Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 24 Disember 2012

PROGRAM MENGHASUT DI SANA SINI TELAH DISUSUN



PROGRAM MENGHASUT
TELAH DISUSUN
SILA AMBIL TARIKH
SILA BUAT RAMAI
datang ke empat yang hampir


26 DISEMBER MACANG KELANTAN

28 DISEMBER KUALA LUMPUR

1 JANUARI  - MELAKA

5 JANUARI JAY BEE 

 

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

berkumpullah beramai ramai dan bersiap sedia lah,berkonvoi lah basikal ke lori ke kapal terbang pun boleh keretapi pun boleh serang rumah mamak dah pencen tu dulu.ambil barang barang yang dipakai.bawa dia kedataran merdeka termasuk keturunan.kita hukum dia dalam masa seminit dua

Tanpa Nama berkata...

Dari blog: http://aspanaliasnet.blogspot.com/

Kekayaan terkumpul matdey malayalee krala mari 40 billion. Betul ke?

insafdoh67 berkata...

Sebarkan... Molek tt.. Hasut.Hasut.Hasut... Jangan gentar.. Teruskan kerja menghasut mu itu... tt Jahil tp hati baik beb. Wa cya sama lu. Muka mcm jebon tp Jahil Class AAA.. Kih.kih.kih......

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

AKU MASIH BINGUNG NI...?..INI BERKUMPUL NI NAK HENTAM SIAPA NI...?..mahathir ke,najib ke,muidin ke,pbs ke,mic ke,mca ke,bekas polis ke,ppp ke,pbb ker,taib mahmud ke,denan resdung ke,lynas ker,upko ke,star ke,utusan ke..alahai..apasal tak gabung je naman nama diatas tu jadi ANJING...jadi senang..nanti kalau orang tanya..korang himpun ni nak hentam siapa ni...?..lalu ramai ramailah kita jawap...A N J I N G....SIAP ECHO LAGI...HEHEHEHEEH