Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 September 2012

SATU TREND BARU YANG COOL DAN TRENDY



MEMIJAK GAMBAR MUKA NAJIB


trend dan feshen memijak muka najib
semakin berluluasa

trend dan feshen ini
kelihatan semakin cool dan trendy

anak anak muda kelihatan disana sini
sedang mengadakan pesta untuk memijak
muka najib

malah bukan sahaja gambar muka najib
apabila muka najib mencul di kaca tv
maka dengan segera anak anak muda akan meletakkan kaki

PESTA TREND BARU
ini bukan clubbing
ini clubbing trend baru
ini lebih hebat dari clubbing

satu pesta anak muda
akan bermula pada jam 8:00 malam

dalam pesta ini disediakan 4 atu 5 buah tv
semua akan menunggu berita yang akan muncul
bila sahaja muka najib muncul dikaca tv
maka tapak kakli akan naik ke cermin tv

anak muda yang pertama menaikkan kaki ke muka najib
akan diberikan tv itu



PESTA MEMIJAK GAMBAR MUKA NAJIB





NOTA:
perhatikan kasut yang
memijak muka najib
rata rata kasut sneakers
dari jenama converse

converse ini ialah syarikat amerika
anak muda pakai kasut amerika
ertinya mereka ini ajen amerika


ertinya anak anak muda ini diupah oleh soros
ini amat bahaya kepada keselamatan negara
kah kah kah





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MANA PERKASA?.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA NGO JARINGAN MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah... NAJIB TELAH DI HINA SEKALI LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah...MUKA PEMIMPIN MELAYU ISLAM TELAH DI BUBUH CAP KAKI... kah kah kah..

woit...PERBUATAN INI MELEMAHKAN AKIDAH UMAT ISLAM... kah kah kah..

kah kah kah..PERBUATAN INI MENGHINA RAJA RAJA MELAYU.... kah kah kah..

woit...MANA POLIS NEGARA... PERBUATAN INI MERBAHAYA UNTUK KESELAMATAN NEGARA... kah kah kah..





PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tapi lepas pijak dan tunjuk pungkok depa ni minta maaf kat Najib,hilang cool dan trendy. Sepatutnya lepas pijak dan tunjuk pungkok tak payah minta maaf barulah layak digelar revolusiner. Takat kena buang kolej bagi seorang revolusiner macam kena gigit semut api aje kalau tak lebih baik jangan buat.

Tanpa Nama berkata...

Kalau berani, pijak muka betul la.. Ni takat pijak gambar, gambar Nik Ajis pun penah aku guna utk lap taik kat pungkok.. Takde kesan pada individu pun pijak gambar ni..

Tanpa Nama berkata...

ada sifat benci tu kira ok le...
pijak jgn tak pijak....
berak jgn tak berak....
lap taik jgn tak lap....
tak ada kesan?
kenapa polis dok cari org muda ni...
jgn jadi bodoh bila buat ulasan...
kah...kah...kah...



pok amid littor berkata...

Bila dah jadi ahli parti Setan yang dikenali, berak mesti lah jangan dibasuh, pakai lap jer. Baru laa cool and trendy style UMNGOK, Busuk!

Tanpa Nama berkata...

Ya? Betul? Semoga pungkok ko tu akan sentiasa meny*undal spnjng hayat ko!