Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 September 2012

CAKAP HIDUP MELAYU BERJUANG UNTUK KETUANAN MELAYU TAPI PAKAI NAMA INGGERIS



NOTA:

bayangkan kalu gerombolan
berjuang atas nama agama
betapa hebat lagi rasuah
betapa hebat lagi penipuan

wasitiah
wasitobah
wasikalah
wasipooorah
wasi kah kah kah



KAH KAH KAH KAH KAH





PRU13: PELUANG MELAYU MERDEKA DARIPADA UMNO - harakah daily

KUALA LUMPUR: Dakwaan Najib Razak kononnya hanya Umno yang boleh menentukan survival orang Melayu adalah ajaran sesat dan khurafat, kata Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar.

Beliau menyeru orang-orang Melayu supaya menolak dan menghapuskan ajaran sesat dan khurafat itu kerana kejayaan dan martabat bangsa Melayu bukan terletak di tangan Umno.

Kejayaan dan martabat bangsa Melayu, katanya, kepada kesempurnaan iman kepada Allah dan pemerkasaan ilmu pengetahuan.

Mahfuz juga mengecam tindakan Najib yang menyebarkan ajaran sesat dan khurafat itu semata-mata kerana kepentingan kuasa beliau dan partinya.

"Ia bukan sahaja ajaran sesat dan khurafat malah kenyataan yang sangat berapi-api dengan perkauman itu boleh menjejaskan keselamatan negara dan ketenteraman awam kerana tindakan Najib menakut-nakutkan orang-orang Melayu itu boleh mengakibatkan pelbagai padah dan kesan buruk," katanya.

Beliau juga menyifatkan dakwaan Najib yang juga Presiden Umno itu adalah pembohongan besar.

Hakikatnya, kata beliau, selama 55 tahun Umno Barisan Nasional (BN) memerintah, bangsa Melayu masih mundur berbanding bangsa-bangsa lain di negara ini.

“Kalau benar mereka memperjuangkan Melayu, bangsa Melayu sudah maju. Tetapi hakikatnya Melayu masih terkebelakang. Ekuiti dan pemilikan hartanah orang-orang Melayu masih lemah," kata Ahli Parlimen Pokok Sena itu.

Di bawah cengkaman pemerintahan Umno, katanya, Melayu bukan sahaja masih jauh ketinggalan dari segi pemilikan ekuiti, malah RM52 bilion saham Bumiputera kini hanya tinggal RM2 bilion.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit... WAHAI AHLI AHLI GEROMBOLAN YANG SESAT... kah kah kah..

kah kah kah...PARTI KAMU PARTI MELAYU...kah kah kah...

kah kah kah...SLOGAN PARTI KAMU : HIDUP MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...PERJUANGAN KAMU : KETUANAN MELAYU.... kah kah kah..

woit... KENAPA NAMA PARTI KAMU TAK PAKAI NAMA MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION NAMA INGGERIS.... kah kah kah..

kah kah kah... PARTI KAMU SESAT LAGI MENYESATKAN.... kah kah kah






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com


TER NOW ! PESANAN UNTUK SANG SAKA
pesanan masih diterima
sila hubungi radio bangsar
sila hantar email

sahelai sang saka beharga 25rm
termasuk sewa pos




10 ulasan:

kahkahkah berkata...

Tepat sekali sesat lagi menyesatkan..

Apalagi bila bercfakap pasal agama pasal tuhan tapi lebih percaya umno lebih berkuasa daripada tuhan..

Apa parti Umno ada direct access dengan tuhan? dapat AP/Permit nak selamatkan bangsa Melayu ni?

Tanpa Nama berkata...

Lepas ini...berebut-rebutlah Ulamak Pencen....Ulamak Veteren....Ulamak Tua....Ulamak Muda....Proffesor Kangkong...Mufti-mufti...Khadi-khadi...imam-imam....yang akan mempertahankan apa yang dikatakan oleh Najib tu....macam-macam fatwa yang akan dikeluarkan....pada mereka semua....tak kisahlah....Janji Masyukkkk....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Aku percaya dan yakin pak cik-cik yang masih bekarat dengan UMNO nie agaknya sampai sekarang pun mereka tak tau apa kedia makna penoh perkataan U.M.N.O tu, yang mereka tau jika di eja dalam huruf jawi Alif mim nun wau (امنو)seperti mana lambang yang selalu terpapar denga tulisan kaligrafinya saja, aku ingat jika mereka faham apa itu U.M.N.O lama dah mereka angkat punggung, sebab mereka tidak tau lah agaknya tak berapa lama dulu mereka tunjik punggung di rumah Ambiga.

Tanpa Nama berkata...

APCOUMNO=Apo Kono Ko UMNO? KAH KAH KAH
TAK BOLEH BLAH!

Tanpa Nama berkata...

Wakakakkakakak..TT terbaik!!!menonggeng aku gelak...kelakarkau bah..waakkakakak.."agak2 bleh tak klau kita pi tanya geng2 Umno mase persidangan Umno nanti kenapa tak tukar nama parti"??agak2le ape jawapan diorang...btoile kata TT..bodoh/bangang ni mcm2...wakakkakakakakkaka -Tarzan batu..-

Tanpa Nama berkata...

Bukan sesat dan khurafat saja,kan Madey dah kata parti gerombolan parti syaitan!Kah..Kah..Kah.Maknanya parti tu dah murtad. Mana Hasan akidah,mana Zul Bisul, mane Brahim Ali?Takutkah ke PRU 13 dah nak sampai,nak bodek pun dah tak boleh sebab parti gerombolan parti Syaitan!

Tanpa Nama berkata...

Singapore yg negara bukan melayu pun guna cogan kata melayu.. maju lah singapura

Tanpa Nama berkata...

wsibureetah....
wasipukima....
wasirembatah...
kah...kah....kah....
cilaka..guna ugama utk menipu.....

Tanpa Nama berkata...

Singapore yg negara cina makan babi pun anthem dia bahasa melayu.. majulah singapura.. diaorg kata kalau tukar ke english.. no more jati diri singapura.. begitu jugak UMNo kalau tukar ke nama melayu tiada lg orientalis dlm jati diri mereka..

Tanpa Nama berkata...

http://cheahmad.blogspot.com/2011/08/isteri-pemimpin-biadap-tidak-tutup.html

Ini ikut sunnalah ni yea?