Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 Oktober 2012

NAJIB JUMPA SOROS ZUL NORDIN JADI MARAH




KOMENTAR TUKAR TIUB
zul nordin tidak ada pilihan
hanya ini cara untuk mendapat kerusi
hanya dengan cara bodek najib
baru ada kemungkinan dapat kerusi

 NOTA:
siapa kenal zul bisul
tolong ingatkan yang 
si zul bisul masih ada hutang
dengan puan ainon muhamad
puan ainon minta 15,000 ringgit



PEMIMPIN BESAR  PEMUDA MIC JERLUN

PERKASA BUAT KETETAPAN. SOKONG , BANTU UMNO BN - meloya


IPOH 15 Okt. - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mengambil ketetapan untuk menyokong serta membantu memenangkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Zulkifli Noordin berkata, keputusan itu diambil setelah melihat senario politik semasa yang menyaksikan kedudukan Islam dan orang Melayu di negara ini diserang bertubi-tubi oleh golongan tertentu dengan mendapat bantuan asing.

Kita akan bantu UMNO dan BN mendapatkan semula mandat daripada rakyat. Kita akan berusaha membantu UMNO dan BN bukan setakat menang dengan majoriti tetapi mendapat semula majoriti dua pertiga daripada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... NASIB BAIK ADA ZUL BISUL.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TIDAK HANCUR BANI MELAYU.... kah kah kah...

kah kah kah... BANI MELAYU SEDANG DI SERANG OLEH SOROS... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH        

woit... NAJIB RAZAK NI SEBELAH SAPA?..kah kah kah...

kah kah kah... BERSAMA SOROS ATAU BERSAMA  BANI MELAYU?... kah kah kah..

kah kah kah.... APA BINCANG DALAM BILIK GELAP DENGAN SOROS... kah kah kah




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah Kah Kah..

Najib dah tahu Suaram ditaja Soros tu dia jumpa Soros minta hentikan dana/bantuan kewangan kat Suaram.. :D

Men to Men talk kakaka.. :D

matstimketum berkata...

pok jib hanya main raba-raba dengan pak soros. mat raba-raba pun ikut serta, jadi pengadil kot!

Tanpa Nama berkata...

TT...

Usah layan la si Pelacur tu...abeh kan bogrih jo...

Tanpa Nama berkata...

TT

Lama tak dengar sibiawak makan bangkai ni....
RM15,000 lesap?
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Sudah lah zulkifli Nordin. Engkau lah pengkianat.hayat ahli parlimen engkau tinggal beberapa bulan sahaja lagi.terus kan burukkan Anwar agar mendapat perhatian.perjuangan islam konon.

Tanpa Nama berkata...

puiiii.... datuk zulkifli nordin

Tanpa Nama berkata...

kau org ckp lawa yer!!!

aku dah nak kena masuk jail kerana tipu statement...

itu pasal aku buat u-turn kaw2 punya...

dlm hati, anwar tetap disanjungi...

kak wan dihormati....

kalo aku masuk dalam...kau org mana nak lawat aku...

lebih baik aku cilok!!!! kahkahkah

~zul kepala bana kulup~