Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Januari 2013

KANG KONG INI PULA BERTELOR


KANG KONG
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KANG KONG INI CAKAP BETUL.... kah kah kah..

kah kah kah... KANG KONG INI SENDIRI TAK TAHU SEJARAH NEGARA...kah kah kah

kah kah kah...KANG KONG INI KATA TANAH MELAYU TAK PERNAH DI JAJAH.... kah kah kah

KANG KONG
Ramai guru tidak faham sejarah negara

KUALA LUMPUR 14 Jan. - Golongan pendidik khususnya yang mengajar mata pelajaran sejarah perlu memahami mata pelajaran itu secara mendalam terutama dalam bab Perlembagaan serta perundangan negara. Tokoh...

Prof. Khoo pertahan Malaysia dinaungi - laman kl-today.com


www.kl-today.com/.../prof-khoo-pertahan-malaysi... - Translate this page
6 Okt 2011 –  Khoo Kay Kim( tetap mempertahankan pendirian bahawa Malaysiatidak pernah dijajah sambil ... negeri-negeri Melayu bukan tanah jajahan British dan tak pernah dipanggil tapi bila 

NOTA:
kalau jadi profeasor kerana bodek
ini lah hasilnya
jadi profesor kang kong
kah kah kah


-----

12 ulasan:

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

koh kay kim...mana kau beranak ni...angxi china ke...ooooo...satu batch dengan lim goh tong le ni....ohhh...patutlah....aik..apasal gigi kau koh kay kim jonggang ah....ooooooohhh...i cee....patutlah......tiew nia ma makahai......kalau tak pernah dijajah..kenapa ada mat salleh.tok janggut,mat indera dan chin eng mangkuk oiiiii......mereka ni gila ke melawan bayang bayang...bodoh lah lu...tala lespek lah lu...chi sin lah...chi sey lah ni....pui....

Tanpa Nama berkata...

tak kena jajah.
mau merdeka kena mintak british.
tapi tak kena jajah.
pi british ramai2 untuk yam seng aja.
kompom tak pernah dijajah.
ufti saja mau kasi british hidup senang.

lijitra berkata...

sapa yg ajar.

Tanpa Nama berkata...

wa bebetul bengang dgn lu ni bhaiii!!
Lu mmg betul pandai hasut
mula2 anak bini wa kene hasut
ni turn wa lak
wa yg duk atas pagar terus sokong PR
lu punya pasal la bhaiii
wa baca semua blogger
blogger umno byk x ada fakta kaki ampu
lu ni semua ada fakta
wa tabek spring sama lu bhaii
terus menghasut bhaiii

Tanpa Nama berkata...

ini bukan profesor
ini proftakdaktelor

kita faham settler mentality khoo kay kim ni sama ja mcm keturunan pendatang yg jadi PM tu
apanama
mahafiraun

Tanpa Nama berkata...

ada sebijik
telor menatang ni dah netas
namanya
Eddin Khoo
kahkahkah
anak bapak kangkong kahkahkahkahkahkahakah

En Putat berkata...

TT, aku nak ajar kau 2 patah perkataan arab...qubul and dubur. Cnt. ayat: Kang kong adalah spesis yang berfikir di qubul dan bercakap di dubur.

Tanpa Nama berkata...

Aku pening dan berbelit dengan kenyataan Profesor seorang ni. Kalau Malayan Union tidak dipersetujui dan kita tidak dijajah? Kenapa kita turunkan bendera Union Jack semasa melangungkan Kemerdekaan? Boleh Prof jawab?

Setahu saya Raja-raja melayu sudah kena kelentong dah kita telah dijajah dan sebab penentangan kita kita telah diberi kemerdekaan dan kita turunkan bendera union jack itu.

"Tambah Khoo: “Tentang Malayan Union, kalau orang Melayu ketika itu tidak menentang sudah pasti kerajaan negeri-negeri Melayu dah jadi tanah jajahan British, tapi bila orang Melayu bangkit menentang, British terpaksa batalkan rancangan itu.”"

Tanpa Nama berkata...

Nanti...nanti...jangan bantai ikut sedap mulut je..jangan fikir guna otak kemetot...kita kena raikan pandangan prof khoo yg juga seorang sejarawan...bagi dia peluang menerangkan...dia ahli akademik yg banyak memerhati dan memberi pandangan...don't jump to conclusion very quickly...kalau kita asyik nak belasah orang begitu kita akan dipandang sebagai bangsa yg cepat bebal dan bertahap rendah...

Putra Bertam

Tanpa Nama berkata...

khoo kay kEEEm....hehehehe.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

putra bertam...listen...listen to what i say...you want to became team listen or team listen listen listen...heheheheheheheheh

putra bertam berkata...

DKB yg sebenar...i org pr mcm u tau...haa tp org pr jgn main balun jer apa2 hal...kita nie bukan otak kemetot mcm org bn...kita nk memerintah negara mesti punya otak yg lebih kelas...