Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Januari 2013

ADA YANG MULA BUNUH DIRI - ADA MAYAT YANG DIGALI


KOMENTAR TUKAR TIUB
tanah di pengerang sedang dirampas
kelmarin satu keluarga bunuh diri

yang hidup tidak selamat
yang mati lagi tak selamat





Tanah kubur pun UMNO kebas!

Kerana tiada tanah untuk d jual, tanah kubur pn habis d jual ,ape yg pasti kroni be end punya kerje trmasuk ketua negeri Johor.


SATU JUTA
 ialah 
AZAM TAHUN BARU


---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau kubor pun umno nak kebas, kita tunggu bila Madey mampus. Lepas tu kita kencing dan gali kubur dia ,kemudian bakar jadi abu.ekspot terus ke Sungai Ganges.Disitu tempat moyang dia berasal.Kah..kah..kah..

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

pukimak betul puak umno ni...kalau dorang mati kang..kita pulak gali kubur dorang balik...kita tengok pulak anak,mak ,bini mereka ni menangis...uhuhuhuh...aku marah teramat marah dengan umno and the puak...puki emak betul umno ni....