Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Oktober 2012

TOWKAY LENDIR AKHIRNYA JADI SELIPAR BURUK





KOMENTAR TUKAR TIUB
ini adalah pengajaran untuk pegawai polis
ini adalah pengajaran untuk pegawai kerajaan

jangan sedia jadi barua
jangan jadi barua ahli politik
jangan bodek gerombolan
jangan bodek pakatan

buat kerja ikut buku

dulu musa hasan telah digunakan oleh madey
dulu musa hasan cukup hebat
lendir sana
 dadah sini
fulus berduyun duyun masyuuuk

sekarang sudah jadi selipar buruk
dulu jadi selipar penting
orang pakai sana sini
kemudian jadi selipar jamban
akhirnya jadi selipar buruk
ini lah nasib saekor barua
inilah nasib tukang bodek

inilah pengajaran untuk semua



MUSA TARIK BALIK SAMAN – ADA KONSPIRASI, KATA ANWAR : minsider

KUALA LUMPUR, 16 Okt — Ketua pembangkangAnwar Ibrahim meluahkan rasa lega dengan penarikan kes saman terhadapnya oleh bekas ketua polis negara,  Musa Hassan tetapi berkata keputusan itu membuktikan wujudnya konspirasi dalam pendakwaan liwat dan kes mata lebam ke atasnya pada 1998 yang lalu.

TOWKAY TILAM LENDIR




Musa pada pagi ini menarik kes saman yang difailkannya atas alasan telah mencapai persetujuan di luar mahkamah dengan peguam defendan hasil perbincangan antara kedua-dua pihak sebelum berlangsung perbicaraan hari ini.

“Saya bersyukur dan puas hati dengan penarikan kes saman ini.

“Tetapi persoalan yang timbul sekarang ini ialah wujudnya bukti konspirasi dan rekaan cerita terhadap pendakwaan saya pada 1998 lalu,” kata Anwar di luar mahkamah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... TOWKAY LENDIR  SUDAH SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah... KINI TOWKAY LENDIR  TELAH KESAORANGAN.... kah kah kah..

kah kah kah...DULU MASA JADI  BARUA... CUKUP  HEBAT.... kah kah kah..

kah kah kah... KERJA ANGKAT TILAM KE HULU KE HILIR..... kah kah kah...

kah kah kah... PADAN MUKA.... kah kah kah



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah pencen nak cuci dosa..tapi ingat moto tt..musuh kepada musuh kita=kawan kita...mcmana bro tt..buleh buat kawan tak ayam pencen neh.

Tanpa Nama berkata...

musa hassan 'si pengangkut tilam'

Tanpa Nama berkata...

Celupar mulut lidah bercabang
gugup teruk berfitnah ke sini;
Selipar beruk buat ke jamban
sanggup busuk bergelumang tahu.

Ayam / china doll berbaju musang
menangkap rakyat masuki penjara;
melayan fitnah mengusung tilam
naik pangkat ketua polis negara.

- Mursyidul-Am Tibai.

Tanpa Nama berkata...

siapa pulok selipar buruk pakatan???
kahkahkah

wann berkata...

Jangan kutukkk banyak sangat!!! ... orng dah nak jadi baik!!! nati dia tolong bongkar banyk cerita hal gerombolan..

Tanpa Nama berkata...

Dulu tukang angkut tilam, sekarang tukang angkut tong taik, muka pun macam kepala taik!Kah..Kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

Bersangka baik lah TT.. mungkin Allah makbulkan doa org tua nya... kesudahan yg baik utk sisa2 hayat anaknya.. dlm ceramah DSAI pun X pernah meluah kata2 kesumat dendam pun pada sapa2 even Madey.. krn DSAI lebih tahu perancangan Allah adalahsebaik-baik perancangan... kita manusia berusaha bertawakal & berserah shj

Pro_Pembaharuan berkata...

hai... kan cakap selalu... dah nama penyokong UMNO, lendir punya otak...

dah bukti anwar tak bersalah 1998 dan saifool... masih lagi mahu tuduh macam-macam?

tu la... SAMPAI MAMPUS hidup berlendir... seluruh keturunan orang UMNO memang tak ubah macam hingus!

Tokwan Pencen berkata...

Mungkin udah "INSAF" semalam mimpi bertemu Malaikat Maut.
Mungkin, mungkin, mungkin... beri dia peluang.
Join Pakatan, dedah apa yang tersirat.
Mungkin, mungkin, mungkin.
Anak Cucu Tok, Allah Maha Kaya, Allah Maha Pengampun.