Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 15 Januari 2013

KANG KONG DARI SINTUK INi ADALAH SAEKOR EEE




NOTA
apa punya tuuur
universiti nama sintok
kah kah kah

ANAK MUDA MELAWAN KANG KONG

Solidariti Mahasiswa Malaysia dengan ini mengucapkan tahniah, dan menyatakan sokongan dan dokongan penuh kepada mahasiswi Universiti Utara Malaysia, Saudari Bawani yang telah menzahirkan suatu keberanian luar biasa dalam mempertahankan kebenaran, keadilan berhujah, dan prinsip tegas beliau berkaitan hak mahasiswa dan perjuangan rakyat.

Seharusnya, tindakan matang yang dipamerkan oleh Bawani ini dicontohi oleh seluruh mahasiswa. Kesedaran tinggi dalam memahami isu berkaitan mahasiswa, masyarakat, dan negara adalah asas penting yang seharusnya dimiliki oleh lebih ramai lagi mahasiswa, sesuai dengan takrifan sosial yang melihat mahasiswa sebagai golongan berilmu dan kritis. Fungsi dan sifat mahasiswa sebagai golongan berilmu dan kritis dalam kalangan masyarakat berjaya ditampilkan dengan cemerlang oleh mahasiswi bernama Bawani ini.

Tindakan Saudari Bawani telah memberikan suatu harapan baru dalam usaha mengembalikan kewibawaan mahasiswa dewasa ini. Tanpa menghiraukan sebarang risiko, beliau telah bangkit untuk bersuara bukan sahaja bagi diri beliau, sebaliknya juga buat mahasiswa dan rakyat kebanyakan.

Solidariti Mahasiswa Malaysia pada masa yang sama turut ingin menyatakan kejengkelan terhadap aksi kurang matang, tidak profesional, dan tidak cerdik yang ditunjukkan oleh moderator dalam majlis forum yang dianjurkan UUM tersebut. Tindakan moderator tersebut boleh dianggap sebagai biadap, mengelirukan, serta memperbodohkan mahasiswa yang turut ikut serta dalam majlis tersebut. Seorang pengampu dan penyamar seperti moderator tersebut ternyata tidak sesuai dan tidak layak menjadi pengemudi majlis ilmu seperti itu.

Sekali lagi, kami menyatakan pujian, dan tahniah kepada Bawani yang berani. Semoga keberanian beliau menjadi contoh dan pedoman kepada golongan mahasiswa lain.

Salut untuk mahasiswa yang berani!
Hentikan pembodohan mahasiswa!

Adam Adli Bin Abd Halim
Solidariti Mahasiswa Malaysia.



JELAS TERBUKTI
KANG KONG SINTUK INI
saekor eee
http://4.bp.blogspot.com/-4WHvdTwNntk/UMivY7EUMkI/AAAAAAAAA4g/BAcVa2iZ2mA/s640/niki2.jpg

SIFAT SIFAT EEE
nak kata melayu bukan melayu
tapi mengaku melayu
untuk dapat status bumi
satu sifat eee yang paling jelas
ialah eee akan mengakui dirinya
lebih melayu dari melayu

DARI ZAMAN KERAJAAN MELAKA LAGI
eee ini adakl musuh ketat orang melayu
yang bawa porak peranda dalam istana  melaka
ialah keling mendeliar dan kitul
dua ekor eee

JUMPA ULAR JUMPA EEE
ketuk kepala madey dulu

---

19 ulasan:

mohamad adel berkata...

kangkong dari sintok...eeeeee lebih melayu dari melayu.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

ITU BARU DEGREE...KALAU PHD..TAH PERANGAI APA MUNGKIN DI....EEEEE.... KANNYA...BAIK MANGKUK NI KAWAN DENGAN ANJING,KUCHING,IKAN DAN LEMBU...SEBAB APER....SEBAB BINATANG BINATANG NI TAK MENJAWAP KALAU DI SURUH ..LISTEN LISTEN..LISTEN..LISTEN...LISTEN...DAN KALAU BOLEH MANGKUK NI ..BAGI DIA DUAT CERAMAH KAT ZOO...MANA MANA ZOOOLAH....KANNNN...ALIP TENDANG WAU....SARKIS DAAAAAA.....KAKAKKAKAKAKAKA

Tanpa Nama berkata...

Mula2 masa tgk video Sharipah EEE berbakul-bakul sumpah seranah aku totipkan buat Eee tu kerana kebiadapan kesombongannye mngaibkan Bawani anak yg berani ini tapi hari ni bila aku tgk video tu sekali lagi aku rasa amat sedih dgn anak2 kita yg dhantar ke menara gading tpi utk dprogramkan jadi bodoh oleh org2 bodoh,kangkong kongkang yg tiada nilai dr segi ilmu, tidak amanah yg hidupnye hanya utk pangkat dan wang semata2...Patutlah kualiti mahasiswa tempatan merudum,kalau dh ddoktrinasikan jadi zombie,bersuara aje dcantas mcm yg dbuat oleh betina celaka agen UMNO sial ni!!Ubah kerajaan adelah wajib ! Ape akn jadi kpd negara ini apabila para zombie pemakut bacul ni bekerja nnti,jiwa abdi zombie nie semestinya memudharatkan. Selamtkn anak2 ni. Bawani kamu memberi sinar harapn dlm kemelut kecelakaan negara dpimpin oleh k'jaan BN UMNO sialan ino. Teruskn perjuangan n selmt maju jaya

