Ahad, 10 Februari 2013

NOW GOT PIK - BAT Y NO LONG SHOT - ONLI KLOSE AP



10,000 berhimpun di Tasik Pedu rali Selamatkan Bumi Kedah

kalau kira kira
tak sampai 200
kah kah kah
HAMPIR 10,000 orang penduduk, sebahagian besarnya anak-anak muda hadir pada perhimpunan Selamatkan Bumi Kedah di Charok Batang Padi, Tasik Pedu bagi melihat sendiri kemusnahan alam sekitar yang berlaku akibat aktiviti pembalakan oleh kerajaan Pas Kedah di Pedu, Padang Terap hari ini. - UTUSAN MELOYA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
woit... KALAU  GAMBAR DIATAS ADA 10,000 ORANG ... GAMBAR DI BAWAH INI BERAPA RIBU ORANG... kah kah kah




--------

5 ulasan:

badoeh berkata...

halo bro tt, tiub org dah tak pakai la, ade tak ade serupa jer, tukar tayar la, tayar tu yg penting, tak dok tayar dok bulih jalang bro, gambo kat pedu tu close up la, cuba tengok dari jauh tentu macai2 tu tengah kene kencing dak syaitan, macam menteri fasola la.

Tanpa Nama berkata...

1 juta, bey

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha teruskan projek licinkan hutan Pedu, biar mereka menangis... ha ha ha.... kita lenyapkan impian mereka untuk kekalkannya dan kita ada kawan-kawan yang akan jadikan pedu ladang yang akan menjahanamkan sungai-sungai yang ada.... Dap akan sedia membantu anda jika susah sangat.... teruaskan menebang dan ajar mereka bagaimana nak berhimpun... ha ha ha ,...

insafdoh67 berkata...

wow... juta....bilion...trilion aku sapu.... kih.kih.kih....

aku pic it nyamuk tu berkata...

Hahhahhhhhhhahaha.....bulu pelir aku lagi banyak lah....weii....kalahkan dulu bulu pelir ku baru lah membebel.....hahhahahahahhahaaaaa...bulu aku pun ndak dapat dikalahkan.....adakah patut.....hahhahah....woi...bullu pelir aku kerintinglah wei.............hahahaha......yang beruban pun ada ...aku tak masuk paper pun.....hahahahahahhaTAK MASUK PAPER PUN............