Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 September 2012

RAJA YANG TAK ADA RAKYAT AKAN BUAT






RAJA MENCEKIK DARAH




PERJUANGAN PEMBANGKANG BERDASAR FITNAH & SPIN - mkini

Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin mendakwa bahawa wadah perjuangan pembangkang bukan berunsurkan dasar tetapi hanya berlandaskan fitnah dan 'spin'.

"Lihat sahaja sifat dan perwatakan pembangkang yang ada pada hari ini. Wadah perjuangan mereka bukan berunsurkan dasar, perjuangan mereka hanya berlandaskan fitnah dan 'spin'.

"Apa sahaja produk kerajaan BN akan difitnah, ditohmah dan dicaci. Kebelakangan ini nampaknya mereka sudah bertambah ekstremis, sudah ada unsur mengaibkan pemimpin dengan memijak gambar dan menunjukkan punggung," katanya.

Oleh itu, beliau mengajak penduduk Sabah supaya menolak pembangkang yang didakwanya gemar melemparkan pelbagai janji populis yang tidak mungkin dapat dikotakan, semata-mata untuk meraih sokongan rakyat.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TOLONG JANGAN TIPU ORANG SABAH.... kah kah kah..

kah kah kah.... INI RAJA DARI MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah.... MALAON INI JADI MENTERI MENANG UNDI DI MANA?... kah kah kah..

woit.... INI SATU PERCUBAAN UNTUK KELENTONG WARGA SABAH..... kah kah kah

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... WARGA KAMPONG BARU CUKUP MARAH DENGAN RAJA BOTOL INI... kah kah kah..

kah kah kah.... WARGA KG. BARU PANGGIL RAJA INI RAJA BERSIONG.... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU BETUL KETURUNAN RAJA... kah kah kah..

kah kah kah... KENAPA TAKUT NAK PERGI KE KAMPONG BARU... kah kah kah...






PENGUMUMAN:
sesiapa yang berminat
untuk memesan sang saka
untuk dikibarkan di rumah masing masing
sila hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



PENGUMUMAN
semua pesanan sang saka masih diterima
pesanan akan ditutup pada akhir minggu ini


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Raja monyet. Pandai mencuri dan penipu. Asal dari kerala, bapak dia sama tongkang dengan bapak mahadir.

average joe berkata...

Lihat sahaja sifat dan perwatakan UMNO dan kerajaan BN yang ada pada hari ini. Wadah perjuangan mereka bukan berunsurkan dasar, perjuangan mereka hanya berlandaskan fitnah dan 'spin', seperti yang diakui sendiri oleh ketua kanan media milik UMNO-BN.

"Apa sahaja hasil Pakatan akan difitnah, ditohmah dan dicaci. Kebelakangan ini nampaknya BN sudah bertambah melampau, makin banyak unsur mengaibkan pemimpin Pakatan malah penyokong Pakatan seperti NGO tertentu, dengan memijak gambar dan menunjukkan punggung, melontar selipar dan merosak bas dan bermacam2 lagi" katanya.

Oleh itu, beliau mengajak penduduk Sabah supaya menolak BN yang didakwanya gemar melemparkan pelbagai janji 'populist' yang tidak mungkin dapat dikotakan, dan gemar juga menabur duit dan pelbagai projek mi segera semata-mata untuk memancing undi rakyat.

(ini baru betul, kandungan betul, penggunaan perkataan2 bahasa melayu yang sebetulnya, dan jika mengguna perkataan bahasa inggeris ditandakan serta menggunakan ejaan asal bahasa inggeris, bukan diceduk ditiru dimelayukan dgn hanya diubah sedikit ejaan!)

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ

pok amid littor berkata...

Average joe, hang memang best putar 180 degree kata-kata mamat raja bersiong tu! Gua caya lu!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sa masih ingat bah itu janji Dr Mahathir dulu2... Dia cakap kan, kalu itu PBS kalah dia akan buat pembangunan dlm masa 100 hari utk Sabah. Sekarang ini sudah beratus-ratus dan beribu-ribu hari sudah kami urang tunggu tapi habuk pun tiada! Masih lagi Sabah ini uncit & paling miskin di Milisia. Memang butul la urang cakap- janji kaling tidak bulih picaya. Cit, puudah! Sama juga ni urang Malaya, kebanyakannya tambirang saja libih. Nama saja pakai tupi sungkuk tapi pembuhung! Ini siapa lagi ini raja ini? Raja Non*k Kicil? Hmm...ini lagi raja tambirang! Bagus kau pigi mati la! Jan ko datang2 sini Sabah, bikin semak saja!!! Ni YB2 Sabah pun sama juga- buduh maca karabau dicucuk idung. Kamurang tidak sedar kaini yang Sabah ini paling mundur & paling uncit? Atau kamurang sibuk kasi buncit purut kamurang? Atau kamu jaga kamu punya ton*olu saja! Itu urang2 polipin pun kamu tidak bulih atur! Tdk bulih harap, bagus kamu semua pigi mati!