Tanpa Nama berkata...

kasihan org melayu
eeee bukan ramaipun
berapa keratt ja
tapi
eeee
kontrol negara kontrol kerajaan kontrol umno kontrol bank kontrol money changer kontrol restornan mamak kontrol roti najib
bahaya oooo
eeee mafia
ingat mafia itali masuk us bawa pizza

kahkahkahkah
satu lagi
itu pasal tivi
tiap2 hujung minggu tayang citer hindustan
bukan utk org india msia sbnrnya
untuk org2 melayu...
nak lalai melayu dan biaq melayu puja muka2 ala2 eee...mcm MADeeeey

kahkahkah
tp skrg zaman internet, bukan zmn tivi eeee

salman faris hamat berkata...

demo demo

bila nak sebut demo demo kawe kawe ...ambo ko

Tanpa Nama berkata...

LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN LISTEN
tak nak dgrrr EEEEEE
anjingpun ada masalah
kahkahkah
nak dgr TT
STUDENT POWER!!!

EE Menyamar Jadi Melayu berkata...

EE selalu ada dua E didalam nama mereka:

(1) Sharifah Zohra JabEEn

(2) REEzal Naina Merican

(3) Abdul AzEEz Abdul Rahim


dan banyak contoh yang lain lagi.

Sebenarnya nama Mahathir pun dieja dengan dua huruf E iaitu MahadEEr.

Shahrizat pun 2 E juga iaitu:

ShahrEEzat.

Tanpa Nama berkata...

hanya ada SATU DOKTRIN
YAITU DOKTRIN EEE
bahawa di negara ini, EEE paling berkuasa
EEE PERASAN DIRINYA SEPERTI TUHAN
DENGAN PAKAI SLOGAN
DULU
KINI
DAN SELAMA2NYA!!!
selain itu pendatang madEEEEy plak sudah dianggap sebagai nabi yg maksum, org melayu islam disesatkan untuk sembah dewa MAHAFIREEEEAUN...contoh DOKTRIN EEE mcm SARIPAH EEE BANGANG NI

Tanpa Nama berkata...

KOH..KOH...KOH....

Alahai...Mami EEEEEE ni...nak tunjuk diri sebagai pendukung no 1 konsep 1 malaysia biarlah bertempat.... kan lagi baik buat stunt ni kat rumah najib ...pasti bikmama akan bagi hadiah beg birkin sebijik...adalah dapat something....ni buat stunt kat khalayak ramai...kan dah terpalit taik kat muka...bodoh punya EEEEE....atau EEEEEE bodohnya...aku pun konpius daaa...

C++ berkata...

Bhai TT...

Minah Sharifah Zohra Jabeen nih tak kenal asal usul dier kot... hahaha... lupa leluhur dier yang berakar umbi di Benua Keling.... hahahaha

C++
CipanTapirTenuk.Blogspot

Tanpa Nama berkata...

woit TT,
U listen, listen, listen, listen, listen, listen......
kalau u nak bureet i cepat sikit.....
jgn marah kalau i biar mat monggol jolok dulu.....
kah...kah....kah...
mami cari makan....
blowjob dah kut.....

Ayah Khai berkata...

Korang tak tau ke siapa si Saripah tu. Dia tu pewaris takhta Mak Lembu dari kak Ijat tau. kahkahkah!!!!

Tanpa Nama berkata...

Apa dah jadi kat IPTA bro. Zaman lu dulu pelajar2 U demo-demo tegakkan kebenaran kat jalanan... skarang kawan sendiri kena hina, tepuk ramai-ramai.
Apa dah kaum eeeee buat kat bebudak kite....

Tanpa Nama berkata...

barua 1msia spt zohra tu bukan suatu yg luarbiasa
anak muda berani spt saudari bavani tu adalah keberanian yg luarbiasa.salut!
Yg biasa2 dan sgt menyedihkn adalah dlm ramai2 'mahasiswa' di dewan itu tiada yg berani bersolidariti mempertahankn pendirian sdri bavani malah ramai yg menyorak zohra itu.sangat sedih realiti so called 'mahasiswa'

Tanpa Nama berkata...

eeeeee nyampah i...!!
kuikuikui
ala bagi je anak madey jawab ayat2 anti-demo yg bersepah2 keluar dari mulut meenah eendeea musleem nee!
marina, tolong jawap ye, terimakasih!

Tanpa Nama berkata...

memalukan sharifah aini jer

Pro Pembaharuan berkata...

soalan kecil tapi untuk dibesarkan dari saya yang kecil listen! listen! listen!

WHO THE FUCK THIS SHARIFAH EEE?

DIDI KOTA BHARU,SEPUPU DIDI KOTA BELUD berkata...

to all of you up there.....litEEEEEEEEEEEEEEEEEn....hEEEEEEE hEEEEEEEEEE...amboi banyak nya EEEEEEEEEEEEE...........shamEEEEE on you...no identitEEEEEEEEEEEEE.......

Tanpa Nama berkata...

padang miding gganu

listen listen listen eberi bodi

hahahahah.... minah seripoh Z ni
minat burong ghupanya.......
arghhhhhhhhhhhhh
arghhhhhhhhhhhhhhhh
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
acu cuba trai tes tengok kalu mung nok ghasa
dio royat semuo ado masaaloh.. nilah masaaloh sebenornya dio...