Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Januari 2013

PENGUMUMAN PENTING - SILA BACA DAN HAYATI




PENGUMUMAN 
 JAWATANKUASA
 HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT

semua yang akan turun sila ambil perhatian
untuk mengelakan kesesakan
sila jangan bawa kereta ke dalam kota kuala lumpur
sila jangan buat ganguan jalan
sila jangan jamkan jalan raya

perhimpunan  ini dijalankan dengan aman
perhimpunan ini dijalankan dengan santai
suasana pesta
suasana bersama kaum keluarga

PANTAI TIMUR
- dari pantai timur 
- dari kelantan
- terangganu
- dari pahang
ambil komuter ambil lrt 
di wilayah gombak
berhenti di masjid jemek
dan bergerak dari sana ke stadium merdeka

 PERLIS KEDAH PULAU PINANG PERAK
sila ambil komuter
di slim river
di tanjung malim
di rawang
dan kawasan-kawasan yang sama
berkumpul di masjid negara
dan bergerak ke stadium merdeka

NEGERI SEMBILAN
naik komuter dari seremban kajang bangi
cuba jangan bawa kereta ke dalam kota

SELANGOR - PJ KLANG SHAH ALAM
sila ambil komuter
sila ambil lrt berhenti di universiti
berhimpun di masjid universiti malaya
bergerak ke brickfeilds
warga aman sedang menungggu

MAHASISWA dan ANAK MUDA
berkumpul di masjid UM
bergerak bersama-sama menuju brickfeilds

HIMPUNAN HIJAU
berkumpul awal di KLCC

ROYALTI
berkumpul awal di KLCC

MUFAKAT 
berkumpul di jalan sultan

SAMM
berkumpul di kelab sultan sulaiman


WARGA YANG LAIN
datang terus masuk ke stadium merdeka

NOTA
sila berkumpul lebih awal
dan mula bergerak ke stadium merdeka

NOTA
sila layari semua laman pro pakatan
para pemilik laman
para bloger anti united malays national orgnisation
sila sebarkan maklumat ini

ANAK ANAK MUDA
yang bijak desin flyer
yang bijak dengan media baru
sila sibuk dan gempur alam siber
sila gempaq dengan #kl112
sila buat heboh



26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Duk hina mrt...tp bila demo...suruh org pakai gak..

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa bawak black rose 1.0 sekali. sambil santai boleh bawa balik buat buah tangan untuk makcik pakcik makwan pakwan di kampung.

Tanpa Nama berkata...

lagu raggae radioaktif Japun http://www.youtube.com/watch?v=mF12h19h5uo

Tanpa Nama berkata...

Eh eh perasssn,duit atok ko ke guna bina 'mrt' tu huh...jangan jadi bangang boleh tak,kenderaan awam dbina utk kegunaan org awam:aku kau ,bangla,PATI/sesapa je dbina dgn guna duit awam oleh kerajaan n tanggungjawab dia bina namanye pun AWAM!!!

Tanpa Nama berkata...

wodoh!! x ngegolah!!

Tanpa Nama berkata...

Aku mcm ada rasa mcm khidmat tm n khidmat mrt d laporkan sedang d selenggara plak pd ms tu.. Hmmmm

Wanjah berkata...

kutuk2 kerajaan membazir duit, hutang negara tinggi lah apa lah, tapi guna jugak kemudahan kerajaan sediakan, tak tau malu..

insafdoh67 berkata...

kah.kah.kah. Woit.... Bengong mu cai. Rakyat bukan maroh mrt.lrt. Rakyat maroh puok mu tipu harga tender mrt.. Tipu tender ratus juta.. Tolol cai 2.14. jenis ni kapung org panggil Bangang.. Kih.kih.kih.. Bodo.. Bodo.. Bodoh... Kecik tak nok sekoloh.. Besar jadi Barua je... Wat malu melayu je... Insaflah.. Cai....

Tanpa Nama berkata...

anon 2:14 ptg...
yang ko menyalak kenapa? mrt tu bapakk ko punya ke???? buat mrt tu pakai duit emakkkkk ko ker?? pegi lanchow laaaa

Tanpa Nama berkata...

pada 112, kita boleh naik mrt sebab mrt itu BUKAN BAPAK WANJAH 3:29 punya. Kita naik pun bukan mintak duit tambang bapak wanjah.

Pegi lanchowww la wanjah ngan bapak dia sekali sbb mrt bukan bapakkkk lu punya

Tanpa Nama berkata...

butuhlah......
kena faham kemudahan yg disediakan adalah duit rakyat.....
pukilah kamu jika otak ada air bureet rosmah dlmnya.....
kah....kah....kah...
bermacam2 bahalol......
bahalol paling teruk?
adalah menjadi barua.....
enggan melawan.....
cibai lu 2.14ptg

Tanpa Nama berkata...

CAKAP BANYAK TAK GUNA BEB.
YG PTG KITA TUKAR.
INI KALILAH BEB KITA BUAT UMNO TERGOLEK DOG

Tanpa Nama berkata...

