Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Oktober 2012

SHAHRIRAT JALIL - JANGAN BUAT BUAT LUPA






DEMO LAGI -SILA TUNGGU 
TARIKAH DAN MASA


KOMENTAR TUKAR TIUB
apa makna berita ini?
dimana kunci berita ini?

ini  kuncinya:

"Sebenarnya saya telah menyokong Raja (Nong Chik) sejak tiga tahun yang lalu, cuma hari ini saya umumkan

kenapa sekarang umumkan?

ini kerana  raja nong chik telah ditolak oleh bahagian lembah pantai
ini kerana ada nama lain telah dinaikan dari lembah pantai

nak tahu sapa punya kerja?
dengan senyap senyap shahrizat telah pasang kaki
tikam  raja yang tak ada rakyat dari belakang ini

kenyataan shahrizat ini terpaksa di buat
shahrizat tak ada pilihan kerana huru hara
sedang berlaku di lembah pantai
dan jika huru hara berlaku
laporan akan dibuat kepada badan displin
shahrizat jalil adalah kepala taiknya
yang buat huru hara di lembah pantai

justeru sebelum dikenakan tindakan lembaga dsiplin
makan shahrizat buat kenyataan ini

dengan kenyataan ini sharizat 
akan jadi tamu allah lagi
untuk minta agar najib berikan dia satu kerusi
kalau tak ada kerusi
maka penjara menunggu anak bini

 
PELIK BINTI BANGANG
shahrizat boleh ingat janji nurul izzah
tapi di mahkamah bila hakim tanya
anak sendiri kerja apa
malaon muka buntal ini jawab ‘ saya sudah lupa’

NOTA:
shahrizat kau ingat tak
jangan cuba buat buat lupa
masa kau duduk blok A fifth kolej univeristi malaya
sapa kau first bagi blow job
kalau lupa tukar tiub boleh ingat kan
dan tukar tiub pun tahu dimana?
kah kah kah

TAPI
zahid hamidi pun di fifth kolej
tapi hang jangan takut
zahid  ini budak skema lagi poyo
dia tak tahu kesah malam itu
hanya boys from EEE BLOCK yang ingat
tiap kali reunion fifth college
kesah blowjob shahrizat dengan..... akan dibuka
kah kah kah

 
NOTA:
jangan risau
al-bakry pun tak tahu hal ini

NOTA:
siapa yang pro kak ijat
sila sampaikan berita ini
kah kah kah

NOTA:
siapa pulak al-bakry ini?
cari cari jangan tak cari
siapa  al-bakry ini
mustahil kak ijat lupa
mesti ingat punya

KUNCI UNTUK SHAHRIZAT
' tompek tokontut lagi den ingat
ini pulak tompek den kono isap"

SHAHRIZAT SOKONG RAJA NONG CHIK CALON LEMBAH PANTAI – mStar

Shahrizat Abdul Jalil pada Isnin menyatakan sokongan terhadap  Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin sebagai calon Barisan Nasional (BN) untuk kerusi Parlimen Lembah Pantai pada pilihan raya umum ke-13 yang akan diadakan tidak lama lagi.

 
Shahrizat yang merupakan anggota Parlimen Lembah Pantai sejak pilihan raya umum 1995 setelah mengalahkan bekas ketua hakim negara Tun Mohamad Salleh Abas dari parti Semangat46 dengan majoriti 13,361 undi gagal untuk mempertahankan kerusi tersebut untuk penggal ke-empat pada pilihan raya umum lepas.

Shahrizat telah dikalahkan oleh Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat Nurul Izzah Anwar. Nurul Izzah mendapat kelebihan sebanyak 2,895 undi.

Raja Nong Chik berkata hubungan beliau dengan Shahrizat tidak pernah putus walaupun terdapat dakwaan bahawa beliau menjadi punca karier politik Shahrizat berakhir.

"Semasa dalam kabinet, saya duduk sebelah menyebelah dengan Shahrizat. Saya akui kadang-kadang saya ada perbezaan pendapat, tapi saya tidak pernah bergaduh dengan Shahrizat.

"Sebenarnya yang nak sangat kami gaduh cuma pembangkang, mereka seboleh-boleh mahu Umno berpecah supaya mereka menang dengan mudah. Kalau parti Umno ini bersatu padu, mustahil mereka akan dapat menang," katanya.

Sementara itu, Shahrizat juga menuntut Nurul Izzah menunaikan janji untuk memberikan elaun saraan dari RM600 hingga RM1,500 kepada suri rumah jika menang pilihan raya umum 2008.

 
"Semasa kempen 2008, beliau menjanjikan elaun saraan kepada suri rumah, sekarang sudah empat tahun, mana dia janji-janji mereka?

"Ternyata ini adalah janji kosong mereka, asalkan mereka dapat menang pilihan raya, mereka tidak lagi mempedulikan rakyat," katanya.


6 ulasan:

mek berkata...

woit jang
kak ijat isap ekau ko?

kah kah kah

Pro_Pembaharuan berkata...

hahahhahaha... best blow job kalo awek tau buat... abis kering air-air kepala lutut... kalo tak reti, boring je rase... kakakakakka...

tapi ni macam politik murahan la plak... macam umno slalu buat...

renti-renti lah politik jijik ni...

Tanpa Nama berkata...

kau gila talak ke isham? best sangat ke malam tu? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tu lah makcik lombu ni tak habis-habis nak cari pasal. Dah kapur 250 meliyon duduklah diam-diam. Buat sakit hati orang aje

Tanpa Nama berkata...

tak gaduh nak pakai tisu untuk lap, selesai kerja,pakai seluar terus....Kah..Kah..Kah..

didi kota belud berkata...

LEEERRRR KAKI SEDUT RUPERNYER....MASA SEMUA ALL IN..ADA TAK HUJUNG LIDAH DIA GENTEL GENTEL TELUR MAMAT TUR...ALEHHH YANG MACAM BLUE FILEM BUAT TU...SIAP LUDAH LUDAH LAGI SAMPAI AIR LIUR PANJANG LIMA INCI...HAHAHAHA..KALAU MAK JADI KO ZAT...DAH LAMA MAK TERJUN KLCC...MALU OHHHHHH....MALU OHHHH...MANA MAU LETAK PUKI NI......MALU OH.....