Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Februari 2013

GAMBAR SEDIH LAGI MENGGUMBIRAKAN DI PAGI AHAD


  • KAH KAH KAH
    BERITA DARI FACE BOOK

    Ramainya anak muda ke Ceramah Mereka !!
    ‎#TumbangBN
    UMNO & BN telah menganjurkan siri ceramah "Kembara Anak Muda Sayangi Selangor" bertempat di seksyen 24 Shah Alam ceramah kembar anak muda umno di seksyen 24 shah alam...bukan sahaja ceramah diadakan malam,tetapi terdapat juga hiburan "live band" dari kumpulan ntah apa ntah, tak berapa pasti namanya...tapi yang pasti ianya dipimpin oleh "bekas" vokalis Jinbara,iaitu Yabang...Dengan banner yang dipasang di serata Shah Alam (tidak satu pun banner mereka diconteng atau diturunkan sepertimana lazimnya UMNO lakukan ke atas banner Pakatan Rakyat)

    Jeng jeng jeng kehadiran sangat ramai...kira2 dalam 25 kot...
    tapi lebih 20 orang lah....
    memang hebat umno...abislah Selangor...kuikuikui
    Like •  • Share • about an hour ago via mobile ·


    NOTA:

    bukan saje

    nak lihat ceramah musuh tak ramai yang datang

    kita juga nak lihat musuh politik kita

    jatuh tesungkur

    kah kah kah


------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ala, org muda x ramai dtg sbb:
1.sama masa dgn majlis maulud nabi - 11 org x dtg
2.hujan - 150 org x dtg
3.dah malam, mak tak bagi keluar - 224 org x dtg
4.malam, takut hantu pocong - 360 org x dtg
5.malam, takut samseng rogol/kidnap - 515 org x dtg
6.raya cina, takut kemalangan jalanraya akibat pemandu mabuk - 697 org x dtg
7.cuti, jalan2 semua jam jadi teksi taknak ambik penumpang - 816 org x dtg
8.cuti, ramai ikut mak bapak balik kampung - 2,729 org x dtg
9.raya cina, ramai duduk rumah nak tengok tv tayang cerita cina shaolin soccer, cerita kongsi gelap tembak2 ada kereta laju2 ada amoi gebu2 - 3,908 org x dtg
10.jinbara? jin peliharaan sape, anak sape, dtg dari gua mana tu?? - 7,616 org x dtg

hah! kalau xde 10 sbb di atas, bayangkan berapa belas ribu dah org2 muda yg hadir!

Tanpa Nama berkata...

daripada dengar umno buat majlis sebar fitnah, lebih baik aku duduk surau.

pak yeh berkata...

peminat UMNO kata local artis depa tak datang. kah,kah,kah.
Mari kita lihat artis Korea Psy nyany lagu Korea nanti, berapa banyak yang datang.Kah,kah,kah. UMNO dah gila daa.!Semua rancangan gagal.
Inilah gagalis terkini.!

AYEINASHI PHOTOGRAPHY berkata...

Janggut ..hang amik shared FB aku ..kena bayaq royalti ni ..., kahkahkah

AYEINASHI PHOTOGRAPHY berkata...

Kahkahkah ..,

Tanpa Nama berkata...

yg bercakap pasal jgn timbulkan kekacauan..pelihara keamanan..jgn berpecah belah..jgn percaya fitnah...jgn percaya janji kosong..jangan musnahkan masa depan negara..jangan biarkan orang melayu hilang kuasa..jangan..jangan...jsngan....dan bermacam2 perkataan jangan..hanyalah orang yg mahu mengekalkan kuasa....sbb dgn kuasa yg ada mereka mampu terus merompak kekayaan negara...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 11:21 PG,
aku ada dengar lagi satu sebab buatkan kurang anak muda yang datang... Ada sekumpulan anak muda tempatan, maksudnya pemuda2 seksyen 24 shah alam tu sendiri, yang tak dapat datang sebab depa ahli (ala2 groupie gitu) kena ikut rombongan ceramah kempen hasan ali kat tempat lain la pulak... 3 orang x dtg

no more denggi berkata...

Kakakkakaaakkakakaa BULU BURIT AKU ADA 56 HELAI....LAGI BANYAKLAH.....HAAHHAAHHAHAAJJAJ