Isnin, 21 Januari 2013

YAM AMPOOON - BERAK DALAM SPOOOON


YA AMPOOOON
nak akur macam mana
kah kah kah

 KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

ya AMPOOOOON.... AKUR DENGAN BOTOL BESAR.... kah kah kah..

kah kah kah...YA AMPOOON ..AKUR DENGAN KAVITA SINGH... kah kah kah

BOTOL BESAR
is good for you
tapi buatlah kerja sendiri
jangan nak rembat duit orang ramai


MESTI AKUR TITAH

RAJA-RAJA MELAYU

KUALA LUMPUR 20 Jan. - Ahli-ahli politik Melayu yang ingin bertanding sebagai calon pada Pilihan Raya Umum Ke-13 hendaklah akur dengan titah raja-raja Melayu yang melarang penggunaan kalimah Allah oleh orang bukan Islam.

Ahli Jawatankuasa Biro Undang-Undang Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP), Mahamad Naser Disa berkata, mana-mana ahli politik yang gagal berbuat demikian hendaklah ditolak pencalonannya.

Menurut beliau, ahli-ahli politik di negara ini juga seharusnya memahami dan mengiktiraf kedudukan Islam sebagai agama Persekutuan.

BOLEH AKUR? - INI KERJA SIAPA?
apa jadi dengan kes anak muda ini?
siapa yang pukul anak muda ini?


------

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sapalah nak percaya dengan penyimpan botol besar tu. Semuanya taik kucing saja!kah..kah..kah.
cakap berdegar-degar, taik pun melekat kat Spooooon. Kah..kah..kah..

Watikah Sinar berkata...

Akur dengan kavita singh ajerlah... hahahahahaha....

Tanpa Nama berkata...

Sekali lagi..

Apa guna berugama Islam kalau nilai2 Islam tak dihayati? Daripada 10 bekas ketua negara yang cekik duit rakyat, 8 drp 10 yg teratas adalah negara Islam dgn jumlah2 berikut -

1) Hosni Mubarak USD$40B ~ $70B, 2) MAHATHIR MOHAMAD USD$44B, 3) Suharto USD$35B, 5) Marcos USD13~35B, 6)Ibrahim Babaginda USD$12B, 7)Zine Abidin Ali USD$8B, 8) Silvio Berlusconi USD$6.2B, 8) Sani Abacha USD$4B, 9) Saddam Hussien USD$2B, 10) Asaf Jah VII USD$2B.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heads_of_state_and_government_by_net_worth

Selama mereka2 ini memerintah, NAMPAK SANGAT ulama2 dan mufti2 dan "Ketua Ugama Islam" sama2 bersubahat dan tidak bersuara & menentang kebatilan seperti rasuah, penindasan, pembunuhan dll. oleh pemimpin2 durjana mereka.

Lepas tu, umat2 Islam yg terlalu taksub dgn ulamak atau ketua2 ugama Islam ini akan menyerahkan otak mereka kpd setan2 ini dan hanya mengikut sahaja hal2 fardhu ain yg. mereka suka dengar dan meninggalkan fardhu kifayah - sampai tergadai masa depan anak2 mereka. Lahanat punya mentaliti!

Sekarang "Amal Makruf, Nahi Mungkar" dah jadi "Amal Mungkar, Nahi Makruf"

~ "Berwaspadalah dengan yang selalu mengaku hanya mereka sahaja yang betul, terutamanya orang Islam yg berpangkat & bergelar kerana Rasullullah telah berpesan, 98.7% (72/73) akan masuk api neraka".

BATU BERSURAT TERENGGANU berkata...

Beta bertitah bahawasanya sesiapa yang menggunakan kalimah YANG MAHA MULIA untuk memanggil Free Loaders yang suka makan free telah murtad dan keluar daripada agama Islam.

Beta bertitah bahawasanya sesiapa yang menggunakan kalimah Seri Paduka untuk memanggil keturunan lanun Bugis telah keluar daripada agama Islam kerana kalimah Seri Paduka sebenarnya hanya digunakan untuk TUHAN.

