Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 November 2012

JANGAN JADI PENJUAL AGAMA DARI SAUDI ATAU DARI PAKISTAN





 SILA AMBIL PERHATIAN NAMA KASUT INI BUKAN DR.MARTIN
BUNYINYA  MARTIN TETAPI EJAANNYA 
DR.MARTENS

MI SPIK NO INGLIS - FAKWA OR FAK WEE -  ISLAM OR I SELAM
Anon 6:42 and 7:39...bloody shut up..this has got nothing to do with the 2 of you idiots! Do you both even undertsand what Im trying to say? Kalau tak tau dok diam pi makan nasi lemak belacan hangpa.

Tunggang langgang apa...if I start writing in cambridge english, you will be referring to your bloody dictionary bleething in sweat , constipating in your underwear... If you have no jealousy towards Islam, just shut up..keep out of the ring , this is between me and this bahlool communist...

Time and again I mentioned, leave Islam out whenever you wanna make joke... I think my writing has had some effect, there were no mention of Islam in derogatory ( hang faham dak perkataan ini, budak kecik!!) term in today's writing.... Make sure it stays that way...remember Dr Martin Boots... on LAWAK PETANG AHAD - MAT MONGOL BERFATWA PULAK
Anonymous
on 11/26/12

BIDADARI  DR.MARTENS
KASUT BOOT DR. MARTIN 
Tanpa Nama yang berkata pada 26 November 2012 1:39 PG yang mengancam Hishamuddin Rais dengan kasut Dr. Martin tu adalah seorang tidak bertamadun yang pantang dikritik macam Rajah Gopal.

Bila dikritik mulalah nak mengamok, nak pukul orang, nak bunuh orang. Ramai orang Melayu yang dulunya bersopan santun sekarang telah menjadi rosak dan menjadi ganas akibat brainwash oleh Penjual Agama yang membawa balik budaya ganas dan budaya samseng dari Pakistan dan Arab Saudi.

BIDADARI DR.MARTENS
 
 Bila orang Arab menjadikan rumah Siti Khadijah (r.a.) tandas awam untuk berak cirit birit, kamu tak nak mengamok. Tetapi apabila Hishamuddin Rais cakap pasal Badr, kamu ugut nak pukul dan cederakan dia.

 Melayu sekarang ramai yang jadi bodoh. Tengok perkataan Arab terus ingatkan perkataan itu adalah perkataan yang suci yang tidak boleh dipermainkan atau dibuat lawak. Badr dan Uhud adalah nama tempat, bukannya nama Nabi atau nama Tuhan. Jadi tidak salah jika Hishamuddin nak mengejek Mat Mongol yang cuba menyamakan dirinya on LAWAK PETANG AHAD - MAT MONGOL BERFATWA PULAK



9 ulasan:

Penjual Agama Batu Hitam berkata...

Ini sah penjual agama yang mengancam nak pukul TT sudah beli kasut tiruan Dr Martens buatan Thailand yang jenamanya sengaja dipanggil Dr Martin untuk mengelirukan orang-orang yang bodoh dan tak pandai bahasa Inggeris.

KAH KAH KAH KAH KAH

Nak berlagak pandai bahasa Inggeris tetapi rupa-rupanya bodoh. Nak berlagak pejuang Islam macam Zul Nurdin tetapi tak tahu bahawa Badar dan Uhud adalah nama tempat di Arab Saudi dan bukannya nama Nabi atau Tuhan. Kalau you sanjung sangat bangsa Arab, mengapa you lebih pentingkan bahasa Inggeris daripada bahasa Arab? Mengapa you lebih pandai berbahasa Inggeris daripada bahasa Arab?

KAH KAH KAH

Penjual Agama Batu Hitam berkata...

Ini sah penjual agama yang mengancam nak pukul TT sudah beli kasut tiruan Dr Martens buatan Thailand yang jenamanya sengaja dipanggil Dr Martin untuk mengelirukan orang-orang yang bodoh dan tak pandai bahasa Inggeris.

KAH KAH KAH KAH KAH

Nak berlagak pandai bahasa Inggeris tetapi rupa-rupanya bodoh. Nak berlagak pejuang Islam macam Zul Nurdin tetapi tak tahu bahawa Badar dan Uhud adalah nama tempat di Arab Saudi dan bukannya nama Nabi atau Tuhan. Kalau you sanjung sangat bangsa Arab, mengapa you lebih pentingkan bahasa Inggeris daripada bahasa Arab? Mengapa you lebih pandai berbahasa Inggeris daripada bahasa Arab?

