Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 November 2012

12 JANUARI ADALAH HARI KEBANGKITAN SATU JUTA RAKYAT




NOTA:
hari ini hari akhir amaran
kerajaan selangor
anak anak muda siapa sedia
untuk memncabutkan batang kamera aes ini
minta perhatian!
hanya di selangor sahaja


KAMERA AES YANG BAIK
IALAH KAMERA YANG MENYEMBAH BUMI

KOMENTAR TUKAR TIUB
lagi contoh jahat
united malays national organisation
mula mula buat projek
nak bagi kroni kaya
semua surat perjanjian rahsia
inilah kerja united malays national organisation selama ini
menipu orang melayu
membodohkan orang melayu
menkayakan kroni

kerana itu
pada 12 januari ini
satu juta rakyat wajib berhimpun
di kuala lumpur
kita guddam united malays national organisation
kita ganyang united malays national organisation


AES: APA YANG NAK DIRAHSIAKAN, SOAL KASE – harakah daily

IPOH: Kempen Anti Saman Ekor (Kase) mempersoalkan kenapa perjanjian antara kerajaan dengan dua syarikat konsesi pemasangan Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) diklasifikasikan sebagai Akta Rahsia Rasmi (OSA).

Pengerusinya,  Mahfuz Omar berkata, tersebut tiada keperluan untuk diklasifikasikan sebagai OSA kerana ianya tidak langsung mengandungi perkara rahsia mengenai keselamatan Negara.

“Perjanjian tersebut tiada apa-apa rahsia yang perlu dilindungi daripada pengetahuan umum apatah lagi musuh-musuh kepada Negara kita,” katanya dalam sidang media selepas menyampaikan taklimat kepada mangsa-mangsa saman AES di Pejabat PAS Perak, dekat sini kelmarin.

Naib Presiden PAS itu berkata, kerajaan perlu ada ketelusan dalam mengendalikan urusan Negara kerana ianya berkatian dengan pembayaran yang dibuat kepada syarikat tersebut daripada wang rakyat yang dikatakan melakukan kesalahan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... SURAT PERJANJIAN INI DI RAHSIAKAN ?.... kah kah kah..

kah kah kah...UNTUK JAGA KESELAMATAN NEGARA?.... kah kah kah..

kah kah kah.... HANYA SATU JAWAPAN... kah kah kah....

kah kah kah......LANCHOOOOOOW ROSMAH... kah kah kah...

NOTA:
dari sumber risikan
syarikat kroni ini ada berkait
dengan bik mama
kerana itu tekanan dari gerombolan sendiri kuat
gerombolan sedar bahawa ajenda ini membawa undi untuk pakatan
tetapi kerana bik mama maka kepala bana ini diteruskan

TIDAK ADA JALAN LAIAN
MELAINKAN SATU JUTA
TURUN
KE JAKAN RAYA



------------

4 ulasan:

didi kota belud berkata...

UNTUNG BANYAK TU rahsialah....mana boleh bagi tau sapa sapa...nanti kita minta cket cket...hahahahah...kalau duit tu duit rakyat...korang makan...bunting gajag lah korang kena sumpah oleh rakyat......ihhh..akut...akut adik kena sumpah...PULANGKAN...PULANGKAN...PULANGKAN......?????!!!

Tanpa Nama berkata...

Ini yang Najib kata: Kami akan berubah,tak payah nak tukar kerajaan.Pandai nak mengemis undi.Bila dia kata "Kami akan berubah" terang dan jelas semua tuduhan tentang kezaliman,rasuah dan salahguna kuasa yang selama ni mereka amalkan - benar dan betul.Amalan lebih dari 50 tahun,bukan senang nak berubah.

Stupid University berkata...

Semua pun rahsia! Kah! Kah! Kah! Pergi lanciow dengan rahsia! Ibu segala rahsia tu dah nak terbarai! Kah! Kah! Kah! Sekarang lawyer sudah sampai! Rosmah dah nak terberak dalam seluar dalam! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

KorNg smua bodoh... Pegi kluar malaysia lah... Mnyusahkan org... Memalukan negara menjatuhkan negara nak pilih pembangkang yg awal2 lagi mngajar org mrosakkan bangsa... Mita duit n royalti kerajaan masuk skolah kerajaan... Tapi nak anti kerajaan... Brambus arr bodoh...!