Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 11 Februari 2013

GEROMBOLAN KETUANAN MELAYU SEDANG MEROMPAK KANTONG NEGARA



TEMPAT  KAPAL TERBANG
SEWA KHAS MENUNGGU
PESAWAT TIDAK ADA LOGO
KOMENTAR TUKAR TIUB
kita selalu mendengar
ucapan dari madey
ucapan dari najib
ucapan dari muhyiddin

kalau pakatan ambil alih kuasa
malaysia akan bangkrap

ini memang betul
malaysia akan jatuh bangkrap
sebaik sahaja pakatan ambil alih

berbilion hutang akan ditemui

apabila pakatan mengeledah
nota dan fakta  dalam kemenetrian keewangan
maka satu malaysia akan terperanjat
kantong negara telah kosong
negara telah bangkrap

pada ketika ini gerombolan ketuanan melayu
pada ketika ini para cukong sedang memunggah duit ke luar negara

NOTA:
lima buah kapal terbang
telah disewa khas
kapal terbang ini akan sampai
di hari penamaan calon
kapal terbang ini sedia menanti
para gerombolan dan cukong
yang akan melarikan diri
JET TELAH DI TEMPAH
BERSEDIA UNTUK LARI
Umno songlap peruntukan wang luar jangka untuk BR1M 2.0 – Azan
KUALA LUMPUR 11 Feb: Ahli Parlimen Indera Mahkota, Azan Ismail mendedahkan, kerajaan Umno diterajui Datuk Seri Najib Razak menggunakan RM2 bilion peruntukan wang luar jangka untuk  pemberian Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2.0.
“BR1M 2.0 berjumlah lebih RM4 bilion. Kira-kira RM1 bilion melebihi BR1M 1.0. Untuk tujuan itu kerajaan akan gunakan sehabis-habisnya RM2 bilion peruntukan wang luar jangka,” katanya kepada Keadilan Daily.
Menurut Azan, dengan menggunakan peruntukan tersebut, kerajaan tidak perlu menjelaskan wang itu dibelanjakan untuk apa.
MALAM RABU INI



-----

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tgn kanan bagi brim blim
tgn kiri ambil dgn cukai gst,cukai tanah, cukai kepala pun ada, brg naik, gaji x naik2...

rosmoh pakai cincin 24juta
rakyat biasa pakai cincin zulian

najis makan daging
rakyat dpt tulang

najis tuan
rakyat anjing???

Tanpa Nama berkata...

Oh dunia....
Hanya Allah saja yg bisa berikan
pembalasan kpd golongan yg mgkhianati amanah

Tanpa Nama berkata...

Siap la kau sial..Lepas BN menang PRU13..mati lah kau kena tembak..Babi punya orang..haha..

Tanpa Nama berkata...

Ada yang mengadu ic orang ambik, borand dah isi, baucer tak dapat, rupa rupanya ada anjing makan taik. pasal duit nie ustaz pun lebur iman nie. Kah kah kah semua skema nipu dan bodoh rakyat...



Tanpa Nama berkata...

Ada yang mengadu ic orang ambik, borand dah isi, baucer tak dapat, rupa rupanya ada anjing makan taik. pasal duit nie ustaz pun lebur iman nie. Kah kah kah semua skema nipu dan bodoh rakyat...

Tanpa Nama berkata...

Pencerahan
Kalau BN menang besar samada menipu atau tidak manusia mudah lupa. Minyak akan naik, cukai gst, tol lebuhraya naik, bil elektrik naik secara perlahan lahan cara madey, bil astro naik jaga kroni, subsidi plus naik, subsidi kroni semua naik, gula, kopi, susu, ubat segalanya. Bantuan sekolah, bantuan pen, bantuan ink tiada lagi, semua kena sedar ini cara gerombolan berkuasa selama 50 tahun, dasar pecah dan perintah. Mereka tidak mau rakyat bersatu padu rukun damai, harmoni, nanti susah cari makan pulak. Kah kah kah

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Suruhje DYMMSPBYDP AGUNG TEMBAK PESAWAT TU PAKAI AKTA TENTERA......LARILAH...AKU NAK TENGOK....JATUH KAT MANA KAPAL KORANG TURRRRRRRRRRR.....