Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 18 Disember 2012

HUSAM KATA NAJIB DAN MADEY AKAN LARI KE LUAR NEGARA APABILA PAKATAN MENANG





 KOMENTAR TUKAR TIUB
betulkah najib akan berundur
dengan aman dan damai?
sanggupkan ananda krishan
menerima hakikat bahawa lesen astro akan dinilai kembali?
sanggupkah vincent tan menutup kedai judi?
bolehkan syeed mokhtar menerima hakikat
bahawa dia  wajib  membayar hutang 30 bilion

sanggupkah  madey menerima hakikat
 yang dia akan diheret ke mahkamah?


boleh kah:
rahim tambi cik
anak samy velu
ghani patail
hanif omar
anak nazri
rais yatim
yang semuanya terlibat
dalam kes bunuh dan rogol
menerima hakikat yang mereka akan diseret
heret  ke mahkamat untuk didakwa

KES BUNUH
kugan
teoh beng hock
aminul rashid
sarbani
akan dibuka kembali

KES BUNUH
norita juga akan dibuka kembali
kes bunuh memali
beratus ratus kes bunuh dalam balai akan dibuka kemabali

JUSTERU
turun 12 januari
kita bersedia agar
orang jahat ini tidak lari
Perpindahan kuasa selepas PRU13 paling aman
Harakahdaily,18 Dis 2012
KUALA LUMPUR: PAS penuh keyakinan, perpindahan kuasa yang akan berlaku dalam pilihan raya ke 13 nanti bakal berjalan dengan penuh keamanan.

Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa membayangkan, pihak istana akan memanggil pimpinan Pakatan Rakyat untuk membentuk kerajaan seawal jam 10 malam hari pilihan raya nanti.

"Ketika itu, Datuk Seri Najib dan Tun Dr Mahathir sibuk untuk meninggalkan negara kerana bimbang dengan kesalahan masa lalu mereka.

"Manakala rakyat keseluruhannya menyambut perubahan kerajaan dengan gembira," kata Husam dalam satu majlis bersama jentera pilihan raya PAS di Kota Bharu baru-baru ini.

Senario ini disebut sekali lagi oleh Husam yang juga Pengarah 'Roadmap  to Putrajaya' PAS ini kepada Harakahdaily.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BILA PAKATAN MENANG NAJIB  CABUT  LARI KE LUAR NEGARA .... kah kah kah....

kah kah kah... CILAKA   PUNYA NAJIB ....kah kah ka...

kah kah kah...LARI SORANG DIRI....TAK BAWAK  ROSMAH SAMA... kah kah kah..

kah kah kah... APA PUNYA TUUUUR.... kah kah kah..

kah kah kah... BADAK INI TINGGAL DI MALAYSIA.... kah kah kah,.....

kah kah kah... SIAPA NAK PILIHARA.... kah kah kah..

kah kah kah... MAKAN BERKILO KILO.... kah kah kah...

kah kah kah...BERAK BERGANTANG GANTANG.... kah kah kah

woit....NAJIB SENGAJA NAK SEKSA RAKYAT MALAYSIA... kah kah kah

NOTA:
satu cadangan untuk selamtakan keadaan
bank negara boleh buat ikalan
untuk melelong rosmah mansooor
mana tahu ada chief dari uganda
yang minat betina
gemok gemok 
muka hitam hitam
badan  pendek pendek
muka bulat bulat 
kah kah kah



----

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.syoknya berangan si hussam ni!!ko ingat kickdefella nak diam jee!!
2.pegang negeri islam pun lesapkan duit kambing!!bila pegang malaysia nanti mengalahkan rosmah agaknya!!
3.kes anuar macam mana pulak bhaii!!ko ada 4 saksi terhadap kes-kes kugan!beng hock dll!!

Tanpa Nama berkata...

Rasa aku susah nak laku dr ambik yg badan pendek2 baik lagi ambik yg kaki pendek,dua2 pun gemok tapi yg kaki pendek tu dlm keadaan dharurat kebuloran boleh gak dmakan tpi rosmah...

kampong lad berkata...

sabah dah kelam kabut, berapa kerusi parlimen pr boleh menang?

Satan In Heaven berkata...

Apsal monyet atas gua ni kalut lain macam? 4 sucksy la apa la.

malaysiabaru berkata...

Kalau matiau berani belasah nuar, pazti dia berani belasah rakyat, skodeng anak mami dan lain lain takan takde kes bunuh melibatkan matiau kut?.. Projek dayabumi buat buat tk igt pulak... Bila musa hitam dn hanip omar nk bersuara nih?

Tanpa Nama berkata...

Apa la bangang kau ni? Kes bunoh takyah 4 saksi..rogol dgn zina lain..rogol paksaan...tanpa rela..zina suka sama suka..lain..curi lain samun lain..apa la bangang sgt kau ni..badak sumbu makan..badak berendam kita bole mkn..bdk sumbu yg berendam kalu ko nk mkn..ko mkn la sorg

DIDI KOTA BELUD berkata...

aku sanggup beli badak tu...itu pun kalau tak mengigit...kalau mengigit..aku sepak je...18 kali satu hari...biar kurus sikit..aper aper..badak aku..aku punya sukalah nak buat apa...kalau jeles..pi cari badak lain..banyak lari bererti banyak badak akan tinggal..kakakakakaka...pilih le....

askar jambu ciut..... berkata...

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........kuda ku lari gagah berani...ayuh lari ..kuda ku lari kencangggggg......ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....badak ku lari bergoyang goyang..ayuh lari..badak ku lari goyang.kuda ku lari kencang,badak ku lari goyang...terhantuk..... terrrrhhoyyoonggg...... hayang.....larilah..kami cari sampai ke lubang cacing.......itu janji...!!!!!

Tanpa Nama berkata...

mlm kiraan undi kita pakat kepung semua airport besar n kecil.
jgn bg mereka lepas.
esp yg kita agak dah standby kerakyatan aussie dll.

insafdoh67 berkata...

Hukum mereka yg bersalah.. Hantar ke sungai buluh.. Tak kira mu sape.. Rakyat jadi Hakim. Mane mau lari lg... Dunia Sempit je... Kih.kih.kih...