Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Disember 2012

PENJAWAT AWAM TIDAK SETIA LAGI KEPADA GEROMBOLAN

NOTA

tahukah anda bagaimana 
penjawat awam melawan gerombolan?

1 - mereka lambatkan buat kerja
2 - mereka tungang terbalikkan fail
3 - mereka tulis minit mesyuarat salah
4 - mereka bocorkan maklumat dalam face book
5-  mereka bersembang dan beri ingatan " jangan cakap dengan orang lain'
6 - mereka salah kan number fail
7 - mereka tuliskan tarikh yang salah
8 - mereka potokopi maklumat  untuk amsuk face book
9 - mereka hantar maklumat secara gelao


INI ADALAH CONTON PEGAWAI KERAJAAN BELOT

Salam tuan,

maklumat terbaru sy baru perolehi,...attachment pertama ialah mengenai analisis kelemahan dan aktiviti bn di ....le mesyuarat masih seperti dahulu dengan perlu ... dokumen....

wssalam.

Salam tuan, 

terbaru saya perolehi dari rakan saya mengenai pergerakan program  .... bulan nov 12.
salam tuan,  

....akan saya jelaskan ini merupakan teknik umno  tersebut jatuh ke tangan orang lain.  dilihat dibahagian atas....

diharap dapat membantu pihak tuan....

Saya mendapat maklumat ini dari rangkaian kenalan yang boleh dipercayai di dalam UMNO.... Rakan saya merupakan orang kuat UMNO dibahagian.... berpuashati dengan kepimpinan UMNO yang kini jauh dari landasan Islam.  .....

assalamualaikum

We all know that the 13th general election will be held soon and heard rumors that it will be held in January this year.  I urge u to gear up your ground support and start the campaign now......

SEMUA PENJAWAT AWAM
DI JEMPUT TURUN 
KE KUALA LUMPUR
PADA 12 JANUARI
KITA DOBRAK
UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATUION




Penjawat Awam Perlu Faham Polisi Kerajaan Untuk Tangkis Fitnah
Beliau berkata oleh kerana pilihan raya umum semakin hampir, penjawat awam, tidak perlu terpengaruh dengan tuduhan bahawa mereka mewakili kerajaan Barisan Nasional.
"Pembangkang khususnya, suka membuat tuduhan seperti itu dan 'kilang fitnah' mereka dibuka 24 jam, mereka sengaja mengeluarkan tuduhan kerana ingin mengelirukan orang ramai," katanya ketika berucap pada Perjumpaan Bersama Anggota Perkhidmatan Awam Johor di Kompleks Islam Johor pada Selasa.
Muhyiddin berkata kerajaan mengiktiraf kakitangan awam sebagai salah satu penyumbang terbesar kejayaan negara.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
woit... PENJAWAT AWAM KERJA MENANGKIS?... kah kah kah..
kah kah kah...PERGI MAMPOOOOSLAAAAH.... kah kah kah..
kah kah kah...PENJAWAT AWAM BUKAN  BARUA GEROMBOLAN.... kah kah kah
kah kah kah...PENJAWAT AWAM BUKAN TAK TAHU APA YG BERLAKU...kah kah kah..
woit... HANG INGAT... BANYAK FAKTA TU BOCOR DARAI MANA?.... kah kah kah...
kah kah kah...DATA LEMBU SHAHRIZAT DARI MANA?... kah kah kah...
kah kah kah... 40 JUTA  DUIT MUSA AMAN MAKLUMAT DARI SIAPA?.... kah kah kah..
kah ah kah...SEMUA DI BOCORKAN OLEH PENJAWAT AWAM... kah kah kah...
-------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cibai punya TT

Habis rahsia terbongkar. Kalu aku kantoi sapa nak bagi sku duit rokok

Tanpa Nama berkata...

kpd parti politik, tlg fahami penjawat awam bukan alat politik.

kpd bos2 jab esp PTD, lu kena faham penjawat awam bkn utk politik. PTD, gwa rasa kena kaji blk la jawatan PTD ni, xda nilai utk warga malaysia langsung.

kpd warga malaysia dan penjawat awam, tlg fahami lu bg servis kpd warga malaysia bkn kpd politik.

penjawat awam, big boss lu org adalah AGONG DAN RAKYAT bukannya PERDANA MENTERI. so, lu blh bpolitik ttp lepas waktu kerja. jgn libatkan politik dgn servis rakyat.

RAKYAT MALAYSIA, kita adalah tuan. PM N GENG adalah kuli kita. kerja depa kena senangkan, sehatkan, ringankan, majukan tuan mereka iaitu RAKYAT.

Tanpa Nama berkata...

Dah.. namapun Penjawat AWAM, bukan penjawat UMNO! Ada faham? Bodoh!

~ Ketuanan Rakyat.

sarjan misai gerak gerak khas.... berkata...

polis bantuan tu penjawat awam juga ker....betapa hina nya kami..dahlah polis bantuan..penjawat awam pulak tu..jadi polis betul tak boleh ke....

Tanpa Nama berkata...

Woiit Jeronggos 18 Disember 2012 10:21 PTG,

Setahu aku Anwar dah masuk penjara lebih enam tahun, bila pulak giliran tuhan kamu si Mahathir dan rasul2nya ahli majlis tertinggi UMNO?

~ Aman Belon

insafdoh67 berkata...

Rakyat sedar blke doh.. Tak kira sape doh leni.. Tunggu pru 13 je nok tumbangkan UBN... Serik doh wei.. Lama doh Rakyat kena Tipu... Dok takut doh leni.... Kih.kih.kih.....