Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Januari 2013

500 RIBU DI JALAN RAYA MENAKUTKAN NAJIB





WASPADA
pada ketika ini
najib dan rosmah
sedang merembat harta kekayan negara
mereka sedar
united malays national organisation
akan terkubur
kerana itu mereka ligat merembat

WAHAI PEGAWAI KERAJAAN
sila lakukan apa yang perlu dilakukan
sila gagalkan rancangan rompakan
  KOMENTAR TUKAR TIUB

sila baca dua berita ini
satu keluar pada 21 oktober 2010
satu lagi sesudah 500,000 rakyat berdemo di kuala lumpur

berita ini amat penting
berita ini memberi makna bahawa

500,000 berdemo di kuala lumpur
telah berjaya menekan najib razak
500,000 ribu ini telah menakutkan najib

tahun 2010 najib bagitu angkuh
dengan tulang berkecai
dengan jasad tercabut
dengan nyawa kaput
putrajaya akan dipertahankan

tapi dua hari dulu
semua taraaak
najib sudah  kecut mecut
lembik membik

ini bermakna  united malays national organisation
bersama kuncu kuncu dalam barisan nasional akan terkubur
ini bermakna kerajaan baru akan ditubuhkan

tetapi awas!

penipuan sedang dirancang
spr sedang merancang
penipuan undi akan dijalankan

justeru
dari sekarang kita wajib berwaspada
dari sekarang kita wajib bersedia

500,000 yang turun sabtu dulu
adalah tanda amaran
tanda amaran ini telah memberikan
jawapan yang positif

jelas jalan raya
telah menakutkan najib razak

Najib: Apapun terjadi, Putrajaya mesti dipertahan


11:16AM Okt 21 2010 - malaysia kini
"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak ketika merasmikan perhimpunan agung Umno di PWTC pagi ini.


Peralihan kuasa secara aman tradisi kita, kata PM - mkini
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata peralihan kuasa secara amalan selepas keputusan pilihan raya merupakan amalan di Malaysia.

"Kita telah mengadakan 12 pilihan raya umum sejak kemerdekaan dan semuanya diadakan dalam penjadualan pilihan raya seperti yang ditetapkan dalam perlembagaan.

"Peralihan kuasa berikutan daripada pilihan raya telah berlangsung dengan aman, ini tradisi kita," katanya.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ucaptama dalam satu persidangan undang-undang di Kuala Lumpur hari ini.

Kenyataan itu timbul ketika pembangkang mendakwa BN akan melakukan apa sahaja untuk mengekalkan kuasa.

Pemimpin kanan pembangkang Lim Kit Siang sebelum ini mencabar Najib bahawa untuk memberi jaminan bahawa BN akan menyerahkan kuasa secara aman sekiranya ia tewas dalam pilihan raya umum akan datang, yang perlu diadakan menjelang Jun tahun ini.


------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah kata 50 Ribu je?

watpe nak takut.. Najib musti menang

Tanpa Nama berkata...

nak komen ke tak ye...ermmm 500 ribu ye..memang betul la kalau guna formula excel dari DAP

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

kakakakakakak...mat rock kapak nyanyi lagu ghazal....kakakakakaa...elllleeh...dia main tarik rambut dalam tepung ler tu...konon nyerrr...kakakakakaka...woi..kami sudah tuang air dalam itu tepunglah sendokop...dah tu..kami gumpal rambut bebanyak campur tepung tu...ahhh...tengok kau tarik tengok.....kakakakakaka.....baik kau gengam jelah gumpalan tepung rambut yang berkulut kulut tu.....biar jadi kuih...ahhh..kalaunak namakan kuih tu...kasi nama dia koy kalah...yaaaa..koy kalah...tt cakap bugis sikit sama ini pm najib...NAJIB...LESI LESU KEEJO LASOOO...KAKAKAKAKAK....MAKSUDNYA TURRRR....AKU PUN TAK TAHU..KAKAKAKAKAKAKAKAKAKA

Tanpa Nama berkata...

Woitt...apa punya turrr...kalau setakat turun demo 500K tapi masing2 buat perangai poyo...takdak asap, takdak semboq ayaq gatai, gheta tak terbalik...macam pi makan kenduri saja...kalau mcm tu baik pi berimpun kat tengah bendang kat cerok tok kun...kehkehkeh

Pena Hitam berkata...

Kekekek.. Tetap x dpt trima kenyataan ke cai? Xpe la.. Kesian ko kan cai...