Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 19 September 2012

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA - WORLD BREAKING NEWS













TUKAR TIUB PEMECAH BERITA

Club Med Cherating telah dimasukkan
ke pasaran untuk di jual

rangkaian hotel eklusif yang terletak
di batu 29 jalan kuantan kemaman ini
telah mula beroperasi pada awal 80'an

club med cherating adalah club med
yang pertama dibuka di asia

tt difahamkan rangakian hotel ini
dimasukkan ke pasaran kerana kebelakangan ini
kehadiran pengunjung dari tahun
ke tahun semakin berkurangan


AKIBAT DARI SANTAU RADIO AKTIF







nota:berita lanjut menyusul


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lagi bagus club med tempat maksiat ni tutup..

Tanpa Nama berkata...

Wah.. dulu kemain gah tempat ni ye.. sana sini org pakai T-shirt dia

C++ berkata...

Bhai TT...

La nih jalan nak masuk pi Club Med pon banyak yang rosak tak terjaga... hahaha.. harap ader pusat perlindungan penyu jer kat situe.. kalu tidak gua rasa orang dah tak pergi dah masuk lorong yang gelap macam aper ntah waktu petang...

Kalu lu nak tau.. kat tepi-tepi Club Med tue dulu ader banyak chalet dan resort... semua dah bungkus macam bisnes nasi briani keluarga Pak Lah kat Australia dulu tue... hahaha