Kalau tak percaya sila lihat Batu Bersurat Terengganu (muka 4) dimana gelaran Seri Paduka hanya digunakan untuk Tuhan http://ms.wikipedia.org/wiki/Batu_Bersurat_Terengganu

Dengan ini terbuktilah 90% rakyat Malaysia berketurunan Melayu dan mengaku beragama Islam(samada ulamak UMNO atau ulamak PAS) telah murtad kerana mempertuhankan cucu cicit Rajah Gopal.

Orang Melayu tulen zaman dahulu memanggil Tuhan degan gelaran Seri Paduka. Jadi orang Melayu zaman sekarang sudah kena tipu oleh Rajah Gopal kerana mereka sebenarnya menyembah Rajah Gopal dan bukannya Allah S.W.T.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

Wahai sida sida semua.....berkasi lah kamu sebelum kamu dikasi kasi...sakit tauuuuuu.......bentan tauuuuu....bau bucuk tauuuuu......jawap sida sida........' KAU POTONG SAMPAI HABIS PUN KITA ORANG TAK KESAH LAH BEB...PAKAI PELIR BATTERY LE....NIA MAH HAI........TIEW NIA SENG....

Tanpa Nama berkata...

daulat tuuankuu jiilat boontootku. . .uwek. . .

Tanpa Nama berkata...

TT,
Satu saya nak tanya...masa nak togok minum air dalam botol besaqr tu kena baca dgn nama Allah (Bismillah)tak??

Tanpa Nama berkata...

Ampoooonn Tuhanku!!!!!

Sembah "patek" ('anak anjing yg. baru celik') harap diampooonnn..

Menjunjung "Duli" ('Debu dibawah tapak kasut') tuanku...

Pada zaman Rasullullah dulu adake org2 menyembah2 minta ampun nak berjumpa Baginda Rasullullah?

Kepada melayu2 bonggok, janganlah nak mengaku Islam kalau masih menganuti adat istiadat Hindu feudal!

~ Tun, Tan Seri, Dato Seri, Haji Dr. Sang Wijaya Sari Al Haj.

Tanpa Nama berkata...

Tu dia...

Seluruh Raja Melayu kita yang wujud pada hari ini adalah Raja-Raja yang ditabal dan dilantik oleh British dan mereka bukanlah Raja-Raja Melayu yang asal dan sebenar. Oleh kerana mereka itu adalah dilantik oleh British sudah sewajarnyalah mereka itu bertindak sebagai tali barut dan para hamba British. Renongkanlah mengenai apa yang dibuat oleh Raja-Raja Melayu terhadap kita, mereka adalah para khianat bangsa dan agama kita :

1.Sultan Pahang menentang Datuk Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau tetapi membantu British untuk menjajah Pahang;

2.Sultan Trengganu menentang Haji Abdul Rahman Limbung tetapi membantu British untuk menjajah Trengganu;

3.Sultan Kelantan menentang Tok Janggut tetapi membantu British untuk menjajah Kelantan;

4.Sultan Selangor menentang Raja Mahadi tetapi membantu British untuk menjajah Selangor;

5.Sultan Pahang dan Sultan Kedah mengutuskan angkatan-angkatan perang masing-masing untuk membantu British dan Yap Ah Loy untuk menentang Raja Mahadi pemberontak Melayu di Selangor;

6.Sultan Kedah membantu British untuk menjatuhkan Sultan Kedah yang asal dan sebenar dearipada keturunan Merong Mahawangsa dan kemudian British mengangkat Baginda sebagai Sultan Kedah yang baru dan Baginda seterusnya membantu British untuk menjajah Kedah;

7.Sultan Johor dengan bantuan British telah menyisihkan Sultan Ali di Muar, iaitu Sultan Johor yang asal dan sebenar, dan selepas dinaikkan ke takhta Johor dan dilantik sebagai Sultan Johor oleh British, Baginda menjemput British untuk menjajah Johor dan sudah sewajarnya selepas itu tiada pemberontakan oleh orang-orang Melayu di Johor;

8.Sultan Perak yang menentang British dibuang negeri dan Datuk Seri Maharaja Lela di bunuh oleh Britisih, kemudian Sultan Perak yang baru yang diangkat oleh British telah membantu British untuk menjajah Perak;

