Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Oktober 2012

RAKYAT TELAH BOSAN - SEMUA HAMU TURUN KE JALAN RAYA



DARI SUARA RAKYAT TELAH BOSAN 
TELAH MUAK KENA TIPU
MAKA KIAT BERDEMO LAGI
TUNGGU TARIKH DAN MASA
LAYARI TUKAR TIUB


 PENCERAHAN DARI PEMBACA
Didi, betul tu. Kalo dia xcall mst xda org tahu. Oh ye, tuhan tunjuk rumah jiran dulu. Next, kalo lu xsedar dr jahat lu, nanti org lain tlg cl bomba sbb rumah lu runtuh semasa lu baca suratkhabar. on SPR MULA BUAT SANDIWARA UNTUK TIPU ORANG RAMAI
Anonymous
on 10/22/12

auta auta auta ..apa lagi nak cakap on SPR MENIPU SEKALI LAGI
Anonymous
on 10/22/12
  
Lain yg orang mintak, lain yg dia kasi... on SPR MULA BUAT SANDIWARA UNTUK TIPU ORANG RAMAI
Anonymous
on 10/21/12

KE JALAN RAYA LAGI 
Ayuh TURUN RAMAI2...Tetapkan tarikh! RAKYAT MAHU PILIHANRAYA BERSIH! RAKYAT MAHU PILIHANRAYA BERSIH! RAKYAT MAHU PILIHANRAYA BERSIH! RAKYAT MAHU PILIHANRAYA BERSIH! RAKYAT MAHU PILIHANRAYA BERSIH! RAKYAT MAHU PILIHANRAYA BERSIH! on SPR MULA BUAT SANDIWARA UNTUK TIPU ORANG RAMAI
Pak Tam
on 10/21/12

hahahah...ada serindit , tempat cari........boy or girl? on SPR MENIPU SEKALI LAGI
Anonymous
on 10/21/12
 
senor tt, bila ..bila bersih kali ni..bila..leh plan awai2 ni. on SPR MENIPU SEKALI LAGI
Saiful
on 10/21/12

JANGAN BUANG MASA - KITA DEMO
TT, Kalau SPR bohong nak buat apa? Nak hantar memo pada agong? Nak buat rundingan meja bulat? Nak kasi amaran dalam masa 24jam atau 7hari kena minta maaf? Nak buat kenyataan akhbar? Nak bincang di parlimen?

 atau Nak buat laporan polis? Nak desak pengerusi SPR letak jawatan? kau kasi tau laa mcmana nak buat? atau nak mintak pakcik soros tolong? kah kah kah on SPR MENIPU SEKALI LAGI
baju kuning
on 10/21/12
 SPR KAKI TIPU
Tanya SPR samada boleh buktikan senarai pemilih 20 thn lalu dengan yg terbaru 2012. Adakah nama2 mereka msh sama dan umur mereka yg pastinya telah melebehi 41thn. Jgn buat alasan dan penafian tp BUKTIKAN baru lah rakyat percaya. Jika sebaliknya rakyat beranggapan SPR adalah PENIPU.... on SPR MENIPU SEKALI LAGI
Anonymous
on 10/21/12

PENGUNDI HANTU KERJA SPR
Salam TT, aku rasa fenomena ratusan pengundi disatu alamat ada logiknya 30 tahun dahulu, sekitar tahun 70an hingga 80an. Tapi yang hairannya jika waktu sekarang pun masih muncul fenomena macam ni, itu dah kira menipu. Riuh satu dunia kata Malaysia dah maju tapi orang masih kongsi alamat.

Memang SPR ni ingat rakyat Malaysia yang kononnya dikatakan maju masih macam otak lembu macam dia. Tapi TT, sampai sekarang SPR tak boleh jawab apa itu pengundi hantu. Hantu-hantu ni dah banyak kami tangkap, alasan mereka penyokong BN.

Kepala bana, sokong ketika hari mengundi saja, tapi hari lain tak nampak muka pun.Lepas itu datangnya berbiji-biji bas pula, plat pendaftaran pelik-pelik pula tu.Andoi, SPR ni nak menipu pun janganlah ingat rakyat Malaysia ni masih duduk zaman kuno lagi. on SPR MENIPU SEKALI LAGI


Tiada ulasan: