Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 September 2012

KALAU TANGAN ADA BAU ANU... MESTI RAMAI YANG NAK CIUM




TAK PERLU BANTUAN VIAGARA





PEMBANGKANG HASUT ANAK MUDA : CHUA SOI LEK - mStra

Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berkata pembangkang mempengaruhi golongan muda untuk mengadakan demonstrasi menentang kerajaan.

"Oleh kerana pembangkang berjaya menghasut kebencian terhadap pemimpin Barisan Nasional, kebanyakan mereka yang menghadiri majlis politik tidak mahu berjabat tangan dengan kami," katanya.


EKSESORI MEMBANTU PANCUTAN



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI BETUL BETUL BERITA SEDIH.... kah kah kah..

kah kah kah...TAK PERNAH TERBACA BERITA SESEDIAH INI.... kah kah kah..

kah kah kah...INILAH JUGA UCAPAN JUJUR DARI PEMIMPIN CHINA... kah kah kah..

woit... TAK ADA ORANG NAK SALAM TANGAN DIA.... kah kah ka..

kah kah kah...PASAL APA TAK MAHU SALAM?.... kah kah kah..

woit... ANAK MUDA CHINA... SALAM PUN TAK SUDI DENGAN MUNKEEE INI.... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH TANDA TANDA AKAN BERAKHIRNYA PARTI CUKONG... kah kah kah..

NOTA:
dicadangkan
agar dr chua ini
membuka kedai eksesori seksual
jual dildo
jual topeng
jual cemeti

dijamin anak muda
akan berpusu pusu
datang mencium tangan dr chua
yang masih ada aroma anu
kah kah kah





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Khabar angin bertiup kencang, syarikat acer mempertimbangkan untuk saman kerana video chua telah merosakkan imej acer....seolah-olah adalah sponcer dan penaja video ini...kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

sekarang anak pulak dok kalut cari publisiti murahan...maklumlah dpt jawatan pun sebab pak jadi bos...tu yg garang semacam je dok hentam selangor...apa pun pastikan PRU13...puak2 ni kita simpan aje dlm muzium...

Tanpa Nama berkata...

sekarang anak pulak dok kalut cari publisiti murahan...maklumlah dpt jawatan pun sebab pak jadi bos...tu yg garang semacam je dok hentam selangor...apa pun pastikan PRU13...puak2 ni kita simpan aje dlm muzium...

ikan besar berkata...

Jangka hayat parti cukong setan yang dikenali dah tak lama dah...

Mari kita kuatkan kerjasama utk tumbngkan parti syaitun yang dikenali dalam PRU13..

Saya pilih malaikat..

Tanpa Nama berkata...

patut dia jadi menteri kesihatan dulu.. Memang power SCL neh.. hahaha.. :D

Tanpa Nama berkata...

Haiyaaa cua....lu jangan malah maaa...gua bukan tatak mahu salam sama lu....lu punya tangan ada bau wangi itu anu....nanti lekat pada tangan gua....gua tatak boleh tido malam maaaa... nanti asik kena pakchucheng....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

cibai...siap doggie lagi....tgn bau lancau

Tanpa Nama berkata...

Pelakon Gambar yang dipaparkan ni yang tentang hudud sangat.Tak tau dan tak faham macam mana ahli-ahli MCA boleh ikut manusia jenis ini.Kes Clinton dan Monica tak ada pun dalam video atau gambar,yang ini ada gambar ada video dan dia sendiri mengaku buat kerja terkutuk ni.

Tanpa Nama berkata...

pelik...UMNO angkat manusia yg tidak bermoral....
baik punya juboq....
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

Soalan gua; pemimpin dan ahli-ahli UMNO bermoral ke yang tak nak sokong orang tak bermoral?

average joe berkata...

kau tanyalah ustaz apa hukum sokong mca yg tentang hudud dan ketuanya pulak ada video seks malah memang mengaku dialah pelaku dlm video seks tu?

(tapi kena tanyalah ustaz yg sebenar)

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ

Tanpa Nama berkata...

Aya,klu gua jumpa ini apek aaa.. gua sanggup cium oo dia punya tangan, wlu pun tangan ini apek bau anu. Tdk soi ma... Wa mau minta dia punya petua ma, mo kasi kelas wa punya anu. Haiya, dia punya la*cau aaa byk kelas oo.. Wa rasa aa...dia punya nyonya yg suruh dia cari amoi lain oo, sbb tdk tahan sama ini apek punya selela. Haiya..kolang suma jgn malah sama ini latu Chua Soi Lick. Dia boleh bantu itu latu Mahathir punya kempen- mo kasi byk ini lakyat Malasia sampai 70 juta olang oo...