Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Oktober 2012

JUAL AGAMA , JUAL AIR LIUR DAN JUAL JIN BUKAN JUAL SELUAR JEAN





INI HANYA  BURUNG HANTU 

SURAT MAMAT SESAT
Tang mana dok kata Ust Haron Din mintak Hasan Ali kempen utk dia? Ada clarify dgn Ust Haron Din ka? Tang mana pulak Ust Haron Din kata dia boleh nampak jin?

 Boleh tangkap jin? Ada Ust kata ka? Tolong jgn jadi bodoh bila dgr Orang bodoh cakap. Pastu dok sebar. Dah la jadik bodoh, tak pasal 2 sebar fitnah. Taubat segera teman. on PUTAR ALAM - JUAL AGAMA DENGAN JUAL JIN
Anonymous
on 10/15/12

HANYA JUBAH HIJAU TAPI KETUANAN MELAYU
Seminggu-dua ni memang kuat berita ribut konon Haron Din boleh ambil tempat Mursyidul Am TGNA.Yang buat cerita kalut ni puak UG dalam PAS termasuk anak TGNA sendiri,Nik Abduh.Nakaei pun dah campur semangkok,dan ini menunjukkan permainan UMNO dan sekali lagi PAS dibawa bermain atas papan catur UMNO,puak UG jadi pencacai.Haron Din buat diam,baling batu sembunyi tangan. on JUAL JIN BOLEH - JUAL AGAMA PUN BOLEH
Anonymous

INI BUKAN HANTU

ANTI MAMAK EEE
Bro TT, Gua dah banyak kali bukak blog Lu, Gua tunggu ulasan Lu tentang dua link dibawah, Tapi Gua kecewa, Lu langsung tak komen kisah dibawah ni! Lu tolongla, ULASKAN sikit!.. Lu jgn buat Gua kecewa! 

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Jaditempatlepakorangmuda/Article/index_html dan http://www.malaysiakini.com/news/211578?fb_comment_id=fbc_357061337716979_2098937_357089194380860 terima kasih, Gua Jembalang Purba on JUAL JIN BOLEH - JUAL AGAMA PUN BOLEH
Anonymous
on 10/15/12

SYURGA ITU ASALNYA DARI MANA?
1.ya la tu bhaii!!ko cermin la diri sendiri mengenai agama islam yang ko anuti yang diwarisi dari mak pak ko!!kojawabla sendiri mengenai amalan sembahyang, puasa,zakat dan lain-lain!! 

2.ko pun dah umuq senja bhaii!!tunggu masa je nak masuk neraka atau syurga bhaii!!ko sendiri boleh agak berdasarkan amalan ko selama ni bhaiii!! 3.ko ada cermin bhaiii!!apa lagi!ko tenguk la wajah ko sekarang!!ko sendiri boleh agak ko akan keneraka atau syurga!cdrmin tak pandai tipu bhaii!!tak macam diri ko!!terutama dalam bab-bab agama nii!! on JUAL JIN BOLEH - JUAL AGAMA PUN BOLEH
Anonymous
on 10/15/12

HANTU DAN JIN
ha berlagak berani lah tu. kang dah terkena gangguan makhluk halus. baru kau tahan malu minta tolong harun din. on JUAL JIN BOLEH - JUAL AGAMA PUN BOLEH
DX
on 10/15/12

BAWA HANTU DALAM BAS
Dato' Haron Din sendiri tak pernah mengaku nampak Jin..tapi yg taksub dgn beliau yg pandai2 menambah "kehebatan" beliau itu...beliau cuma menolong melalui doa sebagai seorang ulamak yg keberangkalian utk makbul adalah tinggi..itu sahaja...anak beliau sendiri adalah seorang doktor perubatan... 

dulu heboh cerita Dato' Haron Din "negotiate" dgn Jin utk pindah dari satu universiti ke kawasan lain..dan Jin2 ni dipindahkan dgn naik bas...itu semua cerita karut..Jin adalah makhluk halus dan boleh ke mana2 dgn pantas..tak perlu nak naik bas pun...tapi org Melayu memang suka menokok tambah cerita... Dato' Haron Din mmg pun operate jantung di USA tahun ini..bukannya rahsia pun..ramai yg tahu...doa sahaja tanpa usaha adalah "bangang" namanya... on JUAL JIN BOLEH - JUAL AGAMA PUN BOLEH



PERLU KE JALAN RAYA SEKALI LAGI
8 TUNTUTAN TIDAK DI TUNAI

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sekadar Ingatan..

Orang PR toksah layan isu Haron Din & Nasha Apalagi Hassan Ali ni.. yang digembar gemburkan oleh musuh2 la..

Ni semua kisah nak porak perandakan PAS.. sebab PAS dilihat sebagai Parti yang makin besar dan mengancam berbanding 20 atao 10 tahun dulu..

