Rabu, 28 November 2012

HARI HARI AKHIR UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATIONM



 HIMPUAN LEBIH MEGA DARI MEGA
SATU JUTA 
 DI KUALA LUMPUR

KOMENTAR TUKAR TIUB

semuanya di rancang
semuanya di atur
untuk memberi tamparan paling hebat
ketika united malays national organisation bersidang

deepak membocor kan rahsia najib dan rosmah minta duit
peguam peranchis buka kes bunuh altantuya di singapura
kini bekas ketua polis negara bocorkan campur tangan menteri
dalam hal kepolisian

semua ini adalah tanda tanda keruntuhan kuasa
semua ini adalah tanda tanda tidak ada siapa lagi
merasa gerun dan takut dengan united malays national organisation

deepak sudah tidak takut
musa hasan sudah tidak takut
himpuanan hijau sudah tidak takut
pejuang bahasa ibunda sudah tidak takut

apabila musa menarik diri dari kes saman anwar
maka itulah tanda bahawa musa telah menyeberang
kita tunggu
kita lihat
apa lagi yang akan di bocorkan oleh musa hassan

NOTA:
bersedia untuk 12 januari
jemput musa hasan bersama





Desak tangkap Hishammuddin Hussein

Mohd Sayuti Omar,28 Nov 2012

SUSUPAN PETANG 

Pendedahan bekas IGP Musa Hassan kononnya Menteri Dalam Negeri, Hishammuddin Hussein mencampuri urusan polis sesutau yang serius dan patut mendapat perhatian persidangan agung Umno yang bersidang waktu ini.

Pendedahan itu tidak boleh dianggap satu pengkhianatan tetapi maklumat yang wajar didedahkan kerana persidangan Umno yang dalam rangka memperkuatkan partinya untuk menang patut menanganinya bagi menjaga maruah dan air muka kerana dakwaan itu melibatkan pemimpin kanan mereka.

Sekiranya dakwaan Musa itu benar, perbuatan Hihammuddin itu sesuatu yang mencemarkan integriti kerajaan UBN dan menjatuhkan maruah kerajaan itu di muka dunia. Hishammuddin ialah salah seorang naib presiden Umno dan sepupu kepada Najib Razak.

Musa Hassan hari ini dalam satu sidang akhbar di Petaling Jaya ketika menjawab pertanyaan wartawan mendakwa bahawa pasukan polis semasa di bawah pimpinannya berdepan dengan campur tangan Menteri Dalam Negeri, Hishammuddin Hussein.

Menurutnya campur tangan berbentuk arahan dibuat oleh Hishammu...




---------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan sahaja Hishammudin malah Shahrizat juga wajar ditangkap sekali sebab mengancam keselamatan negara dengan ancaman 13 Mei jika UMNO kalah pilihanraya.Soalnya siapa yang akan menagkap? PDRM sudah lama tak profesional dan sudah menjadi kuda tungangan UMNO.Sekarang baru diakui oleh bekas KPN,Musa Hassan.Buatlah 1000 laporan polis,tak akan berlaku apa-apa.

insafdoh67 berkata...

Molek kta pakatt turun. Bersiih.....

Tanpa Nama berkata...

mula - mula musa kantoikan isham keris . pahtu isham keris kantoikan musa plak . kesimpulannya , kepitkan ajer kepala dua-dua ekor malaon ini dengan tetek rosmah . biar sesak nafas dan mati . aman sket dunia ni .

Tanpa Nama berkata...

klu nie pun rakyat m'sia masih agung2 parti pemerintah.. tak tahu lagi la nk ckp macamana.. mmg merumitkan keadaan.. 13mei adalah salah satu dari ugutan!! ermm..rasanya ramai rakyat lebih bijak sekarang..

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Ambo setuju.

Tanpa Nama berkata...

Jgn buat fitnah lagi.fikir masak2 apa muhyidin ucapkan.gunakan matahati.kata org taksub ni payah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

milik siapakah tangan itu,tangan hitam penuh kelembutan,ingin ku memilikinya apakan terdaya,kerana tangan ku pendek....lama....telah ku impikan...tangan yang sepertinya...memiliki kuasa magik,tiada tolok tandingnya...apakah kan berhasil- lagu sudirman...milik siapakah gadis itu.....PKR katanyer parti keluarga rakan rakan.ini kalau buakn kutty,mr zz and the KP.kalau bukan sembab and pedal,zat lembu banyak syok......REAL POLITIK...LU TAK AWAS..LU GUA SABIT....HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH...MAK SUKER LAGU ARWAH DATUK SUDIRMAN ......

Tanpa Nama berkata...

HAIYAAA...WA LIHAT ITU UDIN PUNYA GAMBAR AH MANYAK KALAKER LERRR...SILUPA ITU OLANG TERGEZUT...WAAAAA...DIA PUNYA MULUT OOO MANYAK TALA BAIK PUNYA FENSHUI...MANYAK LEBAR OHHHH...SUNGAI KOLOK PUN TALA ITU MACAM LEBAR...WAAAA...DIA PUNYA MATA AHHH..MANYAK TERBELIARAK....MABOK KAH INI UDIN....MANYAK KELAKER LER....YAYAYA...MANYAK KELAKER...INI HALI TALA KELIS KELIS KER UDIN....?????