Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 21 Februari 2013

PENCERAHAN DARI PEMBACA





TAK SANGKA 
TOYOL PUN ADA JANTA BETINA
kah kah kah
 AJENDA TIPU MELAYU
tt, kerja buat kilang dan jual air jampi berjenama "tipu melayu" merupakan kerja paling senang nak dapatkan fulus dan pengaruh. Supaya lebih meyakinkan lagi umat melayu, gunakan Islam sebagai ayat pelaris dan pendinding. 

Pelaris kerana umat melayu bodoh dan mudah ditipu atas nama agama. Pendinding pula kerana umat melayu takut untuk menolak dan menentang kerja menipu ini. Kerja menipu ini lebih mudah bila guna lebel "perubatan Islam". 

Dengan nama "perubatan Islam", kerja menipu makin mudah dan lancar, kerana orang melayu akan berlumba-lumba menghabiskan fulus bila sesuatu dikaitkan dengan Islam. on KEMPEN ANTI HARUN DIN DITERUSKAN
Publish | Delete | Spam
KalbunUMNO
on 2/21/13

HANTU DATANG MENGUNDI
--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasalah tt.. menipu ni adalah kerja yg paling mulia untuk bani melayu islam.. malah berterusan menjadi bodoh dan dungu adalah mulia-mulia-semulia-mulianya kejadian melayu islam... kebodohan yg nyaman ini janganlah sesekali disedarkan akan gerakan2 agenda gerombolan terus berjalan lancar..

Islam adalah senjata ampuh untuk membodohkan bani melayu... tak percaya, suruhlah bersyukur... sekonyong2nya bani melayu akan menjadi bodoh bangang dengan segera.. jika membangkang pulak, dia takut jadi org x bersyukur dan jatuh kapir pulak doh... senang jer nak bodoh2kan begini.. bodoh mcm pelir... suker jer gua mencarut2 ni..

Tanpa Nama berkata...

Ibnu sina kalau tau perubatan islam hr ni mesti dia kata..."apa bahlul la umat islam hr ni, ilmu perubatan di zaman aku lagi bagus dr air jampi dan ayat2 suci yg korang hembus kiri kanan" ..kah kah kah..suruh puak2 yg jual ayat2 suci melalui perubatan ni bc la tulisan dan kajian sarjana islam tntg perubatan...sgt saintifik..xmacam yg ada hari ini..org sakit..bawa pegi check ..boleh plak diorg tuduh hantu...kab kah kah...air 30 juzuk..kah kah kah..minun cnfirm cerdik..kahkah kah

Tanpa Nama berkata...

Tengok Website darussyifa tidak mengenakan sebarang bayaran dan..perubatan adalah PERCUMA...tetapi sebarang bentuk derma di terima utk tabung darussyifa....soo kira bukan jual laa....apedaaa...xbaik tuduh2.

Tanpa Nama berkata...

air tu asbab je

kaedah diambil dari perilaku rasullah(sunnah...baginda yg buat mcm tu...

kalo nak jampi...dekat air teh o peng pun jadi....coke pun jadi.

dlm kita dok kata2..hati2 takut menghina Rasullah...hina Islam...takut mati tercabut iman

tp kalo nak hina juga..dipersilakan..apa blh wat..aku mampu benci dlm hati je lah

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...

Biasalah Tanpa Nama 23 Februari 2013 9:37 PG...

Bila "al-Imam" sambutan Maulidur Rasul Nabi Isa pada 25 Disember bersuara...

Para balachi, penchachai dan baruah Pak TT berkewajipan bersetuju sahaja...

Kesian kat depa no.