PAS kini mendapat perhatian orang Islam dan bukan Islam siap ada kelab penyokong PAS lagi bagi bukan Islam..

Tanpa Nama berkata...

Ulama Pewaris Nabi? Ulama ni cerdik pandai lah saudara saudari, Ibnu Sina, Farabi, Khawarizmi, Khindi, Batutta, Khaldun, ini lah pewaris nabi, penggerak tamadun, bukannya LEBAI MALANG yang korang sangka selama ni, sedangkan Muhammad pun Perdana Menteri Mekah, Baginda negarawan terbilang, BRITISH dah ubah silibus islam sampai lah hari ni korang sangka ULAMA serbanitas tulah pewaris nabo, kah kah kah, bangangnya MELAYU ni, ULARMAK bodoh di masjid diikut, ulama cendekiawan islam dilupakan, kah kah kah, TT , ko basuh lagi la pengikut tegar serbanitas ni yg konon mati masuk syurga, kepala bapak dia la, GUNA OTAK MALAS, BACA QURAN xFAHAM, SEGAN ILMU, AU AU AU AU je la bangsa MELAYU Oiii , kah kah kah...dari ilmu agama, ilmu apa segala bagai nak disuap je,,,kah kah kah - INDAHSINARSANGSURIA

Pro_Pembaharuan berkata...

PAS sedang dikacau puak UMNO sebab majoriti penyokong PAS adalah pengundi Melayu.

Dengan harapan, apabila PR dipecahkan, sokongan Melayu makin bertambah untuk UMNO.

Saya lebih suka memandang kepada kesan sesebuah perkara terjadi.

Apa yang paling saya nampak adalah,
sekiranya PAS berjaya dipecahkan dari PR (bukan dari dalam), bukan sahaja PR akan berjaya dikalahkan, tetapi yang paling utama,

1. Parti PAS sendiri akan kehilangan pengundi Melayu yang masih SETIA dengan PR

2. Pengundi Melayu atas pagar yang akan mengundi UMNO.

Sekiranya berpecah, PAS akan keseorangan kerana UMNO telah berjaya menipu mereka dan membiarkan PAS bersendirian.

Sekiranya berpecah, PR tidak akan menang.

Hajat dan keinginan rakyat untuk menumbangkan UMNO akan musnah.

TT, saya tidak harap tulisan saya didengari di blog TT, tapi saya begitu menggunung tinggi agar buah fikiran saya di dengar di surat khabar Keadilan Daily yang TT tulis saban 2 minggu diruangan artikel. Kalau boleh, TT ulas lagi pandangan saya sehingga sosok-sosok tubuh ULArdalamseMAK dapat mendengar.

Soalan ringkas tetapi mudah, kenapa sosok2 UG adalah mereka-mereka yang masuk PAS ketika zaman reformasi dulu (hujung 90-an)?


Tanpa Nama berkata...

Diberitahu pada kita, manusia mungkin bukan mimpi-mimpi tuhan, tetapi tuhan adalah mimpi-mimpi manusia.

Diberitahu pada kita juga, "Peranan kita di planet ini bukanlah untuk menyembah tuhan, bahkan mencipta tuhan".

Diberitahu pada kita juga, SEMUA pencipta agama (sesat atau tidak, sifat percaya/iman sahaja sudah dikatakan karut), hidup tanpa kerja dan atas kepayahan orang lain dan menikmati seberapa ramai wanita yang dia mahu dan menggunakan alasan yang dirinya sahaja istimewa di sisi tuhan. (seperti semua kepercayaan karut, semua pengasasnya adalah sama saja keuntungan mereka).

Sehingga sekarang, semua yang dikatakan ulama, paderi mahupun rabbi, HIDUP senang lenang berbanding rakyat biasa yang menggunakan duit mereka, kepayahan dan kesusahan mencari duit untuk menyenangkan ulama, paderi ataupun rabbi yang menjual agama.

Agama adalah alat yang paling berkesan untuk menyebabkan rakyat bawahan duduk diam (kononnya sifat sabar) walhal penjual agama hidup senang lenang.

Buang agama, masalah penjual2 agama ini akan selesai.

TIADALAH TUHAN bahkan TUHAN SENDIRI adalah ciptaan Manusia.

Tanpa Nama berkata...

whoa.. haron din ni pun satu lagi topik paling stim penyokong PR jugak erk..

Tanpa Nama berkata...

Gi mampus la dengan semua ulama. semua agamawan memang tak leh pakai atau caye

Tanpa Nama berkata...

harun din berubat orang dengan tiup-tiup air. ayat al-quran untuk dibaca dan fahami.Bukan untuk ditiup.kalau nak tiup sangat, tiuplah gas pemedih mata semasa demo besar-besaran nanti.