Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Disember 2012

GERAKAN AKSION DIREK BERJAYA MENGGAGALKAN PROJEK KRONI







AKSION DIREK
apakah dia aksion direk?

ini adalah pengunaan bahasa peranchis
yang ditulis dalam bahasa melayu
yang memberi erti  TERUS LAWAN
ertiny bukan NATO - no action talk only
ertinya bukan TALK TALK
ertiny bukan MEMO MEMO
ertinya bukan meting meting
bukan together-gather ambil gambar masuk frame

CONTOH AKSION DIREK
ialah kamera AES telah dipatahkan
kamera AES telah di sembut cat merat
kamera AES telah dibungkus

TERBUKTI AKSION DIREK
membawa  hasil yang dituntut
satelah kamera AES diserang
kini  kamera ini akan dibatalkan

TAHNIAH KEPADA AKSION DIREK
kepada yang telah melakukan aksion direk
kita ucapan tahniah
salut untuk mereka yang berani

INI CONTOH AKSION DIREK
Putrajaya pertimbang bekukan AES kerana bertindih dengan sistem saman polis

KUALA LUMPUR, 18 Dis — Putrajaya mempertimbangkan untuk membekukan pelaksanaan kontroversi Sistem Penguatkuasaan Automatik (AES) untuk mengelakkan saman berganda dengan sistem saman polis yang boleh menambahkan kesusahan kepada pengguna jalan raya, menurut sumber.
Projek swasta bernilai RM700 juta bermula pada bulan September dengan 14 kamera fasa percubaan tetapi Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) berikrar untuk melancarkan sebanyak 831 kamera menjelang akhir 2013 untuk menangkap pemandu laju dan mencegah lebih banyak kematian di jalan raya.












-------

7 ulasan:

bengkak berkata...

lepas tu esok bagi pampasan kat company aes tu...dapat duit lagi...puiiii

didi kota belud berkata...

mari kita aksion direk najib razak sampai dia tak direk direk jadi pm.....amacam..ngam tak.kita aksion direk rosmah mansor sampai dia tak direk direk beli belah...kalau sesiapa kahwin tahun ni dan dapat cahaya mata namakan dia aksion direk sebagai simbol kita telah melawan..kita aksion direk towkey........kah kah kah kah ....

lurvella7 berkata...

Gambar epik PM kita main kucing selepas layan cigar https://pbs.twimg.com/media/A9-OBkiCQAEqd3m.jpg

Tanpa Nama berkata...

padan muka!! akhirnya....
salute kepada yg berani!!!

budak kampar berkata...

AES-Ada Engkau Setuju?

Tanpa Nama berkata...

JPJ akan menlancaukan 834 kamera lagi.....
skrg bukan je lancau....
cibai pun ada....
kah...kah....kah....
otak bangang adalah nak rembat duit je.....
dah teruk nampak encik solah....
kurus kering......

Tanpa Nama berkata...

Mula-mula BEKU. Lepas menang pilihanraya CAIR.

Kalahkan parti satan dikenali. Maka akan terus memBEKU.