Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 1 Oktober 2012

NAJIB RAZAK AKAN DI TENTANG OLEH MUHYIDDIN YASSIN SEBAGAI PRESIDEN PARTI



NOTA
najib razak sedang dilihat
sebagai beban oleh united malays national organisation
ahli parti united malays national organisation melihat
parti mereak sedang berat memikul biawak hidup
opppsss ... memikul rosmah mansor
populariti najib semakin merundum
najib menjadi bahan lawak
suami najib menjadi bahan lawak
dua laki bini ini menjadi bahan lawak

justeru muhyiddin yassin sedang
menyusun untuk memastikan rosmah dan isterinya
akan di tendang keluar 

tunggu dan lihat!

  
KOMENTAR TUKAR TIUB
tentang nama pakatan rakyat 
tentang kenapa tak ada logo bersama
si najib ini adalah pembohong number satu
penipu number satu

undang undang sengaja dibuat
logo bersama hanya akn diberi
kepada 7 gabungan parti politik
pakatan rakyat hanya ada tiga biah parti

undang udang ini sengaja dibuat
untuk memastikan hampir mustahil
pakatan akan dapat bergabung dengan 
7 buah parti atau lebih

NOTA:
tentang - a very funny looking eye -
ni  nak beri tahu najib
itu bukan bijik kelentit rosmah
binchat rosmah besar tombong kelapa
kah kah kah


Senjata pembangkang hanya kutuk, hasut dan janji
Najib  Razak berkata, pembangkang di negara ini adalah pasukan yang tidak berkredibiliti kerana hanya bersandarkan kepada tiga senjata utama iaitu 'kutuk, hasut dan janji' dalam usaha memenangi hati rakyat.

Najib menegaskan, rakyat perlu berwaspada dengan tiga senjata pembangkang itu serta tidak termakan dengan agenda pembangkang kerana mereka tidak mampu mentadbir negara.

"Nak jadi pembangkang (dengan) tiga senjata iaitu kutuk, hasut dan janji.

"Kemudian mereka akan janji matahari, bulan, bintang sehingga ke galaksi, itu sahaja tiga senjata yang mereka ada," katanya..

Menurut Najib, pembangkang juga tidak mampu menjadi pakatan yang baik kerana gagal memenuhi beberapa syarat asas dalam sesebuah sistem demokrasi berparlimen.

Antaranya, kata beliau, pembangkang tidak didaftarkan di bawah satu nama dan parti serta tidak mempunyai simbol yang sama bagi mewakili sesebuah pasukan.

Jelasnya, keadaan itu berbeza dengan parti-parti komponen BN yang diwakili simbol sama terutamanya ketika bertanding pada pilihan raya.

Selain itu, menurutnya, pembangkang sehingga kini gagal menampilkan senarai Kabinet Bayangan kerana takut berlaku percakaran dalaman antara DAP, Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

"Pembangkang mempunyai pelbagai wajah, ada imej bulan, ada roket dan ada satu lagi entah nampak mata, 'a very funny looking' mata.

"Jadi simbol mereka tidak sama, kita tidak pasti sama ada mereka akan membentangkan manifesto yang sama," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SEKARANG BARU TAHU PEMBANGKANG MENGHASUT?.... kah kah kah..

kah kah kah...SEKARANG  BARU SEDAR PEMBANGKANG BUAT FITNAH?.... kah kah kah..

kah kah kah...SEKARANG BARU SEDAR PEMBANGKANG BUAT JANJI.... kah kah kah..

woit... SUDAH TERLEWAT..... JANJI TELAH MERESAP KE DALAM HATI... kah kah kah..

kah kah kah...  FITNAH SUDAH DI PERCAYAI.... kah kah kah..

kah kah kah... PEMBANGKANG FITNAH NAJIB BUNUH ALTANTUYA... kah kah kah..

kah kah kah...PEMBANGKANG FITNAH NAJIB MINTA RASUAH DARI SYARIKAT KAPAL SELAM PERANCHIS.... kah kah kah....

woit... PEMBANGKANG TELAH BERJAYA MENGHASUT MAHKAMAH PERANCHIS UNTUK DAKWA NAJIB.... kah kah kah...

KONSERT 8 TUNTUTAN BERSIH

JANJI PEMBANGKANG
madey akan di dakwa
kontrek kroni akan di kaji
tol plus akan dihapus
ptptn akan di hapus

hanya satu pembangkang 
tak berani buat janji
iaitu: rosmah akan dikuruskan
yang ini pakatan rakyat tak berani janji
kah kah kah



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah ..kata2 org xde telor,woi najib stakat xde logo bersama ape hal asal xde rasuah xde kroni xde subsidi utk kroni ok dah..kami ttp pilih,bkn mvm bn lmbng dacing konon adil..adil taikkkk..ko mkn daging rakyat mkn tulang,korng pemalas asik mintak subsidi rakyat keje kuat kwsp ko rempat...sial btl

Tanpa Nama berkata...

memang cool...padan muka baru diorang tau, pembangkan dah buat kerja ni lama. Dah tertanam di hati rakyat utk tolak BN..

Tanpa Nama berkata...

gua adalah pemakan fitnah dan hasutan pembangkang.. gua memang sudah jadi orang jahat dan akan masuk api neraka..

tolong222.. mana ahli dan ustat2 gerombolan.. selamatkan gua dari api neraka.. kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Pembangkang tak mau PM yang dayus,takut bini dan takut kat Anwar Ibrahim.Kah..Kah..Kah..Bila bahas bajet pun dah menyorok dalam kain kak rosmoh!Kah..Kah..kah.Takde telor punya PM haramjadah..

average joe berkata...

tt, bukan pakatan tak berani janji rosmah akan kurus,
tapi pakatan anngap ini hal rumahtangga jadi taknak la masukcampur, sebab kan najib dah mulakan program khas utk laki dia yg gedempol tu (ini salahsatu sbb pakatan taknak campur, taknak terpaksa sebut perkataan gedempol, nanti memalukan laki najib)...
belanjawan jumaat tuhari najib dgn rasmi mulakan skim terbaru, SL1M - seksi langsing 1 mah (1 mah = imah) di mana fokusnya ialah pengurangan pemakanan gula oleh laki najib, dan setiaphari najib akan ambik dacing timbang beratbadan laki dia, jika kurang dari hari sebelum, maka laki dia akan diberi 20sen untuk simpan masuk tabung (sebagai insentif atau sokongan moral, najib berjanji kat laki dia, sebaik saje duit terkumpul tabung tu mencecah 24juta, maka laki dia bolehlah pecahkan tabung tu guna duit utk berbelanja sakan beli cincin ke handbag ke apa2lah, yg mana nilai 24j ni memang boleh dicapai setelah najib mengira jumlah keseluruhan beratbadan yg perlu dikurangkan oleh laki dia untuk transformasi dan diberi pengkelasan semula oleh para juri sebagai seksi langsing)

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

didi kota belud berkata...

Selain nak kuruskan kak mah..satu lagi pembakang tak berani....trim binchat kak mah jadi sekecil biji saga...hahaha