Jumaat, 27 Julai 2012

UNTUK MENANG PILIHAN RAYA PERLU TURUN KE JALAN RAYA





CARA UNTUK MENANG PRU13




POPULARITI PM JATUH - mkini

Kedudukan rating P Najib Tun Razak merosot sedikit - daripada 65 peratus pada bulan Mei kepada 64 peratus pada bulan Jun - berikutan kemerosotan ketara dalam kepuasan di kalangan masyarakat Melayu dan India terhadap prestasinya.

Berdasarkan tinjauan akhir bulan Jun oleh Merdeka Centre, kepuasan responden masyarakat Melayu terhadap prestasi Najib adalah 75 peratus - merosot empat peratus dari bulan Mei - dan 69 peratus bagi responden kaum India - turun tiga peratus.

Kedudukan rating keseluruhan akan menjadi lebih rendah sekiranya tidak kerana responden dari kalangan kaum Cina, di mana 42 peratus berpuas hati dengan prestasi Najib - naik lima peratus daripada bulan sebelumnya.

Kedudukan rating Najib daripada responden Cina telah menjunam pada bulan Mei sebanyak 19 peratus, kepada hanya 37 peratus, dipercayai kerana dipengaruhi oleh cara kerajaan mengendalikan perhimpunan BERSIH 3.0 pada 28 April lalu.

Menurut Merdeka Centre, kedudukan rating Najib kekal positif dan stabil pada keseluruhan tetapi rasa puas hati terhadap kerajaan beliau, turun enam peratus, dengan hanya 42 peratus responden mendakwa "mereka gembira dengan kerajaan"



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... TEPAT SEKLAI - JALAN RAYA SEBAGAI CARA MENANG PILIHANRAYA...kah kah kah..

kah kah kah...SAHEH TERBUKTI...LEPAS BERSIH 3.0 SOKONGAN UNTUK GEROMBOLAN JATUH MENDADAK.... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKTI JALAN RAYA MEMBAWA HASIL... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKTI JALAN RAYA BERJAYA MELAMBATKAN PILIHANRAYA... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKTI KALAU MAHU MENAG PILIHAN RAYA ... WAJIB KE JALAN RAYA... kah kah kah



7 ulasan:

Amuraria berkata...

KAH KAH KAH JANJI MELINGKUP ,ABU !

anti ekstremis berkata...

tak abis2 nk guna cara kotor pastu tuduh BN lak kotor. nk guling kerajaan melalui jalanraya demokrasi apa ni?? perangai cmni ar bukti komunis da meresap masuk PR

Tanpa Nama berkata...

Janji Melingkup HAHAHAHAHAHAHA! Benda pertama buat aku gelak pagi ni.

Tanpa Nama berkata...

Ratings seekor PM kat Malaysia tak bawa banyak makna. sebab negara ni amalkan gaya Westminster, bukan presidential election cam US yg mana depa undi individu menjadi presiden. kita undi calon2 parti. mat mongol cuma diundi oleh delegasi perhimpunan united malays national organisation dan pengundi2 parlimen pekan. buktinya survey ni tak penting, jangan lupa mat tidur dulu populariti dia 71% masa 2008.

Unknown berkata...

Perhimpunan dan demonstrasi di jamin oleh perlembagaan apa pulak cara kotor nya anti ekstremis? Lg pn tk salah gulingkn kerajaan guna pilihanraya...

anti bangang.kahh.kahh berkata...

cra koto kpla buto ko ni..ni la cr baik nk guling kn kjaan lemah.bangang ko ni anti ekstrimis..

Tanpa Nama berkata...

Kera jaan umno wjib d humban,byk malapetaka dr kbaikannye...