Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 10 Februari 2013

YB MAHFUZ SEDAR PENIPUAN SEDANG BERJALAN



 SAMSENG HALANG 
BUKAN MASUK PURTA JAYA
MASUK FELDA
SUNGAI TENGI
KOMENTAR TUKAR TIUB
ada sesiapa yang tak percaya akan undi hantu?
ada sesiapa yang tak percaya pru13 ini menipu?
ada sesiapa  yang tak percaya pilihan raya ini satu sistem
yang telah dibuat oleh spr
khusus untuk menipu?

kita lihat dan tunggu
HANYA SATU SOALAN
apa ada di felda sungai tengi?
apa ada dalam felda ini?
berapa harga nilai tanah felda ini?

nak masuk felda sungai tengi pun di halang
apakah sesenang itu
united malays national organisation
akan benarnya pakatan rakyat 
masuk ke putrajaya?
sila jawab

Keyakinan Najib mencurigakan - Mahfuz


YB INI SEDAR



KUALA LUMPUR: Keyakinan terlampau Perdana Menteri bahawa Barisan Nasional (BN) akan menang pilihan raya menimbulkan pelbagai keraguan, kata Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar .

"(Datuk Seri) Najib (Tun Razak) hari ini mahu kita menghormati keputusan rakyat dalam pilihan raya umum akan datang dan jangan timbulkan huru-hara.

"Apa maksud beliau? Mengapa dia terlampau yakin BN akan menang?" beliau mempersoalkan.

Mahfuz menyifatkan keyakinan luar biasa Najib itu menimbulkan pelbagai tanda tanya dan keraguan yang penuh dengan kecurigaan.

"Adakah gambaran bahawa Najib benar-benar pasti BN akan menang itu didorong oleh lengkapnya perancangan dan persiapan di luar amalan demokrasi yang bersih untuk me

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KENAPA MAHFUZ RUNGSING?.... kah kah kah...

kah kah kah...KERANA MAHFUAZ TAHU ADA SPECIAL TASK FORCE...kah kah kah...

kah kah kah...MAHFUZ TAHU SIAPA AHLINYA.... kah kah kah..

kah kah kah...MAHFUZ TAHU  DI MANA PEJABATNYA... kah kah kah..

kah kah kah.. TASK FORCE INI BERKERJA MEMBERI  KAD PENGELANAN SEGERA..... kah kah kah...

woit... YB INI SEDAR PRU13 INI  PENGUNDI HANTU AKAN RAMAI..kah kah kah...

kah kah kah...ITU PASAL YB INI RUNGSING.... kah kah kaj

KALAU MASUK FELDA
DI HALANG
APAKAH GEROMBOLAN 
AKAN BENARKAN
KE PUTRA JAYA?



-------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa kita takut. kita bunuh dengan kejam hantu-hantu yang nak mengundi dengan tiap-tiap hari kita sembahyang hajat walaupun dua rokaat minta pada Allah pengundi hantu ni undi lambang kita. InsyakAllah kita berjaya hapus hantu dan Syaitan dikenali.

Tanpa Nama berkata...

Agak2 la,da 50taun BN mnipu plihanraya,rse2 bole tumbang ke kali ni?ada sbabnye Allah blum bg kmenangan kt hamba Dia yg cintakn kesyumulan islam..kifarah,ujian,dugaan itu pasti pd mrk yg ingin mnegakkan kbenaran,yg penting..amalan,akhlak dll pjuang2..renung2 kn lah...tp wa tetap dgn TT! Hahahahha

Tanpa Nama berkata...

Rakyat sedar siapa yang takut hilang jawatan, siapa yang takut hilang kedudukan, siapa yang takut kena tendang jadi pelbagai cara diaturkan dengan koordinasi agensi tertentu. Sejak kekalahan pada 8 mac 2008, gerombolan sedar teknik lama tak boleh pakai, pelbagai bantuan ditabur bagi menaikkan imej gerombolan yang terpalit dengan taik rasuah. Apa yang benar ? Semua tidak berubah, sistem pentadbiran mana boleh berubah ? Kekayaan diberikan kepada golongan tertentu bagi terus memperbodohkan rakyat menggunakan media massa, pelbagai isu sengaja dimulakan bagi melagakan rakyat, sentimen perkauman terus diapikan, jurang kerjasama rakyat terus dinodakan. Gerombolan berharap semua usaha ini akan memenangkan mereka. Kepercayaan kepada tuhan hanya sebagai rukun negara yang mengaburi rakyat. Seharusnya rakyat harus sedar, selama 50 tahun pemerintahan gerombolan dan kuncunya mengamalkan dasar pecah perintah. Mereka akan amat susah hati sekiranya rakyat bersatu. Pelbagai bantuan rakyat dihulurkan bagi terus memperbodohkan rakyat, rakyat harus faham dunia real politik, kerajaan yang lemah baik untuk rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, lu t'lupa utk mlwt satu lg tmpt penting di Sabah. Sandakan? Apa brng Sdkn! Lahad Datu la bro! Lu t'lupa dgn Parlimen Silam - slh satu kubu penting utk Ameno & juga syurga utk PTI. Hal2 pengundi alien ni lu cari seorg b'nama Mutalib MD. Lu cuba2 plak b'kenalan ngan MP Silam, YB Salleh Kalbi - yb yg penuh dgn sunyuman manis dan selalu menabur janji2 manis!

DENGGI DURJANA berkata...

Aleehhhh..kalau samseng jaga kampung je...tak yah layan...anak pun tak yah masuk lah....kalau salah...biar kepala tu tanggung...dio kan samseng...biar je.......kita lawan cara global lah ni...samseng tu...kena duo bendo kalu pakatan menang negara.....1.satu orang pun tak nak jadikan menantu bodoh mcm tu......2.anak anak xio nanti jadi tukang curi getah atau sawit...dah tu jadi tokan syabu kat felda....itu je pencapaian terhebat mereka nanti....tengoklah......