Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Januari 2013

PAGI INI RAHSIA POLIS TELAH PECAH - ADA SATU LAGI HIMPUNAN



MENCARI KHAIRY

 kah kah kah 

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... HIMPUNAN SHAMSIDAR KAT MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah... SAPA BUAT  HIMPUNAN INI?.... kah kah kah...

kah kah kah...CILAKA PUNYA ORANG...kah kah kah....

woit... PATUTLAA HKR112 HANYA 500 RIBU YANG DATANG...kah kah kah..

kah kah kah... RUPA RUPA NYA ADA HIMPUNAN LAIN... kah kah kah

KUALA LUMPUR 12 Jan. - Para peserta Himpunan Shamsidar yang terdiri daripada penyokong-penyokong parti pembangkang didapati melanggar beberapa syarat ditetapkan pihak polis meskipun pihak penganjur diwakili...

Himpunan susahkan rakyat

KLANG 12 Jan. - Himpunan Shamsidar tidak mampu menyelesaikan semua masalah yang dibangkitkan oleh pembangkang, sebaliknya hanya menjejaskan kehidupan masyarakat setempat.

Beliau berkata, nasib rakyat diperjudikan semata-mata untuk memenuhi impian pembangkang yang mahu berhimpun menentang kerajaan.

"Pembangkang hanya menggunakan rakyat untuk memenuhi impian mereka, penganjuran Himpunan Shamsidar tiada beza dengan perhimpunan Bersih sebelum ini.

SATU LAG
MAT BANGLA



-------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nama perhimpunan pun depa tak tau, macam mana nak percaya suratkhabar UMNO? dari 10 laporan berita dlm kumpulan Media Prima, 11 tak boleh dipercayai.

sri hartamas

panglima berkata...

Kahkahkah.
pr brhmpun,Bila stadium padat,lnggar syarat polis.bila puak cai2 umngok ni buat,lebih padat,tersembul keluar stadium.xlnggar syrat. Ops,silap.ni fitnah. Puak cai umngok ni xckup syrat jgk,sbb xckup peserta nk brhmpun kt stadium.stadium bdminton pun blum tntu padat wlaupun diberi nsik mkn tgahar.kahkah. Adui.pdih ati teman.

didi kota belud yang sebenar berkata...

yaaaa...memang rakyat dipergunakan...memang masa depan diperjudikan...memang...sekarang kau nak apa....??????!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Suruh polis siasat siapa penganjor perhimpunanan shamsidar tu..Tv3 n um tu buat laporan salah tempat kut.. kelakar betul org suruh gi stadium merdeka yg pergi ke bukit jalil pasal apa...kahkahkah

insafdoh67 berkata...

Aku nok ubah Kerajaan pru13... Muok tengok puok umno ni... Bangla ada ic weiiii.... Nikoh minah indo malaysia... Rakyat malaysia sokong Ubn pakat lari doh weii.. Bangla kalau upah tadok hal terjun lobang taiiiik boleh jnji ada upah.. Kalau pakatan nok upah sy boleh supply... Puok Bangla ni Seringit jnji nok bg dia mintok kalau jnji upah.. Umno bg Rm20 koho laju lg dia g.... Kih.kih.kih... Pemimpim No 1 baham bodo ke Bangla je... Molek Jd Pm Bangla lg baik...

Selatan mari berkata...

BN = Barisan Nasional....bukan!!!
BN = Barang Naik....Kurang tepat!!!
BN = Batang Najib Naik = Ini mungkin tepat....ye lah...sungguh tepat.

Walaupun ada najib....walaupun ada suratkhabar...walaupun ada Tv setengah tiang....walaupun ada menteri BN....cakap apa pun....Aku tetap akan mengundi " PR"....PAKATAN RAKYAT. TIDAK ADA DAKWA..DAKWI LAGI.