Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 23 Januari 2013

PAK CIK YANG HEBAT TIBAI GEROMBOLAN




NOTA:
ada mama datang dengan baju kuning
ada abang datang dengan baju R
kelmarin pak cik ini datang dengan bajhu PGU
kah kah kah




Tahniah!! aku betul kagum kat pakcik ni. Tanpa segan silu hadir menerima dana bantuan persekolahan di Sekolah Kg Nyor Paka Terengganu yang disampaikan oleh Adun Paka dengan memakai baju PGU, yess !! PAS Ganti Umno ~ 





-----

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pokcik tok kesoh. Allahuakbar

Tanpa Nama berkata...

Apapun tangan yang memberi lebih baik dari tangan yang menerima kakakakah.

Tanpa Nama berkata...

Yang memberi tu bukan duit poket dia pun. Rompak duit rakyat bagi pada rakyat. Kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

terbaik la pok cik neh. . . ape ape pon itu duit kita,duit rakyat.adun paka jangan la perasan duit dia.

Tanpa Nama berkata...

xde selindung...xde pekdah...
xde sorok...xde gune...

looking..looking...looking
listen...listen...listen

kata tuan zunar...lakukanlah apasaja dgn tujuan suci murni utk mrnjatuhgedebohkan gerombolan hatta dengan kahkahkahkahkahkahkahkahkah sekalipun...

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

aku pakai baju bersih...takde pun wartawan nak ambil gambar aku...kesiannya aku....hehehehehehe

rashidi jalaluddin berkata...

Pemberian yg x ikhlas...knp 56 tahun merintah baru skrg bagi itu...bagi ini...nak gula2kan rakyat..nak tarik sokongan...sebab????? Rata2 rakyat dah meluat dgn umno/be end yg hanya mengkayakan pemimpin2 umno tapi rakyat hidup melarat.

Pro Pembaharuan berkata...

kesian didi dan aku dan termasuklah hampir 300 000 yang pakai baju bersih ari tu... baki 199 999 pakai baju lain lain... sorang lagi?

tu ha... si tanpa nama yang skarang ni sibuk2 kat TT buat propaganda bodoh sebodoh bangang akal dia.