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Tak payah la cakap pasal agama cuba tanya hati korang yang beriya2 nak menang bergaduh korang je yang betul apasal? Adakah semua tu dari Islam dari Al-Quran?

Kalau betul kamu semua ni Islam sangat cuba balik kepada Quran dan sunah apa dia kata apa dia ajar. Kemudian kalian ikut apa Quran cakap dan sunah anjurkan. Semua ada ikut dan laksanakan aje. Buang hasad dengki antara kamu bergaduh dan bertekak.


Tanpa Nama berkata...


kat 1malaysia ni, kadang2 orang guna perkataan 'ana' 'ente' 'unte' pun dah kira fatwa! apatah lagi kalau yang sebut 'ana' 'ente' 'unte' itu ialah golongan peti dan ular dalam semak.

Tanpa Nama berkata...

Don't drop my water face dr. Martens...!
May God have mercy on u...

U(k)nowho

Tanpa Nama berkata...

gua setuju dgn lu bro hisham.iman org islam dibodohkan oleh yahudi bila kita merdeka tanpa perang(kononnya)oleh bangsat2 umno.kena tanya mangkok2 yg pi england runding apa lancau..kenapa raja yg di nobatkan oleh british kena jadi ketua agama dan mufti kena mengaji kt mesir.kenapa???sebab british jajah mesir lagi lama dan taurat nak sampai ALquran berapa lama bro?tahukah kita yg dok ajaq ulamaq2 kita tu siapa???ahli kitab yahudi..cuba kita renung betoi2,,apa yg depa pi belajaq...ha.ha..ha,pusing mai,pusing pi dok berat kot syaariat...baca quran kena paham maksud sbenaq ayat,,bukan TUHAN suruh syair..baca yaasin tiap2 hari tapi bodoh,,tanya org islam,,ayat 69 dalam yaasin sebelum MUBIN ke 6.apa ertinya....?mati ALLAH tanya bab IMAN bukan islam..dan dlm syurga mana ada org islam?yg ada org briman...suruh depa ligan pahala byk2 utk masuk syurga..ingat masuk syurga bapa depa buat...tanya ostad2.berapa juta pahala boleh masuk syurga ALLAH?sikit2 pahala..ruginya bila mati nanti..dok ingat dah buat betoi2,rupanya xbetoi...yahudi dah menang bro...menang memesongkan aqidah umat islam yg bangang sendiri..sebab tu ostaz selalu sebut,,yg buruk dari saya,,yg baik ALLAH punya....klu ostaz kata yg buruk dia buat..surh dia buat telinga babi...susah kalau xpaham IMAN yg ALLAH tuntut...baca dan paham betoi2,ALLAH dah tulis dlm quran...IMAN ROSAK.ibadah sia2..paham betoi2 wahai manusia tentang beza IMAN dan ISLAM..main borong selamba jee...lagi ada hati nak masuk syurga,,cuba tanya diri sendiri yg menyaksikan segala kejahatan yg dibuat,,,bukan yg org nampak...gua maafkan sapa2 nak kata gua sesat,,sebab yg tau sapa2 sesat,hanya TUHAN yg satu.syurga neraka bukan org yg buat,jadi gua takut apa dgn orang..

Tanpa Nama berkata...

Sapa dia mamat ni?Mengamok macam babi sondoi sana sini. kalau pemimpin hang najiss mughallazah pun tak tau, pi mampos la kau. tanya sikit,yang mengamok ni pon sembahyang lima waktu cukup dak?Kalau tak cukup kau dan komunis tu pun sama saje.Jangan jadi barua mat monggol. Dia senang dilondeh oleh mat perancis sekarang, gara-gara entot sana-sini macam babi entot!

didi kota belud berkata...

HEHEHHE....APA KO BUAT SAMA DIA TUR TT....BA BA BA BA....TT BUAT...TT BUAT....KAMI INDAK TAUUUUUUUU.....BA BA BA..HABISLAH KAU TT....KAHWIN FREE LA KAU NI KALI....HAHAHAHAHAHA

Tanpa Nama berkata...

TT! mane komen aku pasal English campur arab jadinya Engrab?