Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Oktober 2012

BAGAIMANA BURSA SAHAM DIGORENG SEBELUM PRU13



MACAM MACAM JENIS TIPU DI JALANKAN UNTUK MENANG DI PRU13
BURSA SAHAM TERUS DI GORENG



PENCERAHAN DARI PEMBACA
selalunya bila dekat nak pru, harga saham mmg naik sebab kroni2 koparat2 glc2 mcm kwsp ltat dll dikerah membeli membeli dan membeli bagi harga naik sikit demi sikit, lalu pelabur2 individu yg kecik2 pun ikut sama beli sebab terpengaruh graf tengah mendaki, jadi semakin ramai membeli, maka harga pun melonjak.

 bila betul2 dah nak pru, kroni2 kera akan mula jual balik saham2 tu lalu buat untung dlm sekelipmata (1-2bulan), dan keuntungan ini la yg disalur balik ke kera2 yg kat atas2 yg terpilih tu sebagai senjata kempen pru depa (baca: sogok pengundi la!) tu yang kat kampung2 kat pedalaman banyak mengundi kera sebab memasing dah buta2 masyuk 50rgt dlm poket - 50rgt tu mahabesar tu bagi depa!

 dan masa yg sama. yg kena goreng terbakar kat bursa tu adalah pelabur2 individu, pelabur2 separuhmasa, pelabur2 yg hijau budakhingusan yg terperangkap beli kat harga dah mahal/peak tapi tiba2 harga dah menurun pulak tersangkut la kat situ takdapat nak jual! ini semua keje kera, kaki manipulasi kaki on AJENDA REGIME CHANGE SEDANG BERJALAN - BERITA INI ADALAH BUKTI

INI MEREKA YANG AKN SAMA BERHIMPUN
KONSERT BERSIH ROCKS
SABTU 13 OKTOBER 2012
STADIUM KELANA JAYA

1 ulasan:

Abdullah berkata...

tak boleh juga bro. sekarang ni harga getah dan sawit dah turun. orang kampong marah. pening juga kepala najib.