Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Februari 2013

SEMUA SIAP - KALAU BANGLA DATANG MENGUNDI - AJAK MAKAN KENDIRI



PERANCANG PENIPUAN
KOMENTAR TUKAR TIUB
sama ada bubar atau tidak
bukan soal
yang penting  pakatan di selangor telah sedia

mungkin spr akan  buat helah
tapai rakyat telah melihat

kalau selangor dulu
maka ini terbaik
kita boleh one to one marking
kita buka mata
kita bukan telinga
kita geggam tangan

kalau nampak bangla
kalau nampak mat indon
kalau nampak mat polipina
kalau nampak mat burma
kita ajak makan kenduri kahwin

malaysia negara kita
kita bebudi
mereka  menerima
Bubar DUN: MB kata akan temui ADUN minggu ini
Menteri Besar Selangor,  Abdul Khalid Ibrahim berkata beliau akan berjumpa wakil rakyat Pakatan Rakyat pada minggu ini bagi membincangkan tentang cadangan untuk membubarkan DUN selepas sambutan Chap Goh Meh.

"Kita baru saja balik kerja. Itu kita akan umumkan selepas perjumpaan (sama ada akan bubar DUN atau tidak).

"Dalam minggu ini (akan berjumpa wakil rakyat Pakatan)," katanya pada sidang media selepas mesyuarat exco hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta menjelaskan mengenai cadangan kerajaan negeri untuk membubarkan DUN selepas sambutan Chap Goh Meh bulan depan.

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENg

woit.... INI BERITA BUAT MAT MONGOL TAK SENANG TIDOO... kah ah kah...

kah ka kah...INI KHALID DALAM SENYAO SENYAP ... SUDAJ TEMBAK.... kah kah kah....

woit.... KALAU MACAM INI SEMUA STRATEJI  GEROMBOLAN TERBARAI.... kahkah kah


SATU AMARAN

------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yessssss.......
Nooooooo.,..,,,!
Oopps...opah ganyang kau!

Tanpa Nama berkata...

TT,bubar bole bubar...takde hal...tapi aku nampak Jibbon akan kepit telo Rajagopal...tak kasi pekenan...kalu tak nanti abis terbarai sumua skandal Rajagopal...time tu apa kalid nak buek?ko ade idea ka?

Tanpa Nama berkata...

Gua setuju 100% dengan mb khalid.

Lepas selangor beres, diikuti seminggu kemudian dengan kedah. Seminggu lepas tu Penang pulak dan seminggu kemudian baru Kelantan. Kalau ikut gaya ni kita dapat pantau one by one. Kalau ada nampak bangla, indon, mynmar, pilipina, india nak curik ayam, kita ajak makan kenduri kahwin. Kita bagi makan sampai kenyang hingga mengantuk. Nak senang, nasik baryani kita campur daun ketum.

Tanpa Nama berkata...

Pastikan semua penyokong pakatan turun tempat mengundi, bawak kamera, bawak video, bawak henpon samsung note 2. Kita pakat ambil gambar hantu2, iblis, pocong, penanggal, pontianak, toyol, jembalang dan sebagainya. Kita masuk utube, kita buat report interpol, kita masuk aljazira, kita masuk berita tv singapura, myanmar, filipina, bangla, indon dan sebagainya. Pah tu kita ramai2 saman kalau ubn menang tipoooo

Tanpa Nama berkata...

kalau nampak bangla
kalau nampak mat indon
kalau nampak mat polipina
kalau nampak mat burma
kita ajak makan kenduri kahwin.. lepas makan kenyang2 bawak mereka tengok vedio lucah umprono....bancuh ubat steam dlm minuman bagi dia orang minum. biar dia berjolok sama2 mereka .. tak payah g mengundi..hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

err.. bubar DUN dgn perkenan Setan kan?

mesti Setan Selangor carik pasal!!

wakakaka.. humban jer setan tu.

Tanpa Nama berkata...

Satu langkah yang tepat..

Yea PR buat lain masa senang kerah jentera seluruh negara nak pantau..

Kalau BN umum dulu PR umum kemudian
Kalau BN tak umum lagi kita umum dulu buat dulu..

Siapkan semua google videocam dan semua teknologi paranormal berkuasa tinggi untuk dedahkan warga-warga bangla Myanmar dan semua pengundi hantu..

ANTI HANTU NI TAU DI berkata...

Mula mula kalau nampak pengundi hantu ni....aku tunjuk tangan melekat.....tak paham lagi...aku tangkap satu member...sebat dio olok olok....tak paham juga...aku pakai jari telunjuk tunjuk kat pala dio terus bunyi...gedebum...member tu terkulai sepi seketika.....tak paham juga...aku tangkap hantu tu aku indik-indik(lutut lututkanlah)....tak paham juga....aku pakai paranglah lah kejar.....dasar takde sekolah punya hantu....belakon punya cantik pun tak dapat nilai....takde mutu dan standard....apa punya bodoh orang amik meke ni jadi rakyat...sense of value kureng.......mana boleh main halus dengan hantu ni......kumpul je kaki main besi tu dekat pondok panas....lain macam je jeling pakimak pakimak ni nak mengundi...relek...kita tunggu iyo kuar...lepas tu kito kasi mati yo depan polis..kunpum yang baru nak belakon tu insaf dan nasuha........hehehehhe.....amacam...best takk....BEST TAK......

Tanpa Nama berkata...

menarik pemerhatian tanpa nama 10:37ptg

rajasugumaran boleh outright kata dia tak berkenan dgn hasrat khalid nak bubar dun dulu sebelum parlimen sebab "taknak menyusahkan rakyat selangor dan membazir duit negeri"...

atau rajasukumereng boleh pura2, masa tu la berada di luarnegara, mungkin alasan "lawatan rasmi" (bercuti dgn kaur dan kawan2) atau "mendapatkan rawatan kesihatan"...

nak nipu sonang yo...

Tanpa Nama berkata...

setuju kita semua bertindak macam tu masa hari mengundi kelak.
tapi dari sekarang ni sebelum pru lagi, kita semua juga mesti bertindak supaya kes2 pati mengundi haram ni dibanteras samasekali, atau setidaknya dikurangkan supaya lebih mudah kita memantau memerhati mengesan dan memberhenti perbuatan haram ini dalam kesibukan hari mengundi nanti. caranya ialah seperti yg anwar sendiri pernah bagitau: mulai sekarang kita beramai2 keluar beri penerangan pendidikan dan amaran keras pada semua pendatang/pekerja asing yg ada di sekitar kita supaya jangan cuba buat benda ni dalam pilihanraya malaysia, ingatkan mereka, kalau mereka tak buat dajal begitu, kita tak kacau mereka cari pendapatan dalam negara kita!