Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Januari 2013

LAGI MATI DI TANGAN POLIS


KOMENTAR TUKAR TIUB
lihat bagaimana satu kejadian
yang dilapor oleh dua media

malaysian insider melapor apa
yang sebenarnya berlaku

manakala utusan melaysia
telah mengoreng berita ini

utusan cuba menutup babak polis bunuh india
utusan menulis bahawa lelaki india ini
diserang penyakit mental

ini satu tohmahan
ini satu fitnah


KASEHNYA IBU

Saksi dakwa lihat polis, samseng belasah lelaki bergari hingga mati -malaysianinsider


SERDANG, 24 Jan - Seorang pengawal keselamatan dalam keadaan bergari yang dikejar oleh empat anggota polis telah dibelasah hingga mati bersama-sama sekumpulan 20 orang samseng di Hulu Langat semalam, dakwa seorang saksi hari ini.


Walaubagaimanapun punca anggota polis cuba menahan mangsa berusia 40 tahun C Sugumaran masih belum diketahui.
Beliau didapati dalam keadaan berbogel dan bergari, menurut saksi.
Mayatnya pada ketika ini berada di Hospital Serdang dimana keluarga mangsa tidak dibenarkan untuk menjenguk.
Menurut saksi yang hadir di hospital hari ini, kejadian tersebut berlaku pada pukul 6.30 petang semalam.
Sugumaran dilihat melarikan diri daripada empat anggota 
polis di dalam dua buah kereta peronda di jalan utama yang berjarak lima minit dari rumahnya.
Keadaan trafik ketika itu sesak menyebabkan anggota terbabit memberhentikan kenderaan mereka dan mengejar Sugumaran dengan berlari.










KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... LEPAS INI KELUARGA MANGSA WAJIB SAMAN..kah kah kah..

kah kah kah... BUKAN SAMAN MATI SAJE... kah kah kah...

kah kah kah....SAMAN TUDUHAN  ADA SAKIT MENTAL.... kah kah kah...

kah kah kah... SAMAN SAMPAI MELOYA BANGKRAP.... kah kah kah

Lelaki mengamuk ditemui mati - utusan meloya


HULU LANGAT 24 Jan. - Seorang lelaki dipercayai pesakit mental yang ditahan sebelum digari anggota polis selepas mengamuk serta mengancam keselamatan orang awam ditemui mati dalam satu kejadian di Taman Desa Raya, Batu 12 di sini petang semalam.

Lelaki terbabit, C. Sugumar Chelladury, 39, difahamkan sebelum itu meracau-racau dan mengamuk di sekitar kawasan Taman Sri Nanding, kira-kira pukul 5.30 petang.

Menurut seorang saksi yang enggan dikenali, Sugumar yang memegang objek keras seperti besi berjalan kaki dan mula mengancam keselamatan awam seperti memecahkan cermin kereta dan pasu-pasu, menarik wayar elektrik dan merosakkan harta-benda penduduk di situ.
...

-----

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini india ada satu lagi penyakit.ada sakit jantung.ini india mati sbb serangan jantung bukan sbb poklis pukul.x caya tanya poklis.

Tanpa Nama berkata...

cerita sebenarnya Keling gila tu dah mengamuk dan merosakkan harta benda kat Taman perumahan tu... so penduduk cuba tegur tapi dah orang gila kan..penduduk pun tak kenal dan tak tau status org gila ni..so penduduk pun belasah la keling gila ni, memang belasah teruk punya..dan call polis. sebaik saje polis sampai dan yg malangnya sebaik saje polis gari, keling gila ni pun terus rebah dan kojolllllll. so begitulah cerita sebenarnya...
Lagi pun penduduk sekitar Kajang, Semenyih, Beranang hinggalah ke Mantin, Pajam dan Nilai memang berdendam dengan Keling2 samseng ni..diaorang lah yg selalu pecah rumah, samun bersenjata, ragut, peras ugut dan mcm2 lagi..jadi bila dapat tangkap keling2 yg buat hal mcm ni, memang tak bagi muka punya, belasah kaw-kaw punya..biar padan muka diaorang...

Tanpa Nama berkata...

babi punya polis

Tanpa Nama berkata...

polis babi...penagih kuda,penagih batu..mat rempit..pekida flat/pekida kampung masuk rekrut..jadik polis..ke hulu ke hilir ronda malam..sambil hisap ganja kat atas motor,yang x minat ganja,telan bijik eramine 5...3-4 hari tak tido sebab isap batu..mula nak buat onar sama rakyat...sedar la wei kawan2..x payah nak bersimpati sangat dengan babi2 beruniform ni...time Hkr itu hari terhegeh2 nak bergambar dgn babi2 ni...ini babi2 x boleh pakai...