Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 November 2012

GUNAKAN KONDOM UNTUK SELAMATKAN BAYI DARI DIBUANG MATI



KOMENTAR TUKAR TIUB
hingga ke hari ini
hanya kondom yang dapat
menapikan benih lalaki
dari bertemu telor perempuan

pada ketika sekarang kajian sedang
dibuat untuk melahir satu pil
kali ini untuk lelaki
jika pil ini muncul maka
kondom yang dipakai bukan lagi
untuk mengelakkan bayi dari dibuang mati
tetapi untuk menyelamatkan darj jangkitan penyakit seksual


NOTA:
kepada para pembaca tt
dijemput saudara saudari
datang ke old town cafe di brickfeild
di mana saya minum kopi tiap malam

dari cafe ini kita boleh bersama-sama
boleh memerhatikan
betapa aktifnya anak anak muda
anak semua bangsa melepaskan
lejangan seksual mereka
justeru dalam umur yang muda
anak semua bangsa hakikatnya
adalah aktif dalam hal hubungan seksual

ZIKIR DAN ZAKAR

Tuan TT, Zikir memang BOLEH tundukan zakar kalau sambil berzikir ingat Allah ingat mati ingat seksaan dan balasan api neraka dan ingat kita hanya sementara kat dunia ni.. Musti kecut punya.. selera pon takda..

 Cuba ingat hukuman hudud berzina kena sebat 80 kali atau kena rejam sampai mati tu pon dah cukup gerun.. gerenti nak berzina fikir 1000 kali.. Tapi Zikir memang TAK BOLEH tundukan zakar yang keras kalau sambil zikir tengok porno.. tengok facebook tengok gambar gedik perempuan..

dan benda2 yang menaikan syahwat.. :) memang satu sen pon tak jalan.. tok iman pon cabut kopiah.. on KEMPEN MENGGUNAKN KONDOM UNTUK ELAK BUANG BAYI
Anonymous
on 10/31/12

VODKA DAN NISBAH BUANG BAYI
Dalam hal ini, semua nak jadi holier-than-thou. "Aku lagi suci dari kau". Aku lebih pandai ugama dari kau. Isham tak pandai ugama, Isham sosialislah, Isham kaki seks lah, apalah. Aku nak bertanya pada semua orang ni, yang sibuk melabon pasal ugama ni, yang sibuk menghentam Isham ni sosialis ni, cuba fikir, kenapa kadar buang bayi negara kita jauh lebih tinggi berbanding Norway, Sweden atau Denmark yang makan babi minum vodka?

 Apakah kita di negara Islam - yang korang kata sepatutnya lebih baik dari negara kafir, tetapi result sebaliknya? Bak kata Mat Sabu lah, Malaysia ni negara orang Islam, bukan negara Islam. Kalau difikir balik, aku rasa benda tu betul. Sebab orang Islam ni tak semestinya mengikut Islam.
 
Bak kata Mohammed Abduh, seorang ilmuwan Islam, "saya ke Barat dan melihat Islam walaupun ramai yang bukan Islam, dan saya balik, saya lihat ramai orang Islam, tetapi tiada Islam". Teruskanlah angkuh dengan ugama kamu dengan berkata "Isham tak ada ugama". Oh ya, korang nak on KEMPEN MENGGUNAKN KONDOM UNTUK ELAK BUANG BAYI




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

if you can't be good..be smart!

Tanpa Nama berkata...

Kau da balik KL ke? Mana cerita pengakhiran penjelajahan Serawak kau?

Tanpa Nama berkata...

Amaran: Jangan datang ke Oldtown Birckfields. Ini cuma taktik Isham untuk kenal awek2 kah kah kah

didi kota belud berkata...

isham bukan melayu,dia punya agama aku pun tak tau,dia gay ke,dia lesbi ker,dia sosialis ker...aku tak tahu....keluarga asal usul dia bukan dari malaysia ....dahlah pendek tak hensem pulak turrr...apa dia makan dia punya sukalah...apa dia minum dia punya sukalah.....TAPI SATU AKU MUSYKIL....KENAPA DIA MENANG SAMAN JUTA JUTA HARI TUR..?.....KORANG ADA JUTA...KALAU TAKDER..?...SADAP LAGI BAIK....???!!!!!

didi kota belud berkata...

isham bukan melayu,dia punya agama aku pun tak tau,dia gay ke,dia lesbi ker,dia sosialis ker...aku tak tahu....keluarga asal usul dia bukan dari malaysia ....dahlah pendek tak hensem pulak turrr...apa dia makan dia punya sukalah...apa dia minum dia punya sukalah.....TAPI SATU AKU MUSYKIL....KENAPA DIA MENANG SAMAN JUTA JUTA HARI TUR..?.....KORANG ADA JUTA...KALAU TAKDER..?...SADAP LAGI BAIK....???!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Sbar tt,wa mmg bca smua bku or artikel lu dr dlu,smmangnya lu mmg critical thinking,tp da mlayu m'sia ni byk yg mlas pikir,pikir the other side of coin lg la dorg malas..dorg mmg xphm nan bebal..tu la asyik duk bca utusan,metro & bharian,smua angkara puak gerombolan,bab agama pn kuang apatah lg bab dunia,mmg lu byk mtafora & sakarstik tp alhmdulillah,wa phm..truskn kritikan demi keadilan mga ada cahya d pnghujungnye,insyallah,Allah x penah lupe hamba Nya yg brbakti pd mmusia lain..peace!

Tanpa Nama berkata...

Wanita kamu umpama ladang
maka datangilah mereka ...
Tapi ingat...
Tidak halal mewarisi wanita secara paksa...
Bidadari physical (and spiritual ) trainer...
Rezeki orng akhir..(zaman)
Abusyukri