Ada gak si Tolol dengan MRTnya sesat dalam blog TT ni... kalau sayang sangat MRT tu bawak balik kampung lu la....

azman cavalera berkata...

nasib cai cai rosmah tak cakap jgn guna highway atau jalan raya.kan umno yg buat semua tu.lanyak sampai tamat!

adik mat sabu berkata...

Woi mangkok...memangla kerajaan yg kene sediakan sebab itu tggjwb kerajaan..duit yg KERAjaan dapat pun diut aku,duit kau dan orang ramai yg lain sbagai pmbayar cukai..memangla kutuk kerajaan dah kerajaan tak betul..bodo hape kau ni....

adik mat sabu berkata...

Name pun kemudahan..pakai ajela..ape bodoh beno mamat ni..memangla kerajaan yg buat utk kemudahan pembayar2 cukai yg dah bayo cukai pada pihak KERAjaan..nampak beno bodohnye kamu ni...

Tanpa Nama berkata...

pencacai umno bodoh dulu kini selamanya, nilah padahnye bila ada org umno bela lembu dlm kondo, ada presiden pengecut bila ajak berdebat, tapi kalu bab fitnah mmg dialah hero, heeeee mat mongol ada minah cun cari, dia tanya duit komisen kapak selam bila nak bayor

Tanpa Nama berkata...

Wanjah 3:29

kah..kah..kah... ceteknya otak Wanjah, kemudahan kerajaan ?? lu ingat itu "kemudahan kerajaan" UMNO punya ke ??? kah..kah..kah....

itu "kemudahan kerajaan" semua pakai wang rakyat bina tahu !!

Tanpa Nama berkata...

Ini sekor lagi bangang +biol punya komen!! Tak reti malu punya org,komen pun udah tau jenis lulus nyawa2ikan je.pastu sanggup diri dperbodohkn puak2umno/BN sial perompak negara dgn upah x seberapa sen mengutuk pejuang negara yg nak bebaskn rakyat ni dr terus dirompak dan dzalimi. LRT tu hak ramai dbina utk kegunaan semua tpi yg dberi tender bina LRT/MRT puak2 sial tu dgn byran dambik dr duit cukai rakyat,bukan duit umno/BN!!!

Tanpa Nama berkata...

semua negara maju d dunia..megutamakan kebajikan untok yg d pangil people x mgira idelogi/fahaman politik atau dakyah polititik...urmm jadiii..soal siapa yg membina atau kerajaan mana yg membina ia dah menjadi satu kemudahan...yg kata dok wawarkan selama ini iyalah...tender mrt itu yg mencurigakan ia melibatkan kos yg besar dri nilai yg sepatutnya...di terajui oleh individu yg meragukan...jadi pe dok bising2..u all ni nk kena gigitke aaa...

Bersih 90000 berkata...

Pencacai Bodo tahap 7,
Ingat pembangunan, kemudahan semua pakai duit amno ka??? Amno rembat duit rakyat lagi ada.

Tanpa Nama berkata...

Masih ada yang bodoh tak nak belajar walau pun hari2 depan komputer. Wanjah... Kau tak payah sokong PR... Bikin malu kami semua dan malang kalau dapat undi kau... Betullah cakap ketua kau mahathir, dalam BN terutama dalam UMNO kebanyakannya tak berapa nK pandai... PR ADALAH UNTUK YANG BIJAK LAGI PANDAI... Kalau rasa bodoh, undilah BN.

Tanpa Nama berkata...

bodoh, kemudahan Kerajaan punya maksudnya kemudahan untuk rakyat la bangang. bukan kemudahan umno punya. sekali taip dah tahu dari pprt.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

woit....tt tak ada pelan B ke....manatau tetiba perkhidmatan semua lrt,mrt, dihentikan atas sebab2 yg tak dapat dielakkan....tak mustahilkan....akhirnya tt ajalah demo sowang2 kat kl ya...hihi

Tanpa Nama berkata...

bodoh..kemudahan awam dibuat dgn duit rakyat la bebal..bukan duit umno kepala bana tok hang...orang cakap hang bangang hang marah...sekolah tak abis tu pasal tak tau duit yg kerajaan pakai buat kemudahan tu duit rakyat...beruk punya chai umno..

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

RELEK RELEK LEK SEMUA.......pastikan jangan minum stout kalau nak berdemo...nanti jadi cerita mabok....makan telur banyak banyak...kot kot kalau ada darah terpercik..senang sikit darah tu beku...ahhh itu petua telur ayam kampung...berdarah tu biasa...tercapai hasrat tu mustahil...namun kita kena lawan...kalau takut turun...pegang puting tu sampai bengkak dirumah..dah tu senyum kat cermin..kalau nampak macam keldai..kira berjayalah tu....AKU....lawan sampai berdarah.....BARIS SAMPAI HABIS..GIGIT SAMPAI PUTUS...PARA KELDAI....TOLONG CENYEP...KIKIKIKIKIKIKI