Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Januari 2013

PEMECAH BERITA - BERITA BARU MASUK DARI MASJID UITM PERAK



KHUTUBAH ANTI  NAJIB


KHUTUBAH ANTI  NAJIB
laporan dari perak baru diterima
imam dari pusat islam UITM PERAK
telah bersabda :

"hindarlah kamu dari KPOP dan GANGNAM STYLE..."

apakah imam ini tidak sedar 
bahaw KPOP adalah musik yang amat amat
diminati oleh najib razak


apakah imam ini tidak sedar
bahawa KPOP telah dibawa 
datang  oleh najib razak
ke pesta belia di putrajaya tahun ini

apakah imam ini tidak sedar
ketika pesta hari belia ini
najib telah naik ke pentas untuk
menari dengan KPOP

ATAU ... JENG JENG JENG
ini memang ditulis 
ini memang di rancang
ini memang sebahagian dari ajenda
untuk nyahkan  najib



--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kpop ke apa pop ke, mamposssss pilah. kami tau mau Mat Monggol, kami sejahtera tanpanya.....kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Kat Cheras pun sama. khatib cerita pasal peranan pemuda. Khatib minta pemuda jauhi Kpop dan gangnam style.

Tanpa Nama berkata...

Apo lah kau ni tt tak poie jumaat ko?hari ni semuo masjid khutbah ado sobut pasal kpop dan gangnam tu

Tanpa Nama berkata...

DAP pun minat Gangnam Style ni....http://www.youtube.com/watch?v=pW4hFgj2SUY

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

buang anak style,rogol amah style,letup minah style,curi duit style,rompak tanah style....imam dan khatib tak pulak ungkit yerrrrr.....em emhhlah kan..gangnam style tu kan atau kpop tu kan paling kuat rompak duit kita pun 29.90 sen jerrrr....ini bilion bilion mana effect kita...kimak betul leh sistem berfikir kita kat malasia ni...very very kimak...oh ya...opukimak style tak nak tegur ke khatib....