Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Januari 2013

MALIKUL BUAT LAWAK PAGI AHAD






NAK CAKAP GAPO?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... HANYA SATU JAWAPAN... KAH KAH KAH...kah kah kah

kah kah kah... NAK CAKAP APA LAGi... kah kah kah...

kah kah kah... KAH KAH KAH.... kah kah kah

Tidak ada sebab untuk tukar kerajaan - Muhyiddin

BENTONG 12 Jan. - Muhyiddin Yassin berkata, tiada sebab untuk rakyat terpengaruh hasutan pembangkang yang mahu menukar kerajaan kerana Barisan Nasional (BN) telah terbukti berjaya membawa keamanan dan kemakmuran yang melimpah ruah kepada negara ini.

Menurut Timbalan Perdana Menteri, malah sejak Najib Razak mengambil alih kerajaan, Perdana Menteri telah berjaya mentadbir negara menjadi lebih makmur menerusi pelbagai agenda transformasi sehingga pelbagai nikmat diperoleh rakyat.

"Kereta api sudah berada di landasan yang tepat untuk menuju negara maju dengan Perdana Menteri selaku pemandunya, kami anggota Kabinet membantu beliau.


-----

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1.ko tenguk mat sebab tu!!30k rakyat pahang turun majlis dia!!
2.majlis ko!!seluruh malaysia!!45k je yang turun!!
3.taring ko dah hilang la bhaii!!elok ko ke masjid je bhaii!!
4.ko tenguk ulasan hassang adli!!pru 13 antara umno!pas dan dap je bhaii!!Pkr akan hanyut macam semangat 46 dulu!!
5.ko ni kuat berangan la bhaiii!!orang tua tak baik panjang angan-angan bhaii!!tapi kalau itu dapat puaskan hati ko!!teruskan bhaii!!semoga ko bahagia dengan angan-angan ko!!realitinya dah nampak terbalik bhaii!!!

joecharles berkata...

Kenapa Angka 112? Ada Agenda Kristian?
13 January, 2013 in Uncategorized
Perhimpunan Bersih 4.0 semalam, atau yang “rebranding”nya berbunyi KL#112, telah berlalu pergi. Tercapai atau tidak niat dan hasrat mereka untuk mengumpul sejuta orang itu tidak mahu kita bicara di sini. Sepertimana tajuk di atas, kenapa angka yang dipilih untuk menandai perhimpunan ini ialah 112?

Ianya berlangsung pada 12hb Januari 2013. Sepatutnya angka 121 yang dipilih. Bukankah setahun yang lalu angka 901 digunakan untuk perhimpunan di Jalan Duta pada hari keputusan pembicaraan Anwar, iaitu 9hb Januari 2012. Dengan mengguna format yang digunapakai di Malaysia (bukan di Amerika Syarikat) angka yang logik diguna untuk perhimpunan semalam ialah 121 atau 1201.

Dengan sedikit carian dalam internet kita dapat temui angka 112 adalah suatu angka yang ada kaitan dengan Bible Kristian dari susun atur angka dalam bahasa Hebrew yang memberi pengertian Tuhan mereka. Kajian numerologi dari susunan abjad dari 22 abjad dalam bahasa Hebrew ini memberikan pengertian angka 112 itu bermaksud “The LORD God” atau YHVH Elohim [YHVH = Yahaweh (atau Jehovah), inilah nama yang sebetulnya untuk Tuhan Kristian, bukannya Allah, perkara ini dibicara dalam posting Paderi Indonesia akui kalimah Allah hanya untuk orang Islam - klik untuk baca]



Of great significance is the fact that the number 112, the order number of the triangle, is the Hebrew gematria of JEHOVAH-ELOHIMor LORD God.

The Triangle is the 112th triangular number 6328 and 112 is the value of Jehovah-Elohim (LORD God) and 6328 in ascending digits is 2368, the value of Jesus Christ. (http://www.fivedoves.com)

Dalam pada kalimah Allah hendak mereka hina dengan menyamakan Allah Yang Maha Esa dengan Tuhan Triniti mereka , puak-puak gereja mengajak rakyat Malaysia berhimpun mengagungkan “The LORD God” mereka. Umat Islam kita berpecah dalam isu kalimah Allah – dalam pada sesetengah mereka membenarkan puak gereja mengguna kalimah Allah mereka inilah pulak yang mengagungkan pula angka yang mengangkat nama Tuhan Kristian ini. Astaghfirullah

Apakah ada dalam pakar strategi perhimpunan semalam yang membawa agenda Kristian?

Wallahu’alam


zaxx berkata...

phuiiihhh....

Sudin berkata...

Pengangguran...
Pendatang haram....
Dadah...
Wang Haram...

Timbalan Perdana Menteri yang bangang.....
Kera di hutan di susukan.....
Anggota kabinet ikut sama tengin dan bangang....
Anak beranak demenya nak hidup...orang lain biar merempat...

binjai berkata...

Kalau gitu jgn la jugak tukar gak kerajaan-kerajaan negeri. Takdak sebab.

Takdak sebab la jugak nak tukar pm!

Kahhahkahhah....gila macam2 gila

Tanpa Nama berkata...

Malikul sembab tak suka perubahan....itu sebabnya dia masih pakai seluar dalam yang dihadiahkan oleh BikMama sempena pembentukkan kerajaan BN selepas pru12... Bodohnya bekas TPM aku niiiii.....aduh....

Tanpa Nama berkata...

Ye benar terbukti. Terbukti dengan merompak hasil negara utk kantung sendiri n kroni.. Rakyat marhean mengemis simpati dan subsidi yang xseberapa..

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu tukar tuan-tuan, kita biar menteri-menteri ni makin kaya dan menjadi bilionair...

Kita berkorbanlah tak apa, biarlah kita miskin papa kedana pun tak apa asalkan mereka2 semakin senang lenang...

Samalah kita letak otak dekat lutut...hahahaa...

didi kota belud yang sebenar berkata...

kami selaku penumpang penumpang yang budiman...tak mahu naik keretapi yang najib bawa pandu tu...kenaper...?...mahal dah tu takder meter pulak tuuuu.....menyembeleh je kojonyerrrr.....

Tanpa Nama berkata...

Kao ni biol ke aper. . .@ lebih makan shaabuu malam minggu. . .Mcm tambi maboook. . .Pooodah maacha

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah.. Tok Bomoh ekor ke ni... Cerite psl no je joebodo... Tadok benda lain ke nk ulas... Berat Nanang.... Kih.kih.kih...

Tanpa Nama berkata...

Cuba tengok al quran pulak. Surah ke 112. Ayat tu jelaskan apa pulak.