Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 26 Julai 2012

RANCANGAN UNTUK MENIPU UNDI SEDANG DI ATUR - INI SWEBAHAGIAN DARINYA



INI MUKA BARUA YANG MENIPU UNDI









KOMENTAR TUKAR TIUB


apa maknanya berita ini?

berita ini bertujuan
untuk menyediakan suasana
untuk menyediakan keadaan
untuk mengolah persetujuan

bahawa


gerombolan akan menang di kedah
gerombolan akan menang di selangor

dengan mengkaitkan dengan kajian ilmiah
dengan menggunakan mat kang kong
maka diharapkan rancangan penipuan undi
yang sedang dirancang tidak kelihatan
tidak disedari oleh orang ramai




SELANGOR
sokongan rakyat terhadap kerajaan pakatan
ampoh dan padu

yang akan mengalahkan pakatan di selangor
ialah:
mat bangla
mat indon
mat burma
undi pos
undi awal


KALAU UNTUK MENGOLAH PERSETUJUAN
dengan buat kacau bekalan air
dengan buat kacau pungut sampah
semua bertujuan untuk melahirkan suasana
agar digambarkan bahawarakyat marah
bahawa rakyat tidak puas hati
kepada kerajaan pakatan

ini bohong

sokongan rakyat padu
yang akan memenangkan
ialah penipuan yang sedang dirancang




BILA PILIHANRAYA AKAN DI ADAKAN
semua orang bertanya
jawapan kepada soalan ini ialah:

pilihanraya akan dijalankan
apabila semua projek penipuan
apabila semua rancangan tipu
telah siap sedia

bila semua penipuan telah diatur
maka pilihanraya akan diadakan




KAJIAN UKM: BN BAKAL RAMPAS SELANGOR DAN KEDAH - minsider

Barisan Nasional (BN) boleh merampas semula negeri Selangor dan Kedah dari kerajaan Pakatan Rakyat (PR), menurut kajian dari Prof Madya Dr Mohd Fuad Mat Jali dari Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), hari ini.

Kajian dari 10,000 orang yang ditemubual menunjukkan bahawa 65.3 peratus dari rakyat Selangor berpendapat bahawa pemimpin-pemimpin PR tidak bersefahaman dalam menangani isu, sementara 66.4 peratus berkata masalah sosial meningkat sejak Pakatan Rakyat mengambil alih.

Lima puluh lima peratus lagi merasakan PR tidak dapat menyelesaikan masalah seperti murtad dan masalah berkaitan dengan agama.

Kajian menunjukkan di kawasan seperti Dewan Undangan Negeri (Dun) Ijok, Dengkil dan Meru mengatakan bahawa 45.4 peratus akan menyokong BN dalam pilihan raya, 37.3 peratus akan menyokong PR sementara 17.3 lagi tidak pasti.

Sementara itu di Kedah, 51 peratus dari rakyat yang ditemubual mengatakan Menteri Besar (MB) merupakan seorang yang baik, namun, 63 peratus mengatakan bahawa tidak ada kesefahaman antara kepemimpin PAS dalam memerintah Kedah.

Enam puluh lapan peratus lagi mengatakan kerajaan Kedah tidak efisyen, dan 80 peratus mengatakan tentang kerajaan negeri Kedah pimpinan PAS tidak mengambil berat tentang isu persekitaran terutamanya pembalakan.

NOTA:
kalau gerombolan menang
dengan cara menipu maka
kita turun ke jalan raya



stesen radio yang akan memberi laporan penipuan:




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pembalakan di kedah? ni kaji selidik kat mana dia buat?

Tanpa Nama berkata...

Betulkah pungutan sampah di selangoq kebanyakkan kontraktor Dato UMNGOK?

Betulkah Lori Sampah di Selangoq pemandu nya orang Indon tak ada Lesen?

Betulkah Pekerja sampah pendapatan sampingan jual bahan terpakai RM 500.00 kebanyakkan orang Indon?.

Tanpa Nama berkata...

Dia merancang tuhan jg merancang...langit x sll cerah..arini umngok duk kt bwh duh..

Sudin berkata...

Ini sebenornya doktor ayam...kah,kah,kah

Patutnya sambung dengan darjah kebesaran Prof Madya diraja,AMN,BSN,AMK,DKK...akhir sekali BBOM(Berjaya bodohkan orang melayu)Dr Ayam Mohd Fuad Mat Jali....kah,kah,kah

Pergi lanchowlah sama Umno(B)/Bn...

Woit Isham...! sekarang sudah tukar ha...ISA(B)
Akta Polis mahu kasi tukar juga...Akta Polis sek.37(B/Baru)....

Udah dinamakan negara gagal...apa lagi yang nak di transformerkan.....?..kah,kah,kah

Pergi mampuslah dengan doktor ke,ulamak ke,diraja ke......janji Umno(B)/Bn lingkup,haup,tumpor.....!!!!!!!

aku berkata...

orang dulu punye pasal, org sekarang terima TAIKnyerr.. terus dan terus menjilat tahi-tahi yang ditinggalkan.. itulah yang dipanggil JANJI DITEPATI, JANJI JILAT TAHI.. uuwweeeeekkk

QalamQabut berkata...

Bila baca artikel yang mengulas berita yang sama di http://medan-info-kita.blogspot.com/2012/07/value-saham-anwar-wan-azizah-nurul.html, aku terasa seolah2 Pakatan Rakyat sudah bersedia untuk cetuskan huruhara jalanan pada PRU13 nanti. Nampaknya PR lebih mahu beri tumpuan ke jalanraya daripada pilihanraya. Kajiselidik UKM dipertikai, kajiselidik UUM juga dipertikai. Aku rasa semua universiti yang ada kat Malaysia ni memang tak layak buat kajiselidik. Mungkin sebab itu juga kot PR mahu PTPTN dihapuskan. Tak ada nilai langsung ilmu dan kredibiliti universiti2 di Malaysia ni.

Bagaimana kalau diserah saja segala hal kajiselidik2 ni kat budak2 pondok, terutamanya yang ada di Kelantan. Mungkin dapatan dari kajiselidik itu dapat diterima oleh puaka PR ni dengan senang hati. Aku tau BN tak kisah sangat dalam hal ini. Budak2 pondok tu nak letak Nik Ajis dapat 99.9% pun ok. Kot PR masih katakan ragu jugak kot sebab hobi untuk huruhara jalanan adalah agenda paling utama. Wahyu tuhan PAS kepada Nik Abduh untuk berguling di jalanraya menuju ke Putrajaya sudah diperlekeh oleh orang PAS sendiri sebagai buduh. Alasan lain perlu dicari supaya agenda utama itu dapat diteruskan. Jika tiada, PR perlu mereka cipta dengan kadar segara kerana masanya sudah tidak lama. PR sudah tiada daya untuk memenangi PRU13 secara tulus dan ikhlas.