Rabu, 13 Februari 2013

NAJIB KENA HINA OLEH PENYANYI KOREA


KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH
NOTA:
tidak ada lah yang paling hina
melainkan amatlah hina
tiadalah yang paling cekai
melainkan najib razak
tiadalah yang paling nasib suwey 
melainkan nasib najib razak


-------

4 ulasan:

Awanama berkata...

PSY ni orang Korea yang pangil untuk tahun baru Cina suruh yeesang sekali mana la dia nak.. dia datang nak bergangnam style je..

Awanama berkata...

Bagi RM2 juta, nak ajak yeesang bagai. Mabuk budu ker apa! Klu nak suruh PSY buat yeesang, bayor ler RM2 juta lagi. Barulah rakyat Penang sokong BN.

Awanama berkata...

hahahaha! PSYkoanalisis dari kejadian ini ialah:
1)emcee majlis bn ni, terutama nyonya tu, sangat2 poyo dan amat2 skema, dan mesti merah2 kemaluan besar, eh, merah2 muka akibat kemaluan besar, eh, merah2 muka akibat malu besar...
2)org2 cina 1dunia tukar tahun baru, org2 bn 1malaysia tukar talam yee sang loh sang baru sebab dah lama daaahhh kena tunggu psy macam org bodoh je atas pentas tu, mula2 beriya2 berebut2 masing2 capai chopstick meluru ambik tempat kat meja!
3)rakyat malaysia tukar kerajaan persekutuan baru, ini kali laaahhh, taknak bn dahhh!
abu!
hidup hidup! hidup rakyat!
hidup hidup! hidup pr!
hancur hancur! hancur umno!
hancur hancur! hancur bn!

Awanama berkata...

Kah kah kah terpinga-pinga buat malu je