Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Ogos 2012

SHAHRIZATY JALIL BERKATA BENAR DI MAHKAMAH - INI BUKAN FITNAH





BUKAN LEMBU




SHAHRIZAT TIDAK PERASAAN SUAMINYA MEMBIDA PROJEK NFC

KUALA LUMPUR, 6 Ogos — Bekas menteri kabinet, Datuk Seri Shahrizat Jalil mengatakan beliau tidak perasan suaminya membida untuk mendapatkan projek untuk menguruskan penternakan lembu negara melalui Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) dan tidak membantu keluarganya untuk mendapatkan projek tersebut.

“Saya boleh mengesahkan bahawa anak-anak atau suami saya tidak meminta bantuan dalam (mendapat) projek,” Shahrizat (gambar) memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini ketika memberi keterangan dalam kes saman fitnah beliau terhadap Rafizi Ramli dan Zuraida Kamaruddin dari PKR dalam skandal NFC.

Shahrizat menambah bahawa keluarganya “lebih mengetahui” daripada mengharapkan bantuan beliau.

“Saya tidak pernah terlibat dalam meluluskan atau menguruskan syarikat,” katanya.

Shahrizat adalah menteri ketika projek tersebut diberikan kepada keluarganya pada tahun 2006. Beliau meletakkan jawatan awal April lalu selepas pertuduhan terhadap keluarganya.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... TOLONG JANGAN KETAWA BILA BACA BERITA KAK IJAT... kah kah kah..

kah kah kah...KAK IJAT INI BERCAKAP BENAR.... kah kah kah...

kah kah kah.... KAK IJAT CAKAP BETUL..kah kah kah...

kah kah kah .. KAK IJAT JUJUR ...TAPI CAKAP TAK ABIS... kah kah kah..

kah kah kah... CUBA FIKIRKAN BAGAIMANA KAK IJAT TAK TAHU SAUAMINYA MINTA PROJEK?... kah kah kah..

kah kah kah... MUSTAHIL KAN?.... kah kah kah..

woit... TAK MUSTAHIL ...KERANA KAT IJAT ADA SUAMI LAIN... kah kah kah..

kah kah kah... TAK MUSTAHIL.. KERANA SUAMI KAK IJAT ADA ISTERI LAIN...kah kah kah..

kah kah kah...YANG INI MAHKAMAH BELUM DENGAR.... kah kah kah

NOTA:
nak tahu kesah
sila kaji selidik
nak tahu cerita
sila tanya tuan empunya cerita?





11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mcm mne kak ijat xtau.....sbb kak ijat x blk umah dy tdo kt hotel gan njibtuya....dy ksi njibtuya jilat puki dy...2pslh njibtuya snyp aje..njibtuya dah kna thi puki kak ijat....org umngok nie mmg puki babi 1 mlysialh..gua nk gna c4 ksi mmpus org umngok babi 1 mlysia nie mcm njituya bom altantuya...nie bkan ugutan....tpi janji...kah kah kah kah...
#nuarjr#

Tanpa Nama berkata...

Ya inilah kata-kata seorang Ibu, seorang isteri dan seorang wanita yang telah berkali-kali keMekah mensuci dosa.

Tanpa Nama berkata...

saya tau siapa dapat blow job pertama dari Shahrizat ketika di UM dulu kah kah kah

kampong lad berkata...

SHAHRIZAT TIDAK PERASAAN SUAMINYA MEMBIDA PROJEK NFC

aik, ada tender ka?

Tanpa Nama berkata...

bukan tak perasan malah terencat akal kot...nak tipu lembu boleh lah tapi jgn ingat rakyat bodooooooooooooo lah bodoh kuasa 15 juta kali

Tanpa Nama berkata...

kah kah lawak bulan posa....wei gila suci murni jujur mulus pengumaman ini....tak tahu satu hal ..bila dah tau kat ijat cakap apa kat abng masa beli kondo mecedes anak gaji ribu ribu...kekkekekeke adoi kenapa negara aku ada org mcm gini...susah sangat ke nak ngaku...takan boleh duk kat dunia ni sampai bila bila

Shahrul Azwan Sahbudin berkata...

malas aku nak komen........

Tanpa Nama berkata...

Berita ni cuma mengesahkan kak Ijat tak duduk serumah lagi dengan suaminya, atau tak tidur sebilik/sekatil lagi dengan suaminya, atau tidak makan lagi dengan suaminya, atau tidak bertegur sapa lagi dengan suaminya, atau..
eh? adakah kak Ijat masih isterinya?

rakus berkata...

kahkahkah tak tau laki bida projek lembu? kahkahkahkah mcm lahanat..pegi melanchap la..

Tanpa Nama berkata...

Kalau ko da jd lembu, jgn ko nk bodoh bodohkan n temberang org lain mcm lembu. Ko anak beranak kantoi sbb korang tamak n bodoh mcm lembu. Kah kah kah.

nunu berkata...

tidakkkk..kak ijat tak bersalah...mmg betul kak ijat tak tahu ape2 pasal nfc...k.ijat tahu beli kondo mewah ja..haha..sian k.ijat...