Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Disember 2012

NAJIB MULA MENYERANG MUHYIDDIN - GUNA KAN PELURU INDIA



SEMUA WAJIB BERSEDIA
 

Ambil graduan M’sia yang menganggur, bukan guru dari India »
Nik Nazmi 2

Pada minggu lepas Perdana Menteri Najib  Razak ketika lawatannya ke India mengumumkan bahawa Malaysia berminat hendak mengambil guru-guru dari negara tersebut untuk mengajar Bahasa Inggeris di sekolah-sekolah kebangsaan tanahair. KEADILAN menyokong usaha-usaha untuk memperbaiki penguasaan Bahasa Inggeris khususnya dan sistem pendidikan kita…
Dec 26 2012 /  / Read More »


Manfaat lepasan ISMP, tak perlu import dari India’

Harakahdaily26 Dis 2012
KUALA LUMPUR:Pada Mac 2012, Timbalan Menteri Pelajaran Datuk Puad Zarkashi mengesahkan bahawa 7000 graduan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan (ISMP) belum diberikan tawaran kerja.



KOMENTAR TUKAR TIUB
najib buat pengumuman dari new delhi
ini membawa beberapa makna

pertama: untuk membodek pengundi india
bukan sahaja  akan diambil guru
malah akan meloroh masuk lagi banyak
orang india kerana di buka tempat visa

kedua:  pasti telah ada syarikat kroni
yang telah merancang untuk ambil
guru india ini

ketiga: ini untuk burukkan lagi
imej muhyiddin di kalangan
ibu bapa yang menyokongh bahasa inggeris
muhyiddin amat popular di kalangan
aktivis bahasa dan guru guru melayu
najib cuba merosakkan imej muhyiddin

NOTA:
tak percaya tentang kroni?
tunggu dan nanti


NOTA:
bagaimana dengan warga
malaysia keturunan indian
yang sampai sekarang tak ada kad pengenalan?
ini yang buat GAMIS marah 
gamis: gabungan angkatan muda india sosialis




-------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini dua ekor sama saja macha.satu yahudi bin kominis,lagi satu kominis bin yahudi.apa ada beza.ini macam punya binatang janji ada komisen semua pun boleh sutu tariaa

Tanpa Nama berkata...

Idea GILA

INDIA ni hebat ke berbahasa Ingeris?
Ambik guru dari Amerika pon sengap lagi dari India yang slang dia mahu berbulan anak murid nak paham..

Tak pasal-pasal anak malaysia cakap macam india sambil geleng2 kepala.. Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...


Najib nak blajar dari India cara nak besarkan butuhnya agar rosmah tenang dan bahgia hahahah

Tanpa Nama berkata...

ooo Allah utk kristiankan malaysia...
bagaimana pula Allah utk mempoliskan malaysia??
berpuluh-puluh tahun kalimah ALLAH dibawa PDRM pd logo di topis, kepala talipinggang, kad kuasa
apakah hukumnya makan rasuah bersaksikan kalimah Allah ini?
semua anggota PDRM org islam ka?
anggota2 PDRM yg bukan islam boleh guna nama Allah.

insafdoh67 berkata...

Memang Power ayat lu psl kalimah... Wa salute sama lu... Mau tanya woo.. Polis kafir ada pakai atau pegang itu kalimah.. Berdosa ke.... Kah.kah.kah.. Memang Bangang Puok Umno ni... Ni semua kaki Jual Agama.. Nok Kaya. Giler babi ke pangkat.. Semua jadi mufti chipsmore sedap makan... Ustaz Bisu.. Tok iman wat pekak.. Habis pakat jual Agama.. Kaya cara Haram. Ada Ilmu tp jahat.... Insaflah...

raja senyap berkata...

Gua salute komen korang yg nampak educated. Tak mcm selalu, asyik2 mencarut.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

yitu a forr anggel.dey..who don..yes yes korek korek..sasi da don..wokey stew dent...oh penn pager number yeight..andne readne loudli,igli,idli then gali gali...wokey sorry ya..wokey taiyime finished..can go home.....GITU GAMOK NYE KALAU ENGLISH INDIA TANAH BESAR IYEEEE....BOLEH BOLEH...BOLEH BELAH NAJIB........!!!