Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 November 2012

SATU LAGI CARA NAK BODOHKAN MELAYU






KOMENTAR TUKAR TIUB
memang betul 
united malays national organisation akan hilang kuasa
bila hilang kuasa maka:

BUNUH DAN ROGOL
madey akan dihadapkan ke mahkamah kes bunuh memali
najib akan di hadapkan ke mahkamah kes bunuh altantuya
anak samy veloo akan di hadapakan ke mahkamah kes bunuh pelakon
razak baginda akan di hadapakan ke mahkamah kes bunuh altantuya
anak nazri akan di hadapkan ke mahkamah kes bunuh budak china
taib mahmud kes bunuh brunp mansen
rais yatim akan di hadapkan ke mahkamah kes rogol amah
rahim tambi cik akan di hadapkan ke mahkamah ke rogol bawah umur

kes bunuh kugan
kes bunuh aminurul rashid
kes bunuh teoh beng hock
kes bunuh sarbani

diatas hanya kes rogol dan bunuh


RASUAH
bagaimana dengan kes rasuah
rafidah aziz
shahrizat jalil
nazri aziz
isa samad
mad hasan  dan dan dan..

ROTAN MEREKA



bagaimana pula dengan kes salah guna kuasa?

kes bank bumi hilang 2 ribu juta
kes kapal selam  7 ribu juta
kes jet pejuang sukhoi 400 juta
kes mrt untuk kroni najib

REMBAT TANAH
di batu berendam melaka
si pelabuhan klang
di pengerang
di tasik utara
di pelentong
di banda dalam
di berembang dan dan dan...
NOTA
5 tahun pertama
pentabiran pakatan ialah
ialah mendakwa semua malaon ini
yang telah melakukan jenayah berpuluh tahun
mungkin sama saperti apa yang telah dilakukan
di afrika selatan sesudah rakyat berkuasa
ditubuhkan badan khas dan mahkamah khas
 untuk mendakawa jenayah united malays national organisation

NOTA: secara demokratik orang jahat ini
ada hak untuk memilih jenis rotan



Shahrizat: Jika Umno hilang kuasa, tidak mustahil 13 Mei berulang


KUALA LUMPUR, 28 Nov — Dalam ucapan dasarnya, Datuk Seri Shahrizat Jalil memberi amaran tentang kemungkinan berulangnya tragedi berdarah 13 Mei 1969 jika Umno kehilangan kuasa selepas pilihan raya umum akan datang.
“Jika kita tidak lagi ditampuk kuasa, maka kestabilan politik negara akan goyang.



“Pastinya kaum Melayu yang menjadi rakyat majoriti di negara kita tidak akan senang.
“Saya bimbang dan khuatir ini mungkin akan membawa kepada ketegangan kaum yang boleh mengundang kembali tragedi 13 Mei 1969.
“Mahukah kita melihat keadaan jijik tersebut berlaku lagi dalam negara kita? Kita pastinya tidak mahu,” kata ketua wanita Umno itu dalam ucapan dasarnya di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) disini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH\
woit... MULA MULA BODOHKAN MELAYU.... kah kah kah..
kah kah kah...KALAU TAK BERJAYA .... TAKUT TAKUT KAN MELAYU...kah kah kah..
kah kah kah...BILA MELAYU JADI BODOH.... kah kah kah..
kah kah kah...BILA MELAYU JADI TAKUT.... kah kah kah..
kah kah jah...SENANG LAH UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION REMBAT HARTA NEGARA...kah kah kah..
kah kah kah...BILA MELAYU TAKUT...  SENANG TANAH KENA REMBAT... kah kah kah..
kah kah kah...BILA MELAYU TAKUT... SENANG 250 JUTA RINGGIT DI SONGLAP... kah kah kah..