9.Sultan Johor membantu British untuk menangkap Datuk Seri Maharaja Lela pembesar Perak yang memberontak terhadap British dan kemudiannya beliau ( Datuk Seri Maharaja Lela) dibunuh oleh British;

10.Negeri-negeri Melayu di Utara Sermenanjung (Patani, Ligor, Weng dan Satun) telah diberikan oleh British kepada Thailand dan dijadikan sebahagian dpd negaranya (negara Thailand) – kaum Melayu dan Raja-Raja Melayu tidak membantu untuk mendapat kembali negeri-negeri ini daripada penjajahan kaum kafir Thai;

11.Raja-Raja Melayu menanda tangani perjanjian Persekutuan Tanah Melayu dengan British untuk memberi kerakyatan, hak politik dan ekonomi kepada kaum pendatang kafir – mereka menjual Melayu kepada kaum kafir, sedangkan orang-orang Melayu hanya sekadar berdiam diri sahaja dan masih sayangkan mereka (Raja-Raja Melayu);

12.Raja-Raja Melayu serta para pemimpin kita bersetuju dengan Perlembagaan Malaya dan Malaysia yang kafir yang disediakan oleh British – khususnya mereka bersetuju dengan artikel-artikel 4, 43, 44 dan 161 Perlembagaan Malaysia yang kafir yang menjadikan negara Malaysia kita ini sebagai sebuah negara yang kafir;

13.Pada hari ini Raja-Raja Melayu kita masih lagi aktif memberi tanah dan konsesi balak kepada kaum pendatang yang kafir – seluruh bangsa kita si Melayu bodoh kita ini masih lagi menganggap bahawa apa juapun yang dilakukan oleh Raja-Raja Melayu kita, kesemuanya betul dan OK sahaja!

14. Lihatlah betapa jahatnya sekutu-sekutu Allah yang bergelar Raja-Raja Melayu kita ini. Mereka
sewenang-wenang sahaja menjual negara dan bangsa kepada orang-orang kafir daripada dahulu sehinggalah ke hari ini padahal mereka sentiasa mendapat keistimewaan demi keistimewaan baik daripada kerajaan mahupun daripada taukeh-taukeh Cina.

15. Sudah begitu ramai sekali taukeh-taukeh Cina yang dapat balak dan tanah melalui Raja-Raja Melayu kita ini – sedarlah engkau wahai bangsaku bahawa mereka ini (Raja-Raja Melayu) adalah musuh-musuh kita. Selain daripada itu, mereka ini adalah ahli-ahli freemason dan agen kepada Yahudi. Wahai bangsaku! Aku menyeru engkau, janganlah engkau banyak bicara lagi - buangkanlah sahaja Raja-Raja Melayu kita yang jahat ini ke dalam laut seberapa segera yang boleh!

~ Warisan Jebat

Tanpa Nama berkata...

Sambungan...

Salam,

1. British telah melantik seorang Melayu dpd Riau (keturnan Daeng) sebagai Temenggung di Johor Baru dgn membelakangkan Sultan Johor yg asal dan sebenar yg bertakhta di Muar. Anakanda beliau (Temenggung) telah dilantik oleh British sebagai Temenggung dan kemudian sebagai Maharaja Abu Bakar, yg memerintah Johor. Kemudian beliau ditabalkan oleh British sebagai Sultan Johor yg baru. Sultan Johor yg sebenar disisihkan. British telah memberi gelaran Tengku kpd Sultan dan seluruh kerabat johor.

2. Apabila Sultan Selangor mangkat , British tabalkan menantunya, iaitu Abdul Samad sebagai Sultan Selangor yg baru. Beliau bukan keturunan Raja Selangor. Sultan Samad telah membantu British untuk menjajah Selangor dan juga diberi gelaran Tengku kpd Baginda dan seluruh kerabat Selangor. Orang-orang Melayu di bawah pimpinan Raja Mahadi telah memberontak menentang British dan setelah 40 tahun berjuang akhirnya beliau ditawan dan dibunoh di Singapura. Dalam perang menentang orang-orang Melayu Selangor, British telah di bantu oleh Sultan Samad, Yap Ah Loy dan seluruh kaum Cina serta di bantu oleh orang-orang Melayu dpd Kedah (Tengku Kudin) dan Pahang (angkatan bendahara Wan Ahmad).

