Khamis, 25 Oktober 2012

GERAKAN MURTAD BERAMAI RAMAI MENYOKONG HASAN ALI





MENUNGGU  AL-KITAB SOLAR POWER


HASAN ALI SYAKI MCA , DAP BERPAKAT TARIK SOKONG CINA – mkini

 Hasan Ali mengesyaki terdapat semacam wujudnya persefahaman di antara MCA dan DAP, khususnya untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13 (PRU13).

Hasan mendakwa, MCA sebuah parti yang didokong masyarakat Cina dikatakan hanya mampu meraih undi nominal di kalangan masyarakat tersebut dan mungkin merasakan lebih logikal untuk membawa keseluruhan sokongan masyarakat Cina kepada DAP.

Beliau mengesyaki ianya dilakukan bagi menentukan DAP menjadi wakil mutlak masyarakat Cina dalam memperjuangkan tuntutan-tuntutan yang sekian lama dibuat oleh masyarakat Cina

"Hati kecil saya juga membisikkan bahawa masyarakat Cina seolah-olah mempunyai satu “grand design” merentasi fahaman dan aliran politik.

"Fahaman dan aliran politik yang kelihatan berbeza dan bertentangan secara luaran tidak lebih daripada wayang lakonan sahaja," kata Hasan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... BARU SEKARANG SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah.. SELAMA INI TAK KAN TAHU  .... kah kah kah...

 
kah kah kah...CHINA INI HANYA MAIN WAYANG.... kah kah kah..

kah kah kah...AJEN AJEN CHINA INI BANYAK MENYAMAR .kah kah kah...

kah kah kah... AJEN CHINA YANG MENYAMAR TERMASUK RIDUAN TEE.... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MANA  DIA VIDEO MURTAD.... kah kah kah..

kah kah kah...DAH LAMA TUNGGU.... kah kah kah..

woit...KALAU MINGGU DEPAN TAK  KELUAR JUGA...kah kah kah...

kah kah kah... MAKA AKAN BERLAKU MURTAD BERAMAI – RAMAI..... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM BERSUNAT BERAMAI RAMAI..... kah kah kah


KITA TUNTUT 8 TUNTUTAN
 


11 ulasan:

average joe berkata...

xenophobia???

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ 2

Tanpa Nama berkata...

Ala takan tak paham..

PHD kan ada kenapa tak kaji

- Berapa banyak pergaduhan antara melayu UMNO/PAS/PKR dan memacam lagi pertubuhan MELAYU.. berbanding dengan Orang CINA.. dimedia2 massa.. sampai naik turun makamah?

- Berapa banyak PEMIMPIN melayu dok bersandira wayang atas pentas berbanding CINA.. sampai hunus2 keris bagai?

- Berapa banyak pemimpin melayu dok bising mempertahankan MELAYU quota la pemilikan harta la tapi semakin banyak pula orang CINA yang kaya raya menguasai pelbagai jenis industri.. harta orang melayu makin kurang pulak.. kalau ada pon kaya hanya sedikit tauke2 besar.. Sudah kawtim kat belakang ka?

- Berapa banyak pemimpin MELAYU yang cakap depan MELAYu lain cakap depan CINA lain..

- Berapa banyak tikam belakang kawan oleh pemimpin MELAYU berbanding CINA

Takan takleh wat statistik.. dan baca lagi? Takan baru nak sedar..

Pemimpin MELAYU cakap "ketuanan" MELAYU tapi sebenarnye "perhambaan" MELAYU.. tak caya cuba tengok sape jadi balaci jadi askar jaga ketenteraman.. jadi polis.. bersusah payah.. jadi bodyguard CINA, bodyguard RAJA gopal dan seumpamanya.. sudah tentunya MELAYU..

Tanpa Nama berkata...

