Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 13 Februari 2013

TIPU PILIHAN RAYA - T SIAPA YANG BUA HURU DAN HARA



SIAPA DIA HURA BIN HARA

Siapakah yang akan melakukan huru-hara jika kalah dalam pru13 akan datang jika dilihat dari beberapa kejadiah setakat ini:

 1. video mesyuarat pengurus felda Tengi - pihak ini mungkin menjadi dalang.

 2. Kejadian mahasiswa dipelangkong di Pekan ketika mengedar flyer - belum menang pun dah kena terajang.

 3. Anak dilarang masuk berceramah di kawasan felda - nak masuk pun tak boleh, macamana nak buat huru-hara. 

4. Anwar dihalang masuk ke felda dan jalan masuk dihalang menggunakan treller - ini bukan kerja orang PR, ini kerja samseng. 

5. Di Kampung kerinci, orang tua adam adli kena tumbuk - siapa tumbuk? Orang Pas kah? 

6. Di pantai dalam, orang tua kena baling batu di kepala ketika ketika mendengar ceramah anwar - siapa baling, orang PKR kah? 

7. Di johor, bas kena simbah cat dan cermin kena pecah - Siapa pecahkan bas? Orang Dap?

 8. Di Gombak, seorang pengunjung ditusuk pisau - Sapa punya kerja? Orang Pas?

 9. Di Kelang, seorang samseng dan pengikutnya mengamuk di kawasan ceramah PKR - gambar on JANGAN TIPU UNDI - JANGAN GUNAKAN PENDATANG HARAM

Anonymous
on 2/13/13


------

3 ulasan:

Sudin berkata...

Tidak syak lagi...Umno(B)/Bn,PDRM dan barua-baruanya yang merancang untuk buat huru-hara....!!!

Apa tindakan PDRM keatas kejadian tersebut....???

aku ludah polis tu kalau aku nampak berkata...

Takdo dan takan ado tindakan.........itu moto polis.....TEGAS DAN ADIL kalau tolong saing.....hehehehhehe

Tanpa Nama berkata...

Smua duk mkn duit gaji haram,klua la ramai2 anak haram dr bukit aman tu,pastu buat kcoh 1 msia,last wik kt tmpat wa..bekas ktua balai jinjang br je mampus ngadap RabbulJalil...hahahahaha,muka mcm sial je nk mampus,mmg berkat la doa2 org2 traniaya ni,pdulikn la geng l2 pdrm ni!