3. Sultan Kedah dpd keturunan Merong Mahawangsa disingkirkan oleh British dan Siam. Pada mulanya British iktiraf Sultan Ahmad Tajuddin (Raja Kota Setar, bukan Raja Kedah) sebagai Sultan Kedah yg baru. Kemudian British tabalkan seorang pembesar Kedah dpd Kuala Muda, Kedah, sebagai Sultan Kedah yg baru , iaitu Sultan Abdul Hamid dgn diberi gelaran Tengku oleh British. Hamid membantu British untuk menjajah Kedah.

4. Empat negeri Melayu - Patani, Legor, Satun dan Weng diberi oleh British kpd Siam.

5. Sultan Kelantan dpd keturunan Merong Mahawangsa disingkirkan oleh British dan digantikan oleh Long Senik dgn mengambil gelaran Sultan Muhammad ke 2 dan diberi gelaran Tengku oleh British. Pada 1915 Tok Janggut pemberontak Melayu Kelantan dibunoh oleh British dgn bantuan dpd Sultan Kelantan.

6. Sultan Trengganu dpd keturunan Merong Mahawangsa diturunkan takhta dan British telah melantik seorang Habib dpd Johor sebagai Sultan Trengganu yg baru dan diberi gelaran Tengku. Bagi pihak British, Sultan Trengganu telah menghantar orang-orang Melayu (orang-orang Sultan) untuk memerangi pemberontak Melayu, Haji Abdul Rahman Limbong di Ulu Trengganu. Setelah dua tahun berperang Rahman Limbong berjaya ditangkap dan berakhirlah perjuangan Melayu dan Trengganu selamat di bawah British.

7. Sultan Pahang yg asal dan sebenar di Chenor disinghkirkan oleh British dgn digantikan oleh Bendahara Wan Ahmad di Pekan. British melantik Wan Ahmad sebagai Sultan Pahang dgn diberi gelaran Tengku. British berjaya menghalau pemberontak Melayu yg terdiri dpd Datok Bahaman, Tok Gajah dan Mat Kilau keluar dpd Pahang dgn bantuan dpd Sultan Pahang. Pahang dijajah oleh British dgn bantuan Sultan Pahang.

8. Begitulah juga keadaannya di Perak, Negeri Sembilan dan Perlis - kesemua Sultan dilantik oleh British. Kesemua Raja-Raja Melayu yang sebenar dahulu adalah bergelar Raja , bukan Tengku. Tengku adalah dpd British yg berasal dpd Aceh. Padahal Raja dan seluruh kerabat Aceh sendiri tidak bergelar Tengku.

Biarpun mereka ini adalah sah dpd keturunan Nabi saw kita ataupun tidak - itu tidak penting. Perkara yg amat penting yg perlu diketahui dan diakui oleh kita semua adalah bahawa :

A) Raja-Raja Melayu adalah ditabalkan sebagai Sultan-Sultan oleh British dan mereka bukanlah dpd keturunan Raja-Raja Melayu yang asal dan sebenar;

B) Kesemua Sultan kita adalah takibarut British yg membantu British dalam menentang para pemberontak Melayu dan kini mereka ini adalah talibarut Yahudi.

Jangan kita jadi buta sejarah dan dayus wahai kaumku!

~ Warisan Jebat

Tanpa Nama berkata...


Daulat Tonkoo ..hakkk ptuihhhh...
Sebok lah ko noob ni...
Kecik-kecik tak nak mampus..dah besar bodohhh

Pro_Pembaharuan berkata...

warisan jebat power! TAHNIAH!

kita naikkan nama hang jebat serata alam!

semangat hang jebat!

banyak perkara disedarkan warisan jebat!

itu belum masuk lagi perangai lahanat dan macibailancau freeloader sekarang!