Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 Januari 2013

SENYUM SENYUM POLITIK - SENI MELAWAN



ADIK BUKA RAHSIA KAKAK
 ADIK BUKA KAIN KAKAK
ADIK NAMPAK
 TEMBAKAU KAKAK





------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenapakah mufti harusani, ketua sprm, bos polis dan anak buahnya terus membisu bila isu ini telah didedahkan beserta dengan invois dan resit2 berkaitan? Kenapa pemberi dan penerima rasuah itu masih bebas tinggal di tanah air kita? Bersungguhkah namanya BN hendak membanteras rasuah jika benda mega seperti itu didiamkan seribu bahasa?

Memang benarlah kata orang di warung mamak. Hanya ikan bilis yang selalunya masuk ke jaring sedangkan jerung yang maha jerung, bebas berenang dan menelan. Kepada madey, adakah ini kepimpinan melalui teladan yang patut kita contohi? Pak polisi, adakah perlu tunggu PR ke putrajaya baru benda ini nak mula siasat? Adakah wartawan dan penulis di TV tigasuku, berita hairan, utusan melayau semuanya pekak badak dan buta tuli sehingga tidak terlihat benda ini?

Isu seperti inilah yang membuatkan rakyat semakin meluat, menyampah dan berikrar untuk mengABUkan umno dan BN buat selama-lamanya.....

Tanpa Nama berkata...

Wowwww....
kaka buli kapet
adey buka kayen kaka
adey nampa tembakau kaka

bule adey isap tembakau kaka?
bule la kaka.....

Tanpa Nama berkata...

tembakau jawa ka tembakau masam? hahahahahahaha

insafdoh67 berkata...

Woi... Jgn kutuk kak pet punya tebakau wooo. Buat potong sting je... Tebakau punya air ada jual ke dikfuck... Nakal r tt punya blog. Kah.kah.kah.. Korek jgn tak korek... Lps tu cium... Ada tak bauuuuu.. Kih.kih.kih... Cai dok berasa ke..... Kih.kih.kih....

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

TEMBAKAU CAP KUDE LERRR..ALOOOH...BIASA BIASA KAN LAH HABUK MASA KAT DALAM KANG....PAKAI PAPER CINA TAU KALAU NAK BUNGKUS...SPARK MINTA BILIK SEBELAH...ALEEHHH...PAKAI BLANKET LE PANCING...ALAMAK KANTOIIIII....APASAL AKU AJAR KAT NAJIB NGAN ROSMAH BENDA NI....OH YAAA....MEREKAKANN BAKAL BANDUAN...HEHEHEHEHEHE

Tanpa Nama berkata...

dasar seni silat melayu kena tembakau puteri-lumbu lentuk abis!! sedar la nasib tuan-tuan, u r being SQUATED BY FOREIGNERS di kubang sendiri sekangkang badak!!!tak perlu deepak atau eee atau pun mat sembab jadi penyelamat, bagi je tt jadi pm, tengok. dia rembat tak??