-----

6 ulasan:

didi kota belud berkata...

kestabilan apa ,siapa dan mana yang tergugat...kestabilan ekonomi kau urang yaaaaa......kami sudah lama miskin,kami sudah lama sabar,kami sudah lama bodoh dan kami sudah lama jijik pada kamu urang umno.......cukup cukup sudah...cukup sampai di sini saja....tak tahu ker lagu lagu derita para artis malaysia sebenarnya ditujukan pada kamu urang umno.....dengar sini....KATA KATAMU BAGAI MIMPI DI SIANG HARI...KEMARAU PANJANG....AH SATU LAGI...INIKALI UNTUK PAKATAN....ENGKAU BAGAI AIR YANG JERNIH...DI DALAM BEKAS YANG BERDEBU,KU SANGKA KOTORAN ITU TERLIHAT,,,KESUCIAN TERLINDUNG JUA....APA 13 13 MEI....KAMI TIDAK AKAN LAYAN 13 MEI AWAK TU...KAMI AKAN BUAT LEBIH BAIK....TAK PERCAYA...CUBA KAMU SEMUA SURENDER JE...KITA LIHAT APA JADI...???? HAHAHAHAAHAH...NAK KENCING...PI KENCING TIANG TALIPON TUR..JANGAN KENCING KAMI LAGI...KAMI JIJIK....!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

oi lembu bodoh!!!
kalo umno mampos pun, lu ingat cina nk buat huru hara ka?
polis dan askar SUPER MAJORITI org melayu.
lu ingat cina bodo mcm umno ke?
lu ingat india bodoh mcm umno ke?
melayu jgn jd bodoh mcm umno, mcm ijat, mcm jib, mcm din.
biar cerdik mcm tok gajah, mcm tok bahaman, mcm tok naning.
tp jgn terikut tamak mcm tok peti.

Tanpa Nama berkata...

Sekiranya tidak yakin PR akan menang, maka dipak tidak akan membuka kain.

Persoalannya, siapakah di belakang dipak?

Penjual Agama Batu Hitam berkata...

Shahrizat sudah takut. Kerana takut dia & anak-beranaknya dipenjarakan kerana rasuah, beliau sanggup mencetuskan pertumpahan darah agar Melayumno boleh terus berkuasa. Orang zalim macam ini patut dipenjarakan seumur hidup. Bila UMNO kalah, dia akan mencetuskan 13 Mei macam MB Selangor pada tahun 1969.

Modus operandi orang Melayumno sama dengan modus operandi orang-orang Suharto di Indonesia. Bila Suharto hilang kuasa, orang-orang Indonesia merogol, merompak, dan membunuh orang-orang Cina.

Shahrizat yang takut Melayu hilang kuasa ni Melayu ka atau Mamak India?

Bila Melayumno hilang kuasa, Anwar Ibrahim akan jadi PM. Dengar kata Anwar pun ada darah Mamak juga macam Shahrizat dan Mahathir. Jadi mengapa takut Melayu hilang kuasa? Adakah keMelayuan Anwar kurang daripada keMelayuan Najib Bugis dan Mahathir Kerala?

Tanpa Nama berkata...

TT,
"Bodohkan Melayu" memang amalan UMNO.Yang sekarang berhimpun kad PWTC tu semua boleh dibodohkan kerana memang sudah diternak jadi bodoh.Melayu diluar UMNO tak senang nak dibodohkan.Lihat aje,walau pun bom dah diletupkan oleh Deepak,Musa Hassan dan peguam Pranchis diSingapura,Najib dan Rosmah buat muka tebal aje menghadapi perwakilan UMNO seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku.Ucapan ampu sini,ampu sana,masih berkumandang.

Tanpa Nama berkata...

nie dah macam satu ugutan!! 13mei..ugutan untuk menakut2kan rakyat m'sia.. ada akta hasutan tak guna sewajarnya.. ini la jadinya!! yg benar dikatakan salah ..yg salah dikatakan benar.. bila rakyat m'sia nak sedar2 nie!!!!!