Hassan merapu dah dapat bisikan hati pula dah nanti bila PR menang PRU13 atau BN hilang majority dua pertiga dia akan dapat wahyu pulak kot sebab melayu dah tak jaga islam dan kuasa raja hilang , awat la benggong sangat orang yang dok mengaku ada Phd nie, dia tak baca perlembagaan negara ka, aku yang tak dak Phd pun boleh fikiaq dan faham, maknusia mana yang nak dok pinda artikel yang dok jaga diri depa. Bodoh macam tunggoi kayu mati.

Tanpa Nama berkata...

Kalau seluruh umat Islam dalam planet ini murtad, Allah sebagai 'tuhan' kepada 'ugama' Islam akan tiada, tetapi Allah 'Hirabil Alamin' - Raja Sekelian Alam tetap Wujud. Yang tak boleh wujud adalah orang2 bangang macam Hassan 'Smeagol' Ali, Zul 'Taliban' Nordin, Mufti2 haprak dan yang sewaktu dengannya kerana kehilangan modal nak cari makan dan gelaran keatas ugama!

"Laillaha'illAllah" - Tiada 'tuhan', hanya Allah ("HiRabbil Alamin")

~ Amin2 Ya Rabbil Alamin

Tanpa Nama berkata...

Kalau Hasan Akidah tak mengeluarkan video tersebut,nampak benar dia yang sebenarnya yang murtad.Kah..Kah..Kah..

Tanpa Nama berkata...

ayat 'Hati kecil' memang menusuk dikalbu'. Bodoh punya DR Hassan. menurunkan darjat seorang Dr. Guna hati kecil untuk menganalisa.

Tanpa Nama berkata...

hasan tukang angkat taik amnoo.
hasan ialah barua.
barua amnoo pru13.

lepas pru13 kena tendang masuk tong.

Tanpa Nama berkata...

Takkan baca dan dengar bible tiba2 jadi murtad kot? Dari mana datang nya FAKWA ni? kah kah kah...Baca Quran pun XFAHAM, xpe, janji aku dapat PAHALA..kah kah kah..Ini kan pula nak baca atau dengar bacaan BIBLE. kah kah kah...Pemimpin macamni dah xde isu lain ke nak tarik sensitiviti masyarakat. KITA nak bangunkan satu masyarakat yang adil sejahtera dan aman la. Semua agama nak kan kedamaian. Tak yah la sibuk2 isu2 macam ni. SETAKAT nak mengolah persetujuan, masyarakat xguna Otak di kampung2, puak2 serbanitas, pak angguk, lebai malang dan lain2 boleh la pemimpin2 macam ni tarik undi...kah kah kah...Islam hari ni Islam Sekular, Islam Hari ini Islam Kapitalis, Islam Hari ni Islam Materialistik..Islam Hari ni Islam PAS, Islam Hari Ini Islam UMNO, Islam Hari ini Islam dari Ustaz JUAL CD, Islam Hari ini Islam Minta Sedekah, Islam Hari ini Islam Pengganas di Mata Masyarakat Eropah, Ada lagi 1 Islam hari ini, Islam PERKASA...kah kah kah ... - INDAHSINARSANGSURIA

didi kota belud berkata...

ia nyer macam baru dapat pakai safety boot...berangan nak tendang anjing jantan...apa ingat..anjing tu kena safety boot boleh jadi anjing betina.......porahhhlah.........AKU TIDAK AKAN TAKUTLAGI LAH ASSAN......KO BUAT MIMIK MUKE MACAM MANA PUN...AKU TIDAK AKAN TAKUT LAGI.......NO FEAR......

Tanpa Nama berkata...

kesian hasan ali...dulu muda rasanya pandai kot mamat ni smpai bleh jd doktor...mai tua ni jd bodoh...haha..hasan ali,hang mmg racist la sama mcm pukida & perkosa...hahahahahasanali.........

Tanpa Nama berkata...

salam browwwwwww tt

kalo baca alquraan terus jadi islam tulin kottttttttt-kah kah kah kah

kalo janji vedio murtat tak keluar ???????? minggu depan sapa yang munafiqqqqqqqqqq--acah ali kot munafiq dalam murtattttttttt-kah kah kah kah