Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 27 November 2012

BUKTI SAHEH - TAPI AKAN KALAH




 HANYA JALAN RAYA
 SEBAGAI JAWAPAN
PALING AFDAL

KOMENTAR TUKAR TIUB
kajian demi kajian telah dijalankan
penemuan demi penemuan telah  membuktikan bahawa:

- ombak sokongan  orang ramai terhadap pakatan semakin naik
- anak anak muda kini di sebelah pakatan
- pengundi china hampir 85% bersama pakatan
- pengundi india kembali bersama pakatan
- pengundi melayu tegar menyokong pakatan
- ombak sabah
- ombak sarawak

semua kajian menemui bahawa
united malays national organisation
 dan kuncu kuncunya dan kaum keabatnya
 akan dihumbankan ke dalam tong sampah sejarah

kebencian orang ramai tidak dapat dikendurkan
united malays national organisationa amat di benci

TETAPI
di pru 13
united malays national organisation akan  menang
akan terus berkuasa
akan terus merompak
akan terus rembat tanah rakyat
akan terus bodohkan orang melayu

BAGAIMANA INI BOLEH BERLAKU?
suruhanjara pilihan raya - spr
adalah barua united malays national organisation
spr telah mendirikan satu sistem dan peraturan
satu sistem pilihan raya untuk memastikan
united malays national oraganisation  terus menang

JADI MACAM MANA - APA HARUS DILAKUKAN?
tidak ada jadi macam mana
jawapan cukup senang
pada 12 januari ini
kita berhimpun di kuala lumpur
satu juta rakyat akan berhimpun
menuntut pilihan raya adil dan bersih
kita ke jalan raya sebelum ke piliohan raya

Johor: Pakatan diramal rampas 7 kerusi parlimen
9:12AM Nov 27 2012
PAS meramalkan Pakatan Rakyat mampu merampas tidak kurang daripada tujuh kerusi Parlimen di Johor dalam pilihan raya umum akan datang, berdasarkan dakwaan peralihan sokongan pengundi muda, kumpulan kelas pertengahan dan perubahan sokongan pengundi Cina di negeri itu.

Pengarah Operasi Pusat Penyelidikan PAS (PPP) Dr Zuhdi Marzuki mendakwa penemuan tersebut "hampir selari" dengan penemuan kajian Majlis Profesor Negara (MPN) yang menyatakan sembilan kerusi parlimen di Johor dikategorikan sebagai kawasan hitam bagi BN.

"Sepertimana yang disebut oleh Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub, berdasarkan tinjauan yang dibuat oleh sebuah kumpulan kajian politik dari sebuah universiti awam, sokongan pengundi Melayu di Johor meningkat antara tiga hingga lima peratus.



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tapi tuan, kalau kena dan tau jalannya, aku rasa UBN akan tergolek dog

Tanah2 persendirian tepi2 highway, tepi2 bandar, tepi2 surau kat kampung2 tu kenalah dimakmurkan dengan papan2 tanda penurunan harga minyak dan pendidikan free beserta gambar anwar, nik aziz dan lim kit siang. Jangan cuma buat sebijik, buatlah 10 ribu bijik. Insyaallah gerenti menjadik punya.

Tanpa Nama berkata...

1.ko masih syok sendiri ke bhaii!!mana kajian yang ko buat!!
2.faktanya ialah:
3.melayu telah berubah kepada umno!
4.hindu telah berubah pada Bn!
5.pru 13 adalah pertembungan antara melayu dan cina!antara umno dan dap!itu je bhaii!!!
6.ko tak analisis keputusan pilihanraya IPTA 2012 bhaii!!majoriti mahasiswa melayu kearah umno!!itu adalah petunjuk yang jelas bhaiii!!

Tanpa Nama berkata...

Yup.. Hanya dgn pilihan raya yang adil..

Tanpa Nama berkata...

selagi rakyat dok buleh suat nasik sampai ke mulut.. jangan harap la 1 juta nak turun..

Tanpa Nama berkata...

Ahh..butoh lah parti politik kt malaysia nih!! Semua main play save...butoh pilihanraya akan menang..kepala bana apa..bonggok punya pas pkr dap..mmg xkn menang punya..hanya jalanraya solution utk semua nih..selagi nk men play save sampai bila² malaysia xke mana..bodoh!

didi kota belud berkata...

apa susah...all out lah kempen...kita tengok cam mana....? 12 january 2013...bukan penentu beb...tapi selepas 12 january.......itu yang penting.demo hIjau..kita contohi....berkesan....aku sendiri tak perasaan ombak hijau datang....KITA BUAT LAGI..KITA BUAT LAGI...KITA BUAT LAGI....CONTOHI DAN RESEPI DEMO LYNAS KITA PAKAI.......TERKEJUT BERUK PARA MATO MATO...HAHAHAH....TIPAH TERTIPU...HAHAHAHAHA....?

Tanpa Nama berkata...

Kalau sistem kotor dan tak adil, sampai bila pun tak akan menang...ambik contoh media massa utama arus perdana...berat sebelah...takkan contoh sekecik tu pun tak nampak...