Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 September 2012

KIBARKAN SANG SAKA UNTUK MENDIRiKAN NEGARA BANGSA


SANG SAKA DI KIBARKAN LAGI



NOTA:
lihat gambar ini
ini gambar sejarah
satelah 55 tahun dilenyapkan
sang saka dikibarkan kembali
pada malam janji demopkrasi

anak anak muda dalam gambar ini
adalah anak anak muda yang berani
mereka membuat sejarah
mereka melakar sejarah

anak muda
dunia ini akhirnya
milik kamu

salut untuk yang berani!



SEJARAH 6000 TAHUN SANG SAKA













POLIS SELANGOR TERIMA DUA LAPORAN ORANG AWAM - meloya

SHAH ALAM 18 Sept. - Polis Selangor menerima dua laporan yang dibuat orang awam berkaitan perbuatan biadab pihak tidak bertanggungjawab mengibarkan bendera 'Sang Saka Malaya' di atas sebuah jambatan di Seksyen 20, Shah Alam pada 14 September lalu.

Dua laporan tersebut dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam dan IPD Kuala Langat, pada hari sama.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, pihaknya turut merampas bendera terbabit untuk siasatan di bawah Seksyen 4 Akta Hasutan 1948.

"Setakat ini, tiada sebarang tangkapan dilakukan dan kami masih lagi menyiasat kes itu

"Saya minta sesiapa yang mempunyai maklumat atau melihat kejadian itu agar menghubungi Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor di talian 03-55145222 atau mana-mana balai polis berdekatan," katanya kepada pemberita di Pusat Media IPK Selangor di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kah kah kah
kah kah kah
kah kah akh

kah kah akh
kah kah kah
kah kah kah


....kah kah kah ...i rest my case my lord... kah kah kah....

kah kah kah... i will die laughing.... kah kah kah ..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, bawak mengucap.. Bingit telinga aku dengan gegaran gelak ko tu kah kah kah

masaimara berkata...

alahai melayu umno....melayu umno ...apsal lah haprak sangat mentality kau orang.

Tanpa Nama berkata...

TT, berapa lama baru nak sampai sang saka ni?
Apasal aku punya tak sampai-sampai?

qalbi86 berkata...

kah kah kah .. polis umno memang bangang.. dah la bangang membodek pulaktu.. dahla membodek buta sejarah la pulak. orang jeram kate.. telan berak la polis umno.. kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Wakakakakakakakkaka..tak bleh blah dok kat Malangsiani...Polis pun bodoh sejarah.wakkakakakkakakkakaka.mcmmana nak harapkan tangkap penjenayah...Polis pun bangang..patut kadar indeks jenayah meningkat..sbb bodoh...diwajibkan utk pemilihan bakal anggota polis di masa depan utk buat test -tahap kebodohan...wakkakakakkakaka..sial punye Rottweiler Umno...

Tanpa Nama berkata...

Apsal la ko ni bangang sgt...nak kibar bendera ni pi carik negara lain la sial