Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Januari 2013

TER HOT TER NOW - KENAPA NAJIB SEMAKIN SEMBAB


APA SUDAH BERLAKU
muka najib bertambah sembab
apa terjadi
adakah ini cara najib
untuk membuktikan bahawa
kalau muka dia  semakin sembab
macam muka malikul sembab
maka kerusi pm ada terus dimiliki

atau ada orang dalam utusan
yang gambarkedaikan  muka najib ini

atau ini bukan najib
kah kah kah

 SEMAKIN SEMBAB - BANDINGKAN DENGAN
GAMBAR DI BELAKANG

--------

5 ulasan:

Pena Hitam berkata...

Mungkin dorang ada pertandingan kot... Muka sape paling sembab akan jd ketua ubn.. Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

mild stroke?? :)

didi inanam berkata...

macam kena racun je najib ni...muka tu tengok...hidung pun dah jatuh tu aku tengok....kasihan......ada bini..bini puaka...aku agak agak lah kan...ada saka tumpang dalam badan najib ni...yelah dah boring duduk tumpang anak badak....kasihan dia kan TT...ahh TT...agak agak bila nak mati tu....kikikikikikikikikiki

Tanpa Nama berkata...

muka sembab ni tanda2 nak mati..org kata la bukan lembu nfc yg kata..

Tanpa Nama berkata...

buat facial kot tapi tak serasi