Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 6 Oktober 2012

HARI HARIAKHIR SAEKOR ALEEE



DARA BELUM KOYAK SPRM SUDAH MASUK


KAHWIN ANAK KM: SPRM AMBIL KETERANGAN BOS PKNM - mkini

Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Kemajuan Negeri Melaka (PKNM) Yusof Jantan sudah memberi keterangan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung siasatan pembiayaan kenduri kahwin anak lelaki ketua menteri Melaka.

"Saya ada berjumpa SPRM pagi tadi," katanya sewaktu dihubungi Malaysiakini petang ini.

Ketua Pemuda PKR Shamsul Iskandar Mohd Akin semalam membuat laporan kepada SPRM Melaka dengan membangkitkan kemampuan Mohd Ali menganjurkan majlis dengan kos setinggi RM600,000.

Naib Presiden PAS  Mahfuz Omar dalam Parlimen juga mendakwa terdapat penglibatan PKNM dan kerajaan tempatan dalam penganjuran majlis itu dan dana kerajaan digunakan tanpa bayaran.

Beliau mendakwa, Yusof terlibat mempengerusikan persediaan mesyuarat mengenai persiapan hiasan luaran, kebersihan dan logistik majlis itu


           
HISHAM: JANGAN KECEWA MOHD ALI - mkini

Hishammuddin Hussein mempertikaikan pihak yang membangkitkan isu perkahwinan mega anak lelaki Ketua Menteri Melaka Ali Rustam.

Katanya, perkara tersebut sengaja dibangkitkan memandangkan pilihan raya umum semakin hampir.

"Dalam masa pilihan raya (semakin tiba) apa benda boleh dijadikan isu. Isu atau sesuatu kes tahun lepas mungkin akan ditimbulkan hari ini.

"Kalau pemimpin kita buat kerja kahwin anak, kalau musim lain tak jadi isu, sekarang jadi isu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... APA  MAKNANYA INI ?.... kah kah kah..

kah klah kah...KENAPA KALI INI SPRM JADI CERGAS?.... kah kah kah..

kah kah kah....DARA BELUM  KOYAK ... SPRM SUDAH MASUK.... kah kah kah...

kah kah kah... APA SUDAH JADI?..... kah kah kah...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI LAH TANDA HARI HARI AKHIR SAEKOR ALI.... kah kah kah..

kah kah kah... ALI INI NAK NAIK PARLIMEN..... kah kah kah...

kah kah kah...NAK JADI TIMBALAN PERDANA MENTERI.... kah kah kah....

kah kah kah... SEKARANG SUDAH KENA TEMBAK.... kah kah kah...

woit...INI KERJA NAJIB ATAUI KERJA MUHYIDDIN?.... kah kah kah..

kah kah kah...SILA TEKA?.... kah kah kah..

NOTA:
madey pernah kata
'bawa ali rustam naik 
lebih baik dari..... kah kah kah



HIMPUNAN BERSIH ROCKS 
STADIUM  KELANA JAYA
SABTU 13 OKTOBER 2012

5 ulasan:

Saiful berkata...

bon jor no senor tt,
tahniah diatas kemenangan baru2 ni, guna kan duit utk kebajikan yg senor rasa itu kebajikan,
depa ni dah tepu dgn duit haram ni, yg mana betui ..yg mana salah pun depa tak tau dah..yg depa tau mkn babi saja haram..
ni amalan org poompie ni ..kawin saja berjuta2..

Tanpa Nama berkata...

Walaupun dak ali ni, kdg kala ada kontroversi namun dak li ialah CM terbaik melaka pernah hasilkan .CM b4 die hampeh. Walaupun aku sokong PKR namun aku bangga dgn melaka tanah tumpah darahku. dak Ali sgt humble byk kali usung keranda mayat bawa p kubur dan sgt prihatin dgn masalah rakyat melaka. Pandangan aku cakap la ali tu rasuah ke apa, org melaka mmg sgt suka pade ali dorang dtg majlis kawen tu bukan nk makan ke ape tp hormat n suke kt dak ali. Geng PR korang kene usaha lebeh lebeh lebeh byk kalau nk amik melaka. PR ke BN yg jd ruler aku bangga dgn melaka.

Tanpa Nama berkata...

Dara belum koyak, batang belum naik Ali ketam sudah kena tembak!Sapa tembak, bukan Yahudi bukan pembangkang, tapi ketua penyamun dan timbalan ketua penyamun, mat monggol dan mat udin. Kah..Kah..Kah..

Tanpa Nama berkata...

U Berani u cari la bukti dlm pejabat i.

Xlama lepas tu pegawai sprm tu dipindahkan. Ape nak jadi la dgn ali ni. Dah d bukti dek umno dia rasuah utk dpt jwtn tertinggi tp melayu melaka bodoh sokong jugak si sundal nie. Bodoh!

Aku anak jati melaka!

Tanpa Nama berkata...


Puak Melayu UMNO/Barang Naik dah sedar dah...tolong baca ni

http://bm.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=29510:panas-ketua-cawangan-umno-bakar-baju-umno&Itemid=2